Ik zeg "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!"
Gevolgd door Kane moet niet zo arrogant zijn en gewoon hun geplugte bekken dicht houden.
Ja, ze zeggen dit dus echt, heb het net op TV gezien....
Dombo's.
BOYCOT KANE.
Oh btw: Het succes van Fok! komt omdat ik er post. (Ja, laat ik ook ff lekker arrogant gaan doen geintje dus.)
trouwens, het nieuwe U2 album was toch al lang uit voordat Kane kwam met die cover cd? U2 blijft toch wel populair, daar hebben ze Kane absoluut niet voor nodig.
quote:Nogmaals, ze beweren dit ECHT een paar minuten voor mijn post was het dus op TMF.
Op 20 december 2000 13:22 schreef Tokus het volgende:
hahahahah is dat serieus, dat ze dat beweren?
zo ja, dan zijn ze echt de grootste grap die in de muziekwereld rondloopt, op de Vengaboys na.trouwens, het nieuwe U2 album was toch al lang uit voordat Kane kwam met die cover cd? U2 blijft toch wel populair, daar hebben ze Kane absoluut niet voor nodig.
Ik vind het ook ronduit belachelijk en ben het ook eens met je statement over de Vengaboys.
quote:Ik wordt zowiezo echt helemaal gek van die gasten, je kunt TMF of de nieuwe Nederlandse MTV
Op 20 december 2000 13:24 schreef Vork het volgende:
Kane is bestwel arrogant, ik zie ze d'r euglluk wel voor aan.. Maar nou ben ik toch benieuwd naar de kijkcijfers van die Marlboro Flashbacks aflevering...
Toch?
quote:Ik ken er nog zo eentje, maar ja, die is nu dood.
Op 20 december 2000 13:57 schreef Beezz het volgende:
kane zijn een stelletje kneusen die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een paar hitjes hebben gescoord..!
quote:...and pleeeeaaasee, get your entire head in front of the shotgun...
Op 20 december 2000 14:30 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ken er nog zo eentje, maar ja, die is nu dood.
Kane zuigt grote tijd
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 20-12-2000 15:03]
Dream out loud brother.
Zijn stem kwijt ? It's a beautifull day!!
Het wordt hoog nodig tijd dat z'n stembanden geamputeerd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 20-12-2000 17:43]
quote:En ik had het je nog zo gezegd !
Op 20 december 2000 17:31 schreef Machiel het volgende:
Ok ik trek alles terug wat ik in t cover topic heb gezegtZei hij t niet met een grote grijns op z'n smoel als grap bedoelt ofzo? Als ze dat serieus menen ga ik frisbeën met hun eerste album
quote:Tsja ik denk dat dat met die stembanden OF komt omdat ie met die braakstem U2 nummers heeft proberen te zingen, live nog wel, of door al die "diepte"-interviews waarbij die echt overal met zijn bek voorop stond te blaten over hoe goed ie wel niet is.
Op 20 december 2000 17:31 schreef Flexer het volgende:
Heeft niets met arrogantie te maken.
Is puur een teken van hoe dom die lui in werkelijkheid zijn.Dream out loud brother.
Zijn stem kwijt ? It's a beautifull day!!
Het wordt hoog nodig tijd dat z'n stembanden geamputeerd worden.
Ik kan die jongen zn bek niet meer zien komt op als poepen bij mij.
quote:Misschien begint Bono een beetje vroeg te dementeren?
Op 21 december 2000 17:36 schreef Flexer het volgende:
Ik heb net de fanclub-blad van U2 binnen gekregen. Niets anders dan lof en positieve woorden over Kane. Zeker meer dan drie pagina's hier aan besteed. Ik was een jaar geleden nog erg enthousiast dat er weer een U2-fanclub is opgericht. Ik denk er nu sterk aan om deze weer op te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |