En dan moet het morgenavond pas echt beginnen met zwemmen, atletiek, kinderfietsjes allemaal tegelijk. Dat wordt echt helquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste week begint erin te hakken.
Dat hadden ze toch tegelijk kunnen doen? Hink-stap-sprong op een kinderfietsje in het zwembad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan moet het morgenavond pas echt beginnen met zwemmen, atletiek, kinderfietsjes allemaal tegelijk. Dat wordt echt hel
Hij heeft veel Spaanse teleurstellingen moeten verwerken vandaag, ik snap het wel. Kan best stressvol zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste week begint erin te hakken.
Dat weet je toch wel 1 recht, 2 rechten en na 3 rechten is het klaar.quote:
Als er meerdere wedstrijden tegelijk zijn, dan hebben ze in de meeste gevallen ook meerdere streams.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:35 schreef Salina het volgende:
Nou ja, dan kijk ik via HBO snel maar wat terug en toch even doorspoelen dan.
Hopen dat er één stream is voor bv tafeltennis en niet 4 verschillende streams (voor elke wedstrijd 1).
Tm zondag zwemmen en atletiek samen, gelukkig wordt de zwemsessie wel steeds korter, maar toch. Genoeg tegelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan moet het morgenavond pas echt beginnen met zwemmen, atletiek, kinderfietsjes allemaal tegelijk. Dat wordt echt hel
Op de 800 en 1500 meters na zijn het ook allemaal afstanden die je echt niet wil missen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tm zondag zwemmen en atletiek samen, gelukkig wordt de zwemsessie wel steeds korter, maar toch. Genoeg tegelijk.
Ja, laten we Ter land, ter zee en in de lucht olympisch makenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch tegelijk kunnen doen? Hink-stap-sprong op een kinderfietsje in het zwembad.
Zwemmen en BMX kwartfinales zijn het meest voor de hand liggend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele drukke dag gehad
Heeft iemand programmaatje voor vanavond? Ones to watch? NL-medaljes?
Spel zonder grenzenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, laten we Ter land, ter zee en in de lucht olympisch maken
Ik heb als voorstressquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Weet nog niet of ik uitkijk naar het programma morgen met al die overlap
MAX heeft wel een samenvattingenprogramma van drie kwartier, maar daar is alles van de hele dag in gepropt denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:27 schreef Salina het volgende:
Even een vraagje: weet iemand of je ook ergens samenvattingen kan terugvinden/kijken van vandaag gespeelde wedstrijden?
Bijvoorbeeld op YouTube oid?
En dan zonder te spoileren in bv de titel van de samenvatting.
Ik wil op zich wel iets terugkijken van tennis en badminton van vandaag, maar ik ga geen hele wedstrijden terugkijken of alles via HBO snel doorscrollen.
Of is dat toch de enige manier?
@:Redefine @:Mexicanobakker @:Dagoduck @:Nattekat @:iemand
Ah, dit kende ik niet. Heb wel HBO Max aangeschaft speciaal voor de Spelen dus ik ga dit maar eens checken! Dank.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
MAX heeft wel een samenvattingenprogramma van drie kwartier, maar daar is alles van de hele dag in gepropt denk ik.
https://play.max.com/vide(...)12-843c-841ddfbf9c47
Morgen echt een moordende dag. Met al die (kwart, halve) finales bij tennis, badminton, voetbal en dan nog basketbal, hockey, atletiek, zwemmen en BMX er bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Morgenochtend wordt leuk
Verder valt het wel mee toch? *negeert de avond*
Toch wel fijn dat tennis, badminton en voetbal mij echt helemaal niets boeien.dan. Maar snap dat je dag snel gevuld is als je dat allemaal wil volgenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Morgen echt een moordende dag. Met al die (kwart, halve) finales bij tennis, badminton, voetbal en dan nog basketbal, hockey, atletiek, zwemmen en BMX er bij.
Ben al moe als ik er aan denk.
Nou ja, willen is nog één ding. Gaat toch niet lukken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat tennis, badminton en voetbal mij echt helemaal niets boeien.dan. Maar snap dat je dag snel gevuld is als je dat allemaal wil volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |