SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwenPut these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Jemig, is dit geschreeuw dezelfde Karl die normaal alles bespreekt alsof álles een superserieus en enorm diepgaande betekenis moet hebben?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
je moet toch zeggen: Remco al Olympisch kampioen én wereldkampioen op zijn 24e.... ook heel heel indrukwekkend.Mja![]()
Wereldkampioen op de weg, wereldkampioen tijdrijden, Europees kampioen tijdrijden, Belgisch kampioen tijdrijden, Belgisch kampioen op de weg.
Olympisch kampioen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Karrel, echt man
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Jammer dat zo’n onsympathieke lul wint, maar je kan moeilijk ontkennen dat het verdiend is.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
wij feliciteren Belgie met deze gouden plakLying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Belgie is een gesloten forensisch psychiatrische instelling.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Belgie geen gesloten forensisch psychiatrische instellingen?![]()
Dankuwel Karl, voor dit gênante stukje commentaar. Deden ze ook zo debiel vorig jaar op het WK?sig verwijderd door FA![]()
Kijken naar de Belg
Dan vraag je erom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wereldkampioen op zowel de wegrit als de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef TAmaru het volgende:
je moet toch zeggen: Remco al Olympisch kampioen én wereldkampioen op zijn 24e.... ook heel heel indrukwekkend.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHTIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |