En het is essentieel dat ze bij het eruit komen dan aan de jury vragen wat ze nog meer moeten doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat de surfer zo lang en diep mogelijk 'in de golf' zit, maar er dan ook uit komt surfen.
(dit is inmiddels de 3e dag dat ik dit kijk, dus ik ben nu expert)
Maar het gaat ook om het uitkiezen van de goede golf. Dat is een belangrijk deel van de sport, zeg ik als expert die nu voor de 3e dag kijkt.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ja maar waarom een 9 voor die golf en een 2 voor andere. Beoordeel je dan niet golf zelf ipv wat de surfer doet. Want die doet niet veel eigenlijk
Gifjes, we willen gifjes.quote:
De achtste finales bij de vrouwen.quote:
Betekent dat nog iets voor de rest van het schema? Vanavond zouden er al halve vinales zijn toch?quote:
En finales zelfs. Geen idee of alles verder volgens plan gaatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betekent dat nog iets voor de rest van het schema? Vanavond zouden er al halve vinales zijn toch?
Vinales pas de nacht hierna volgens mijn schemaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En finales zelfs. Geen idee of alles verder volgens plan gaat
Oei.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
EDIT: Ah, daar klopt mijn schema niet nee.
Maar dat gaat dus nooit lukken om dat rond te krijgenquote:
Bij vandaag staan ook allemaal uitroeptekens in het schema.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus nooit lukken om dat rond te krijgen
Ik verwacht dat ze vandaag gewoon achtste finale en kwartfinales doen, en dan krijgen we morgen de semi's en finale (misschien nog wel op een tijd dat het live te kijken is)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij vandaag staan ook allemaal uitroeptekens in het schema.
Wat zie ik hier?quote:
Gabriel Medina met een 'superman afsprong' nadat ie de jury om een 10 gevraagd heeft. Die 9,9 is schijnbaar wel de hoogste score ooit in het olympisch surfen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |