SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pannenkoeken moet je met babi pangang maken, niet met bami..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Instructies verkeerd begrepen. Er ligt een bamipannekoek op de stoep.
@4EverBlackEyed kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pannenkoeken moet je met babi pangang maken, niet met bami..
Mijn grap wat doe je.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pannenkoeken moet je met babi pangang maken, niet met bami..
koop een brilquote:
maar dat waren dedicated scannersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, 20 jaar geleden kon je al nog veel hogere resoluties scannen. Ik vind het wel best zo
gewoon bij je rest en de gemeente mag het uitzoekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Was nog even naar de intratuin gereden voor een vlinderstruik of twee, maar nu moet ik wat potten met uitgebloeide shit leeggooien en dat is altijd zo'n gekloot met dat mini GFT-bakje hier beneden
ik snapte hem niet..quote:
of het tuinieren wat meer over het jaar verdelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, grmbl, je kan zo'n bak ook halfvol aan de weg zetten.
Vanochtend was die leeg, even een snoeirondje en nu zit die vol. Kan moeilijk nu die bak half op straat leegkieperen en hem dan van de week aan de weg zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, grmbl, je kan zo'n bak ook halfvol aan de weg zetten.
Paardenbloemen komen wel terug ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of het tuinieren wat meer over het jaar verdelen
Ja maar dan moet ik per zak huehue betalen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
koop een bril
[..]
maar dat waren dedicated scanners
[..]
gewoon bij je rest en de gemeente mag het uitzoeken
Ik doelde op je groenafval "maanden laten rotten"quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanochtend was die leeg, even een snoeirondje en nu zit die vol. Kan moeilijk nu die bak half op straat leegkieperen en hem dan van de week aan de weg zetten
die heb ik dit jaar niet zo veel. wel elke week weer een nieuwe landing haagwindequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paardenbloemen komen wel terug ja.
Meestal 4x per jaar een uitgebreide ronde, na de winter, einde lente, zomer en begin herfst. Van een paar plantjes en boompjes snoeien gaat zo'n bak vrij rap volquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, kutplantquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik dit jaar niet zo veel. wel elke week weer een nieuwe landing haagwinde
ja dat wel. Dit is een 69 euro consumentendingetje.quote:
Okeeeeee, let's gooo!quote:
Dat ding eens per maand buitenzetten met een paar bananenschillen en wat restjes paprika en courgette is ook niet heel nuttigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doelde op je groenafval "maanden laten rotten"
*kermisgeluidjes*quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding eens per maand buitenzetten met een paar bananenschillen en wat restjes paprika en courgette is ook niet heel nuttig
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tuinieren is gewoon kut, daar zou ik eigenlijk personeel voor moeten hebbenquote:
Geniet ervan maatjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:44 schreef Haags het volgende:
Vanmiddag/vanavond los op outsiders goden in het Zuiderpark @:Wereldgozer
Makkelijke plantenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuinieren is gewoon kut, daar zou ik eigenlijk personeel voor moeten hebben
Nah, vanavond nog wel even lekker met kerel wat series kijken enzo, maar ik was om half zeven al wakker.quote:
Onkruid groeit nog makkelijkerquote:
Het is alleen onkruid als ik het niet mot.quote:
Gelukkig heb ik nog een vlammenwerperquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is alleen onkruid als ik het niet mot.
oh echtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Familie van me woont tegenwoordig tegenover Bal.
Kreeg ineens allemaal bootplaatjes.
Over een paar maanden in je hangmatquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ben wel blij als ik weer in het donker kan slapen
Yep.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukIs idd nieuwbouw aan de overkant gekomen
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij wel mooie ruime appartementen. Zie veel grote ramen en mooie balkons
RIJKE FAMILIEquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Familie van me woont tegenwoordig tegenover Bal.
Kreeg ineens allemaal bootplaatjes.
Het zou me niet verbazen als ze dat daadwerkelijk zouden kunnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
RIJKE FAMILIE
kunnen die niet even wat voor je kopen
Daar heb ik best wel zin in, in Vlinder.quote:
Wel meer dan eens jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar heb ik best wel zin in, in Vlinder.
Dat is dan ook de mooiste vrouw van de wereld.
Misschien heb ik het daar al eens over gehad.
Zegt me niet zo één, twee, drie wat, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VERTEL ONS ALLES!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verduisterende gordijnen kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ben wel blij als ik weer in het donker kan slapen
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij hebt toch deze telefoon: https://www.coolblue.nl/p(...)-256gb-paars-5g.htmlquote:
Klopt. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Werkt goed en batterij gaat lang mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt toch deze telefoon: https://www.coolblue.nl/p(...)-256gb-paars-5g.html
Hoe bevalt ie? Want misschien koop ik m ook
Ik heb hem ook. Schijt irritant: in Whatsapp krijg je na een autocomplete woord geen spatie. Die moet je zelf toevoegenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt toch deze telefoon: https://www.coolblue.nl/p(...)-256gb-paars-5g.html
Hoe bevalt ie? Want misschien koop ik m ook
Waarop?quote:
Kijk dit soort reviews zoek ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Schijt irritant: in Whatsapp krijg je na een autocomplete woord geen spatie. Die moet je zelf toevoegen
Vlinder is de mooiste en beste en liefste.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zegt me niet zo één, twee, drie wat, eerlijk gezegd.
Dit soort problemen heb ik volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Schijt irritant: in Whatsapp krijg je na een autocomplete woord geen spatie. Die moet je zelf toevoegen
Hoeveel kost dat en waar te verkrijgen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's uitpersen zodat we weer dimmysaus hebben
Helemaal gratuit bij dimmy in A'damquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat en waar te verkrijgen?
Je bent zelf een soort.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort problemen heb ik volgens mij niet.
Gewoon van het balkon af mikken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja en waar laat ik nu de oude natte potgrond hč
In de oude natte pot?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja en waar laat ik nu de oude natte potgrond hč
zegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort problemen heb ik volgens mij niet.
levenswijsheidquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:08 schreef mschol het volgende:
cakemix hoort niet in de vriezer, ijsjes wel
belachelijk. dan kan dat ding niet koud genoegquote:
quote:
das dan ook een nieuwe tochquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een tweede. Is irritant dat ik dat ding continu tussen woonkamer en slaapkamer moet slepen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's uitpersen zodat we weer dimmysaus hebben
wat voor ding?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een tweede. Is irritant dat ik dat ding continu tussen woonkamer en slaapkamer moet slepen.
Oh het is zo'n mobiele airco? Dacht je hebt split units in huis. Toch een paar flexpunten verloren nuquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
oh,ik was de draad kwijt..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De airco. Ik snap het wel. Hij heeft het er nauwelijks over.
ja maar deze kan niet op standje sneeuwstorm dus hij moet sowieso een nieuwequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh,ik was de draad kwijt..
hij moet gewoon op 1 plek leven ,hoeft ie geen nieuwe te kopen
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is zo'n mobiele airco? Dacht je hebt split units in huis. Toch een paar flexpunten verloren nu
Wat een armoede inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is zo'n mobiele airco? Dacht je hebt split units in huis. Toch een paar flexpunten verloren nu
dan moettie een echte kopen en niet een imitatiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar deze kan niet op standje sneeuwstorm dus hij moet sowieso een nieuwe
niet alleen topsportersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Topsporters zijn eigenlijk hele rare ongewenste en ongezellige mensen.
Het biertje wordt deze overigens. https://www.bierista.nl/scheldebrouwerij-krabquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een biertje open trekken en verder aan meneer Krabs
Morgen. eerst de neus goeddoen en onder de dekens slidderenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar moet een dampende rookworst in
zo herkenbaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag m'n mobiele airco net in de berging staan en dacht, wat een gehannes. Laat maar.
jij ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
ik ga een boek lezen en morgen lekker genieten van airco en bubbelbad..
Gute Nacht Freunde
Maak wat herrie danquote:
wat ben je aan het bouwen ?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja bouwsteentjes en Olympische Spelen![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mr Krabs![]()
https://www.yourwobb.com/(...)riant=43060118454428
Ik heb hier ook nog Gargamel liggen en Simba Pumbaaa en Timon..quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog Gargamel liggen en Simba Pumbaaa en Timon..![]()
![]()
![]()
backlog is dan altijd handigquote:En nog wat onderweg ook....
Maar ik wil niet alles meteen bouwen. Ook alvast voor mijn vakantie in september en als achter de hand als ik weer veel last heb van somberheid...
Moest even bijtanken van een dag sociaal doen.quote:
Iewquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moest even bijtanken van een dag sociaal doen.
Verzamel je ook echte LEGO?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog Gargamel liggen en Simba Pumbaaa en Timon..![]()
![]()
![]()
En nog wat onderweg ook....
Maar ik wil niet alles meteen bouwen. Ook alvast voor mijn vakantie in september en als achter de hand als ik weer veel last heb van somberheid...
Oh nicequote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy die jij ook hebt. In het roze
Wel een nieuwe octopusknuffel.quote:
Verzamelen niet echt. Ik heb hier wel de Piranha plant van Super Mario staan.quote:
Dat is dan wel weet positiefquote:
had je gezien dat ik er weer 2 onderweg heb?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verzamelen niet echt. Ik heb hier wel de Piranha plant van Super Mario staan.
En ook wat nog in de opslag omdat ik door de verhuizing niet alles kon meenemen...
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn tanden springen spontaan uit mn mond
quote:
Ik vind af en toe wel lekker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik ben best van de zoete dingen hoor, maar fristi vind ik niet lekker meer, mij te zoet (maarja, chocomelk is dan prima, dus misschien andere soort zoet?)
Hoe laat je dat werken op een pc van nu? Want bij mij crasht de game en ik wil gewoon rollercoasters laten crashenquote:
hoe heb je de game gekocht? nog op disc?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe laat je dat werken op een pc van nu? Want bij mij crasht de game en ik wil gewoon rollercoasters laten crashen
volgens mij is de versie die op steam staat gelijk aan gog.com versie (gebeurd wel vaker met die ouwe games)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
en dat is volgens mij wel de Steam-versie. Ik moet dat iig opstarten via Steam
goh, gebeurt nou noooitquote:
zeker doenquote:
Nee via Steam en je zou zeggen dat ie het dan moet doen maar nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe heb je de game gekocht? nog op disc?
Niet per definitie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee via Steam en je zou zeggen dat ie het dan moet doen maar nee.
Heb hem ooit een keer op Steam gekocht en het werkt gewoon. Heb het al in geen jaren met de schijfjes geprobeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe laat je dat werken op een pc van nu? Want bij mij crasht de game en ik wil gewoon rollercoasters laten crashen
Maar zo heet ik helemaal nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet per definitie.
Ik kijk naar jou, Dragon Age: Origins
quote:
das apart, die zou moeten werken out of the boxquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee via Steam en je zou zeggen dat ie het dan moet doen maar nee.
Plausibel, die zijn ook de reden dat er geen fatsoenlijke versie van DA:O op Steam staat. De Origin-versie draait wel meteen goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:01 schreef mschol het volgende:
oh wacht, kennelijk ben je niet de enige, meerdere mensen waarbij hij recent is gaan crashen tijdens opstarten..
heeft microsoft een update uitgebracht die het fucked?
Letterlijk vandaag nog geüpdate voor ik ging spelen. Windows 11 ook nog eens. Moderner dan ik zou willen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:01 schreef mschol het volgende:
oh wacht, kennelijk ben je niet de enige, meerdere mensen waarbij hij recent is gaan crashen tijdens opstarten..
heeft microsoft een update uitgebracht die het fucked?
Ouchquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook de beschermhoes van het bed gehaald. Ik vond het vanmorgen nog een goed idee.
Maar nu heb ik weer een fris bedje om in te zweten. Alleen klapte m'n middelvinger dubbel bij het instoppen.
waarom draait DA:O niet via steam dan? hebben ze wat verwijderd ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel, die zijn ook de reden dat er geen fatsoenlijke versie van DA:O op Steam staat. De Origin-versie draait wel meteen goed.
Huehue.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Alleen klapte m'n middelvinger dubbel bij het instoppen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijg je bij die hoge temperaturen. Al overwogen om je airco eens de badkamer in te rollen?
Niet geoptimaliseerd, ze hadden eea gekoppeld aan cpu cores, maar in die tijd waren dat er vier max.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom draait DA:O niet via steam dan? hebben ze wat verwijderd ofzo?
Oh Bethesda. Never change. Oke misschien een klein beetje.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet geoptimaliseerd, ze hadden eea gekoppeld aan cpu cores, maar in die tijd waren dat er vier max.![]()
Viel wel te fixen hoor, maar het was wel even een wtf toen alles trippy ging. Beetje eenzelfde ding als Skyrim wat shit gekoppeld heeft aan fps, meer dan 60 en ALLES IS FUCKED.
Edit: klok, klepel
Mijn beestjes kunnen wel meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Daarom gewoon een Playstation, nooit gezeik of het systeem wel werkt
Niet bij RT maar wel bij Sims2. Die kan ik op mn huidige pc ook niet meer opstarten via de EA app. De game crasht, en als ik het repareer crasht ie de volgende keer net zo hard.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De install repareren heb je al geprobeerd?
Ok Willquote:
Kun je er ook een schijfje in stoppen en zonder te hoeven klooien het op te startenquote:
Core memory unlocked.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips is de airco voor deze sc wat de keramische deken voor de r&p sc was?
Oh nee die dekentjes zitten hier ook genoeg Truusjes over te miepen als het ietsjes frisser wordt hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips is de airco voor deze sc wat de keramische deken voor de r&p sc was?
Dat kan je in de huidige gen consoles ook amper nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je er ook een schijfje in stoppen en zonder te hoeven klooien het op te starten
Kun je er überhaupt wel een schijfje in stoppen?
PS5 heeft gewoon een disc hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat kan je in de huidige gen consoles ook amper nog.
automatische updates die gewoon herinstalls zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet bij RT maar wel bij Sims2. Die kan ik op mn huidige pc ook niet meer opstarten via de EA app. De game crasht, en als ik het repareer crasht ie de volgende keer net zo hard.
Sowieso is de app een gedrocht. Ik wil Origin gewoon terugde app uninstalled zichzelf ook gewoon 2 keer per week
Zou wel kut zijn als dat er niet meer was, fysieke mediadragersquote:
Ik weet nog steeds niet wat een keramische deken precies is, maar wel dat ik er toen nog een meme over had gemaaktquote:
Correct.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als dat er niet meer was, fysieke mediadragers
Je bent in België?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feest op de camping was gezellig, maar nu tijd voor bed. Hopelijk stopt die regen snel. De tent kan het ook niet allemaal meer aan.
Waarschijnlijk moet je dan eerst een oude Windows starten virtueel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zou nog steeds graag Zoo Tycoon willen spelen. Ik heb alle DLC maar ik denk niet dat ik m zo vanaf de schijf kan spelen.
Luxemburg, maar de regen komt wel allemaal uit België.quote:
Zo'n mobiele airco jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef Elvi het volgende:
Vind 4k blu-rays al overpriced, kun je nagaan wat dit zou hebben gekostquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Holographic_Versatile_Disc
Eigenlijk wel jammer dat dit nooit wat geworden is.
Holografie is niet een inherent duur proces oid. Het had best gekund.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind 4k blu-rays al overpriced, kun je nagaan wat dit zou hebben gekost
klinkt als bootlegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Holografie is niet een inherent duur proces oid. Het had best gekund.
Kan je je voorstellen, alle afleveringen van een langlopende serie op één schijfje?
Had wel een hoop kastruimte gescheeldquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Holografie is niet een inherent duur proces oid. Het had best gekund.
Kan je je voorstellen, alle afleveringen van een langlopende serie op één schijfje?
Maar ja, wat doe je dan met al die lege kastruimte?quote:
ZOOIquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, wat doe je dan met al die lege kastruimte?
Ik gebruik Sloot Digital Coding System.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Holographic_Versatile_Disc
Eigenlijk wel jammer dat dit nooit wat geworden is.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruik Sloot Digital Coding System.
Vullen met Legoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, wat doe je dan met al die lege kastruimte?
Idemquote:Op zondag 28 juli 2024 00:31 schreef mschol het volgende:
ik moet naar bed maar wil niet en toch weer wel
Is volgens onze huidige standaarden onmogelijk. Nadat die kerel dood ging was de zogenaamde techniek ook verdwenen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:14 schreef Koen66 het volgende:
Is dat nu ooit helemaal uitgezocht dat van die Sloot?
Morguh Bitterbal,:W hoe is het je been, al enige verbetering?quote:
Morguh mschol, ook weer op tijd erbij deze zondagmorgenquote:
ja gaat beterquote:Op zondag 28 juli 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bitterbal,:W hoe is het je been, al enige verbetering?
[..]
Morguh mschol, ook weer op tijd erbij deze zondagmorgen
O dat is fijn te horenquote:
Nou dot. zit je lekker mee.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn te horen
Mijn knie is mijn hele been geworden. Het is een kunstwerk van ver boven mijn knie tot en met mijn tenen een kleuren palet![]()
De oijn is een stuk minder helaas nog niet helemaal weg. Het hele been is vervelend, moe en pijnlijk
Maar het gaat langzaam aan de goede kant op.
Nu het SI gewricht nog, dat heeft ook een opdonder gehad die is ook vervelend
Ja en hersteld duurt voor iedereen altijd te lang.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dot. zit je lekker mee.wel mooi dat het met kleine stapjes vooruit gaat
nou ja zo werkt dat toch nietquote:Op zondag 28 juli 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hersteld duurt voor iedereen altijd te lang.
Maar we moeten het er mee doen. Kijk eens hoelang jij er al mee loopt. Dan mag ik nog niet eens denken over mopperen
Ja, ik sta niet te dansen van plezierquote:Op zondag 28 juli 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zo werkt dat toch nietVoor jou toch ook super vervelend dit
Thnx, dat gun ik jou ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daarom. Hopen dat het snel beter is
mogguh dot, jij ook zo te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bitterbal,:W hoe is het je been, al enige verbetering?
[..]
Morguh mschol, ook weer op tijd erbij deze zondagmorgen
Morguhquote:
Ja ik was er ook weer op tijd bij.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh dot, jij ook zo te zien.
ik was uiteraard eerder wakker
quote:Op zondag 28 juli 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn te horen
Mijn knie is mijn hele been geworden. Het is een kunstwerk van ver boven mijn knie tot en met mijn tenen een kleuren palet![]()
De oijn is een stuk minder helaas nog niet helemaal weg. Het hele been is vervelend, moe en pijnlijk
Maar het gaat langzaam aan de goede kant op.
Nu het SI gewricht nog, dat heeft ook een opdonder gehad die is ook vervelend
oeh lekker gezelligquote:Op zondag 28 juli 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Ja ik was er ook weer op tijd bij.
Vanmiddag een BBQ met mijn broer en zussen dus straks richting Zwolle
Moet eerst maar eens zien of ik in de auto kan komenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet eerst maar eens zien of ik in de auto kan komen
Zal even tanden bijten zijn, want kan hem nog niet goed buigenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal even tanden bijten zijn, want kan hem nog niet goed buigen
geen drupje hierquote:Op zondag 28 juli 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Lekker veel regen de hele nacht, goed voor de tuin
Ja alles is goed nat.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Lekker veel regen de hele nacht, goed voor de tuin
Hier ook opruimdag. Vandaag de begane grond.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:13 schreef mschol het volgende:
ga mij zo maar douchen en aankleden, kan ik daarna mn berging gaan doen zolang het nog enigsinds koel is buiten
14 September ga ikquote:Op zondag 28 juli 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, dat gun ik jou ook.
Hoe is het de verhuizing naar het wiet waait land. Wanneer ga je?
quote:
O nog een goede 1,5 maand, spannend of niet. Ga je helemaal alleen het avontuur in?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
14 September ga iknu bezig met de indeling van de koffers
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:41 schreef Karzai het volgende:
naar de pure markt vanmiddag, denk dat ik een kippetje meeneem en ze verkopen nog wel meer lekkers
https://puremarkt.nl/portfolio/style-culinair/
Ja al heb ik daar wel mijn vriendinnen en kennissenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog een goede 1,5 maand, spannend of niet. Ga je helemaal alleen het avontuur in?
en je hebt onsquote:Op zondag 28 juli 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al heb ik daar wel mijn vriendinnen en kennissen
Voor de lastige vragen en diepgaande filosofische gesprekkenquote:
Dat is wel fijn, anders ben je best alleen lijkt mij.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al heb ik daar wel mijn vriendinnen en kennissen
quote:
wat eten we vandaag?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de lastige vragen en diepgaande filosofische gesprekken
Interessant vraagstuk, hier ga ik straks eens even mijn hersens over breken om hopelijk een gepast antwoord te kunnen formulerenquote:
Ja dat zeggen veel mensen. K zie dat niet zo. Meer dat ik het geluk heb om dat te kunnen doenquote:Op zondag 28 juli 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, anders ben je best alleen lijkt mij.
Vind het echt stoer dat je die stap durft te nemen
Je hebt de mogelijkheden; maar je moet ook nog even de stap zetten dan.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zeggen veel mensen. K zie dat niet zo. Meer dat ik het geluk heb om dat te kunnen doen
K had trouwens gisteren online players gezien in rdr. Het was zo grappigquote:Op zondag 28 juli 2024 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interessant vraagstuk, hier ga ik straks eens even mijn hersens over breken om hopelijk een gepast antwoord te kunnen formuleren
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruik Sloot Digital Coding System.
Ja dat gaat best makkelijk. Ticket en een huurhuisje. Maar goed heb hier ook niet alles hoeven weg te doen wat je meestal wel doet. Dan is het al een stuk engerquote:Op zondag 28 juli 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheden; maar je moet ook nog even de stap zetten dan.
Je hebt ze zeker gelijk neergeknuppeldquote:Op zondag 28 juli 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had trouwens gisteren online players gezien in rdr. Het was zo grappig
Voor nu is het natuurlijk ook meer een soort sabbatical van een jaartje om te kijken of het bevalt en nog geen permanente beslissingquote:Op zondag 28 juli 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat gaat best makkelijk. Ticket en een huurhuisje. Maar goed heb hier ook niet alles hoeven weg te doen wat je meestal wel doet. Dan is het al een stuk enger
Nou eentje had mij tot zijn posse toegevoegd maar dan kan je iemand niet neerschieten maar wel met een lasso vangen en van het paard trekkenquote:
Ben je bang dat ze daar blijft?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor nu is het natuurlijk ook meer een soort sabbatical van een jaartje om te kijken of het bevalt en nog geen permanente beslissing
Het boek "de broncode" is best vermakelijk om eens te lezen.quote:
Nou…quote:Op zondag 28 juli 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor nu is het natuurlijk ook meer een soort sabbatical van een jaartje om te kijken of het bevalt en nog geen permanente beslissing
Dat heb je dus heel de avond gedaan ...quote:Op zondag 28 juli 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou eentje had mij tot zijn posse toegevoegd maar dan kan je iemand niet neerschieten maar wel met een lasso vangen en van het paard trekken
Ha jij ook al, hoe is dat dan gekomen?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel dat het vocht nog niet uit mijn voet is. Maar nog niet gekeken of het al wat minder is geworden.
Ik heb nog een vriendin en hond die ik dan mee moet nemen. En die hond heb ik maar helft van de tijd dus die moet dan continue op en neer vliegen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat gaat best makkelijk. Ticket en een huurhuisje. Maar goed heb hier ook niet alles hoeven weg te doen wat je meestal wel doet. Dan is het al een stuk enger
Nee, het is haar eigen keuze, lijkt me ook wel prettiger om te wonen dan in Rotterdam zuidquote:
Ook dat. Natuurlijk kom je daar al veel en ken je het land en hun gewoontesquote:Op zondag 28 juli 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zeggen veel mensen. K zie dat niet zo. Meer dat ik het geluk heb om dat te kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |