quote:Even voor de duidelijkheid. Het artikel in de fanclub-blad waarin Kane zo geprezen wordt, wordt uitgegeven door U2-fans. U2 zelf heeft hier geen invloed op.
Op 24 december 2000 15:23 schreef Machiel het volgende:
Dat U2 zelf tevreden is over de covers van Kane... Waarom denk je anders dat ze het toelaten?
Ik geloof ook niet dat U2 blij is dat andere artiesten zich verijken door hun muziek op cd uit te gaan brengen. Uit interviews met Bono weet ik dat hij het een hele eer vindt dat U2 nummers worden gecoverd. Maar een hele setlist uit te brengen op cd/dvd is wel erg hondsbrutaal.
Pet shop boys heeft ooit "Where the streets have no name uitgebracht". De reactie van Bono was: "What have I done to deserve this...."
quote:Vreselijk, en dan te bedenken dat U2 dit nummer nog nooit live heeft gespeeld vanwege de tastbaarheid van dit nummer.
Op 24 december 2000 15:43 schreef Public Enemy het volgende:
Ik luister nu naar acrobat door kane gecoverd......triest....diep triest....Die Gitarist kan ik nog wel een beetje respect voor opbrengen maar de rest.....
quote:Kunnen ze beter niet doen. Weet nog heel goed wat er in 1987 gebeurde met Big Audio Dynamite in het voorprogramma van U2. Het regende projectielen naar de stage.
Op 25 december 2000 01:37 schreef fanmale het volgende:
FF leuke gossip (speciaal voor mirrorman...Van de gitarist van Kane heb ik gehoord dat hun platenmaatschappij NU al bezig is om Kane in het voorprogramma van u2 te krijgen als ze in nederland hun concerten geven.
De dvd is trouwens opgestuurd naar het management van u2
quote:Amen.
Op 25 december 2000 13:24 schreef Flexer het volgende:
Kunnen ze beter niet doen. Weet nog heel goed wat er in 1987 gebeurde met Big Audio Dynamite in het voorprogramma van U2. Het regende projectielen naar de stage.
P.S. PE gaat zekerz naar U2 aangezien hij ze nog nooit live heeft zien spelen {shame}
quote:Zooropa en Achtung Baby, die tijd was gewoon super, de rest mogen ze van mij echt door de plee spoelen wat U2 betreft.
Op 25 december 2000 20:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben in '93 (?) naar de Zooropa tour geweest. Toen hadden we PJ Harvey en de Stereo MC's in het voorprogramma, en dat was best okee...
quote:grrr, Pop is nog steeds zwaar onderschat en ondergewaardeerd
Op 25 december 2000 22:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zooropa en Achtung Baby, die tijd was gewoon super, de rest mogen ze van mij echt door de plee spoelen wat U2 betreft.
POP ROELZ !!!
quote:Heet dat album zo? Die ken ik geeneens!
Op 25 december 2000 23:27 schreef Public Enemy het volgende:
grrr, Pop is nog steeds zwaar onderschat en ondergewaardeerdPOP ROELZ !!!
quote:
Op 26 december 2000 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heet dat album zo? Die ken ik geeneens!Zal ik die ook maar eens Napsterren en luisteren....
quote:Kijk hier maar eens wil je een goed stukje muziek van U2 horen....
Op 26 december 2000 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heet dat album zo? Die ken ik geeneens!Zal ik die ook maar eens Napsterren en luisteren....
Ga dan naar concert of the month.
quote:
sorry mate, link weggehaald, het is illegaal en dat staan we niet toe
TARA
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-12-2000 20:04]
quote:Amen.
Op 28 december 2000 17:55 schreef webfreak het volgende:
Ik heb net Kane met die cover gehoord..
Net zoals alle andere Kane-songs: zwaar waardeloos..
Als ik U2 was, zou ik ze flink afkraken, en in 1e instantie nooit de rechten voor die song verkocht!
Echt het type
- ik ben cool
- ik ben de man
- ik ben zo knap
- ik ben leuk
- ik ben zo lollig
En dus eigenlijk gewoon een grote drol zijn
ik op KANE !
Ik heb het optreden gelukkig niet al te zeer meegemaakt omdat ik een beetje te zat was.
ff een stukje uit de OOR quoten met commentaar erbij
quote:
Voor mij is U2 de meest heavy rock&roll band die er is, omdat ze zulke mooie liedjes kunnen schrijven. heavy omdat ze mooie liedjes schrijven? Als er een zanger qua songschrijven van invloed is geweest om mijn manier van schrijven dan is het wel bono MUUWHAHAHAHAHAHA!!!! Das niet te merken !
With or Without you vind ik echt een bruut nummer. Dat verklaard waarom je het zo bruut verkracht hebt Mijn stem lijkt niet op die van bono. Dat is een understatement
quote:
Ons publiek is heel breed: van heel jonge TMF kijkers tot oudere rockliefhebbers. ?!?!?! Ik zie alleen maar huppelkutjes zonder schaamhaar bij kane concerten..{No offense}
..........
Vul zelf het commentaar maar in.
Volgens mij heb ik alle Kane fans weggejaagd
quote:
Op 28 december 2000 23:34 schreef Public Enemy het volgende:
Ow ja, ditzelfde TMF riep hen dit jaar uit tot beste NL rockgroep.....
DAT MOET IK NIET!!!!!!!!!!!!
Vul zelf het commentaar maar in.
quote:Goeie PR misschien, ik noem het overexposure.... een fenomeen waar Ilse de Lange nog door uit het slijk aan het kruipen is.... en die ook Krezip NAUWELIJKS overleeft heeft.
Op 02 januari 2001 11:35 schreef Manono het volgende:
O zeggen ze dat? Nou geen slechte PR gig want er wordt iig over gepraat.
Ze verneuken hun eigen artiesten ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |