Ellebogenwerkstrontquote:Op zondag 28 juli 2024 13:28 schreef Zipportal het volgende:
Commentaarhoertje Van Dam stront. @:powerloungen
Nee, heel misschien in de VS ofzo, maar de meeste werken er naast. Vaak bij de politie of in het leger, omdat die dat ondersteunen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:08 schreef Belgosome het volgende:
Verdienen de toppers eigenlijk genoeg om dit full time te doen?
Errigo eruit, ook Favaretto. Volpi lijkt de halve finale wel te gaan halen, maar dit is een flinke klap voor Italië.quote:
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schermenquote:Bij het moderne schermen wordt meestal elektrische trefferaanduiding gebruikt. In dat geval zullen beide schermers een treffer aanduiden wanneer ze elkaar raken binnen een bepaalde tijd. Op floret en sabel is het dan aan de scheidsrechter om te beslissen wie voorrang had in de actie, en dus het punt krijgt. Als de scheidsrechter die beslissing niet kan maken, wordt geen punt toegekend, en wordt het gevecht hervat van de plaats waar de schermers zich bevonden toen het gevecht werd stilgelegd. Dubbele treffers zijn alleen mogelijk op degen, maar daartoe moeten de schermers elkaar treffen binnen een zeer korte tijdsspanne. In dat geval krijgen beide schermers een punt.
Had verwacht dat je hier in Italië/Frankrijk/Hongarije nog wel wat mee kon verdienenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:18 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Nee, heel misschien in de VS ofzo, maar de meeste werken er naast. Vaak bij de politie of in het leger, omdat die dat ondersteunen.
Dit zijn smakelijke verhalen, bedanktquote:Op zondag 28 juli 2024 13:59 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Schijnt wel wat mis te zitten. Enige tijd geleden was er een wedstrijd tussen Van Nunen en Tulen. Tulen meende dat Van Nunen's (winnende?) punt onjuist was, maar daar zat hij mis. Scheids vond dat ook, waarna Tulen volledig flipte, en Van Nunen meermaals uitschold. Daar had hij een zwarte kaart verdiend. Officieel is het uitgesproken, maar het lijkt nog altijd op de achtergrond mee te spelen. De schermbond stelde zich daarin ook laf op, mogelijk mede doordat de familie van Tulen relatief machtig is (net als de familie Verwijlen, want zo gaat dat helaas nog altijd in het schermen).
Verder zijn de gebroeders Tulen gebroken met de bondscoach, om hem daarna ietwat negatief af te schilderen in de media. Die blijft echter de coach van Van Nunen en heeft zich weer kritisch geuit over de gebroeders Tulen. Erg gezellig zal het dus niet zijn in het team.
Enfin, dit zijn slechts de zaken die publiek zijn. Vermoedelijk nog meer achter de schermen (haha)
Niet bij de NOS.quote:
Nee, op HBO Max inderdaad.quote:
Zou kunnen dat het daar ook nog kan, maar zie wel bij in ieder geval de Italianen vaak dat ze ook in het leger of bij het leger zitten. Hongarije geloof ik ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had verwacht dat je hier in Italië/Frankrijk/Hongarije nog wel wat mee kon verdienen
Die wilde ik vorig jaar al en al helemaal voor de spelen. Maar door m'n ziekte heb ik twee bankrekeningen (Vaak ziekenhuis of gewoon ziek), en doe ik aan budgetbeheer. Die mogen/kunnen me niet abonneren en ik zelf kan het niet. Beetje Kafka in het klein.quote:
Hier is het gedoe te zien:quote:Op zondag 28 juli 2024 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn smakelijke verhalen, bedankt
Snap het probleem ja, maar ja NOS kan er niets aan doen dat ze geen eindeloze rechten hebben natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wilde ik vorig jaar al en al helemaal voor de spelen. Maar door m'n ziekte heb ik twee bankrekeningen (Vaak ziekenhuis of gewoon ziek), en doe ik aan budgetbeheer. Die mogen/kunnen me niet abonneren en ik zelf kan het niet. Beetje Kafka in het klein.
Ik sta het toe. Deze ene keerquote:Op zondag 28 juli 2024 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Kiefer lijkt te gaan winnen. Geen zin in een finale VS - VS
Eens, al is Volpi volgend mij ook tegen Sauer al teruggekomen toen ik haar al afgeschreven hadquote:Op zondag 28 juli 2024 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Kiefer lijkt te gaan winnen. Geen zin in een finale VS - VS
Ik vrees dat dat nu niet meer gaat lukken. Gun het Kiefer op zich wel, maar Harvey had net natuurlijk moeten winnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:49 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Eens, al is Volpi volgend mij ook tegen Sauer al teruggekomen toen ik haar al afgeschreven had
Er is nog een sloot aan teams.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:51 schreef Gijscoman het volgende:
Helaas; geen Italianen in de finale. Misschien zelfs geen Italiaanse medaille. Dat zou een echte ramp voor het Italiaanse schermen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |