abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_584434
quote:
Op 24 december 2000 15:23 schreef Machiel het volgende:
Dat U2 zelf tevreden is over de covers van Kane... Waarom denk je anders dat ze het toelaten?
Even voor de duidelijkheid. Het artikel in de fanclub-blad waarin Kane zo geprezen wordt, wordt uitgegeven door U2-fans. U2 zelf heeft hier geen invloed op.

Ik geloof ook niet dat U2 blij is dat andere artiesten zich verijken door hun muziek op cd uit te gaan brengen. Uit interviews met Bono weet ik dat hij het een hele eer vindt dat U2 nummers worden gecoverd. Maar een hele setlist uit te brengen op cd/dvd is wel erg hondsbrutaal.
Pet shop boys heeft ooit "Where the streets have no name uitgebracht". De reactie van Bono was: "What have I done to deserve this...."

pi_584469
quote:
Op 24 december 2000 15:43 schreef Public Enemy het volgende:
Ik luister nu naar acrobat door kane gecoverd......triest....diep triest....

Die Gitarist kan ik nog wel een beetje respect voor opbrengen maar de rest.....

Vreselijk, en dan te bedenken dat U2 dit nummer nog nooit live heeft gespeeld vanwege de tastbaarheid van dit nummer.
quote:
Op 25 december 2000 01:37 schreef fanmale het volgende:
FF leuke gossip (speciaal voor mirrorman...

Van de gitarist van Kane heb ik gehoord dat hun platenmaatschappij NU al bezig is om Kane in het voorprogramma van u2 te krijgen als ze in nederland hun concerten geven.

De dvd is trouwens opgestuurd naar het management van u2

Kunnen ze beter niet doen. Weet nog heel goed wat er in 1987 gebeurde met Big Audio Dynamite in het voorprogramma van U2. Het regende projectielen naar de stage.
pi_585182
quote:
Op 25 december 2000 13:24 schreef Flexer het volgende:
Kunnen ze beter niet doen. Weet nog heel goed wat er in 1987 gebeurde met Big Audio Dynamite in het voorprogramma van U2. Het regende projectielen naar de stage.
Amen.
pi_585430
Als kane voorprogramma word van U2 neem ik zekerz een kratje rotte tomaten mee

P.S. PE gaat zekerz naar U2 aangezien hij ze nog nooit live heeft zien spelen {shame}

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  maandag 25 december 2000 @ 20:24:15 #55
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_585441
Ik ben in '93 (?) naar de Zooropa tour geweest. Toen hadden we PJ Harvey en de Stereo MC's in het voorprogramma, en dat was best okee...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_585743
quote:
Op 25 december 2000 20:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben in '93 (?) naar de Zooropa tour geweest. Toen hadden we PJ Harvey en de Stereo MC's in het voorprogramma, en dat was best okee...
Zooropa en Achtung Baby, die tijd was gewoon super, de rest mogen ze van mij echt door de plee spoelen wat U2 betreft.
pi_586078
quote:
Op 25 december 2000 22:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zooropa en Achtung Baby, die tijd was gewoon super, de rest mogen ze van mij echt door de plee spoelen wat U2 betreft.
grrr, Pop is nog steeds zwaar onderschat en ondergewaardeerd

POP ROELZ !!!

pi_587787
quote:
Op 25 december 2000 23:27 schreef Public Enemy het volgende:
grrr, Pop is nog steeds zwaar onderschat en ondergewaardeerd

POP ROELZ !!!

Heet dat album zo? Die ken ik geeneens! Zal ik die ook maar eens Napsterren en luisteren....
pi_587834
quote:
Op 26 december 2000 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heet dat album zo? Die ken ik geeneens! Zal ik die ook maar eens Napsterren en luisteren....
pi_592394
quote:
Op 26 december 2000 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Kijk hier maar eens wil je een goed stukje muziek van U2 horen....

Ga dan naar concert of the month.

quote:
sorry mate, link weggehaald, het is illegaal en dat staan we niet toe
TARA

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-12-2000 20:04]

pi_595992
Ik heb net Kane met die cover gehoord..
Net zoals alle andere Kane-songs: zwaar waardeloos..
Als ik U2 was, zou ik ze flink afkraken, en in 1e instantie nooit de rechten voor die song verkocht!
pi_596306
quote:
Op 28 december 2000 17:55 schreef webfreak het volgende:
Ik heb net Kane met die cover gehoord..
Net zoals alle andere Kane-songs: zwaar waardeloos..
Als ik U2 was, zou ik ze flink afkraken, en in 1e instantie nooit de rechten voor die song verkocht!
Amen.
pi_596876
Sorry voor die link, wissieiknie.....
  donderdag 28 december 2000 @ 22:35:45 #64
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_596892
Ik vind die KANE echt een randdebiel. Verwaant mannetje. Nu die een paar plaatjes verkoopt moet die niet zo dope gaan doen want dan zal die wel weer hard op zijn bekkie gaan vallen. Ik heb hem ook een keer op tv gezien en wat een misselijk mannetje...

Echt het type
- ik ben cool
- ik ben de man
- ik ben zo knap
- ik ben leuk
- ik ben zo lollig

En dus eigenlijk gewoon een grote drol zijn

ik op KANE !

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  donderdag 28 december 2000 @ 22:42:20 #65
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_596918
Dan weet ik ook nog wel een coole Gossip. Ze hebben dus bij ons op school opgetreden, maar ze waren al geboekt voordat ze die hit (geen idee hoe het heet) hadden. Moesten ze voor duizend piek komen optreden (nog veel eigenlijk). Wilden ze dus niet komen. Moest uiteraard wel. Vervolgens begonnen ze ook nog te zeiken dat er backstage geen water was, maar alleen cola. Moest er dus speciaal water voor de heren worden gehaald. 't zijn echt een paar verwaande drollen.

Ik heb het optreden gelukkig niet al te zeer meegemaakt omdat ik een beetje te zat was.

pi_597073
Nu we zo lekker bezig zijn.....

ff een stukje uit de OOR quoten met commentaar erbij

quote:
Voor mij is U2 de meest heavy rock&roll band die er is, omdat ze zulke mooie liedjes kunnen schrijven. heavy omdat ze mooie liedjes schrijven? Als er een zanger qua songschrijven van invloed is geweest om mijn manier van schrijven dan is het wel bono MUUWHAHAHAHAHAHA!!!! Das niet te merken !
With or Without you vind ik echt een bruut nummer. Dat verklaard waarom je het zo bruut verkracht hebt Mijn stem lijkt niet op die van bono. Dat is een understatement
pi_597085
of deze
quote:
Ons publiek is heel breed: van heel jonge TMF kijkers tot oudere rockliefhebbers. ?!?!?! Ik zie alleen maar huppelkutjes zonder schaamhaar bij kane concerten..{No offense}
pi_597090
Ow ja, ditzelfde TMF riep hen dit jaar uit tot beste NL rockgroep.....

..........
Vul zelf het commentaar maar in.

pi_601292
Het blijft stil......

Volgens mij heb ik alle Kane fans weggejaagd

pi_601342
quote:
Op 28 december 2000 23:34 schreef Public Enemy het volgende:
Ow ja, ditzelfde TMF riep hen dit jaar uit tot beste NL rockgroep.....

DAT MOET IK NIET!!!!!!!!!!!!

Vul zelf het commentaar maar in.

pi_609988
O zeggen ze dat? Nou geen slechte PR gig want er wordt iig over gepraat.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_610410
quote:
Op 02 januari 2001 11:35 schreef Manono het volgende:
O zeggen ze dat? Nou geen slechte PR gig want er wordt iig over gepraat.
Goeie PR misschien, ik noem het overexposure.... een fenomeen waar Ilse de Lange nog door uit het slijk aan het kruipen is.... en die ook Krezip NAUWELIJKS overleeft heeft.

Ze verneuken hun eigen artiesten ermee.

dinsdag 2 januari 2001 @ 15:27:12 #73
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_610911
Nee de Kane-fans vinden het gaaf de haters niet>.<
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_610961
Ach, wat is de big deal? Ik zal er geen plaatje van kopen maar ik vind het persoonlijk niet echt slecht voor een Hollandse band. Die goser vind ik totaal niet interessant of aantrekkelijk, maar hij heeft wel een stem en da's belangrijk als je zanger bent.
pi_610975
Btw, goede PR en over-exposure zijn twee verschillende dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')