Heeft ze enige kennis van zaken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Redefine het volgende:
Vanavond de 4 x 100 meter mixed estafette aldus Suze Van Kleef. Stijve hark begint alweer goed. Zet die gewoon weer ergens aan tafel, waar ze wel tot haar recht komt.
Dat is op zich goed, dat is niet zo spannend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Kidjuh het volgende:
Voor het gemak maar de hockeyvrouwen uit het programma van vandaag geschrapt
Zijn die al sowieso als groepswinnaar door?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is op zich goed, dat is niet zo spannend.
Logisch ja, al gaat handbal ook nog wel om de top 2. Die wil je ook ff winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:02 schreef kilon het volgende:
Ze laten dan wel weer volleybal zien dat nog echt ergens om gaat boven handbal. Het moet gezegd worden.
je vraagt je idd af hoe dat soort mensen op hun plek komen met hun gezicht op tv voor de hele bevolkingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Redefine het volgende:
Vanavond de 4 x 100 meter mixed estafette aldus Suze Van Kleef. Stijve hark begint alweer goed. Zet die gewoon weer ergens aan tafel, waar ze wel tot haar recht komt.
Als het op basis van onderling resultaat gaat bij gelijke stand wel. Plus Japan is heel zwak, zou een wonder zijn als ze die niet winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die al sowieso als groepswinnaar door?
Een verspreking op zich is niet erg. Als dat het enige is hoor je echt niemand klagen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Redefine het volgende:
Klopt kan iedereen overkomen, is vaak eerder grappig dan een echt grote fout. Maar hier is het inderdaad niet de enige klacht. Autocue voorlezen op een natuurlijke manier is ook niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Een verspreking op zich is niet erg. Als dat het enige is hoor je echt niemand klagen.
Zij hoort daar inderdaad totaal niet thuis. Een complete mismatch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Redefine het volgende:
Oh dat hadden ze wel kunnen doen ja. Twee Nederlandse wedstrijden, daar is het toch ideaal voor bedoeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zij hoort daar inderdaad totaal niet thuis. Een complete mismatch.
En waarom het handbal niet gewoon op de stream? Het blijft bizar hoe slecht ze met die extra stream omgaan. Zelfs als ze op tv veel aan het herhalen zijn, wordt die maar mondjesmaat ingezet.
Ze doen nu volleybal op de stream, dat valt me al mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En waarom het handbal niet gewoon op de stream? Het blijft bizar hoe slecht ze met die extra stream omgaan. Zelfs als ze op tv veel aan het herhalen zijn, wordt die maar mondjesmaat ingezet.
Die tweede stream gebruiken ze heel weinig ja. En vaak nog slecht ook. Op tv doen ze het best behoorlijk (grootste klachten zijn vooral van ons die niet de doelgroep zijn). Maar online is echt een drama.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ze de uren willen bewaren voor later als Atletiek volledig bezig is en de teamsporten in de beslissende fases komen maar voorlopig zijn ze vrij spaarzaam met de extra stream ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die tweede stream gebruiken ze heel weinig ja. En vaak nog slecht ook. Op tv doen ze het best behoorlijk (grootste klachten zijn vooral van ons die niet de doelgroep zijn). Maar online is echt een drama.
Ik heb gewoon de TV op de achtergrond aan en, vermoedelijk net als voor iedere gemiddelde kijker, stoorde het me enorm dat een leuke volleybalwedstrijd onderbroken moest worden voor een stuntelende presentatrice, reclame, en het immer voortdurende gepruts van onze judoka’s.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze doen nu volleybal op de stream, dat valt me al mee.maar wilden denk ik niet dan ook stoppen met handbal.
Maarja snap bepaalde keuzes af en toe ook totaal niet.
Maar de kosten van de stream zullen het probleem niet zijn. Plus dat ze met de extra stream geen maximaal aantal uren hebben zoals op tv. Dus er is geen reden om zuinig te zijn met de stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:35 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ze de uren willen bewaren voor later als Atletiek volledig bezig is en de teamsporten in de beslissende fases komen maar voorlopig zijn ze vrij spaarzaam met de extra stream ja.
Volgens mij is die 200 uur de maximum aan livesport die ze mogen uitzenden dus stream plus TV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de kosten van de stream zullen het probleem niet zijn. Plus dat ze met de extra stream geen maximaal aantal uren hebben zoals op tv. Dus er is geen reden om zuinig te zijn met de stream.
Daar komen ze op deze manier ook niet aan overigens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Volgens mij is die 200 uur de maximum aan livesport die ze mogen uitzenden dus stream plus TV.
Mwah met zestien dagen hebben ze rond de 12,5 uur per dag die ze mogen uitzenden. Elke dag een uur of 8-10 op tv plus 2-4 op de stream halen ze wel zou ik zeggen. Dan heb je ook nog wel wat overlap tussen wat op tv en op de extra stream word uitgezonden maar voorlopig zitten ze denk ik niet heel ver af van deze cijfers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Daar komen ze op deze manier ook niet aan overigens.
220 uur live sport. Met gisteravond maar weinig live sport en 's ochtends en 's middags wordt er toch ook veel herhaald. En de extra stream met andere live sport dan op tv blijft toch ook vrij beperkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:51 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Mwah met zestien dagen hebben ze rond de 12,5 uur per dag die ze mogen uitzenden. Elke dag een uur of 8-10 op tv plus 2-4 op de stream halen ze wel zou ik zeggen. Dan heb je ook nog wel wat overlap tussen wat op tv en op de extra stream word uitgezonden maar voorlopig zitten ze denk ik niet heel ver af van deze cijfers.
Ik hoor net weer twee zinnen met twee fouten: kanshebbersfavorieten (?) en Florijn die haar gouden medailles mag ophalen. Dit is gewoon onkunde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Een verspreking op zich is niet erg. Als dat het enige is hoor je echt niemand klagen.
Volgens mij zonden ze op donderdag al de Handbalsters uit via de stream maar in principe is het meer 15,5 dagen sport dan 16 ja. Desondanks is dat niet een dusdanig verschil dat je op een losse dag dat verschil echt merkt. Uiteindelijk denk ik dat ze vooraf een planning hebben gemaakt waarbij ze rekening houden dat ze ook later in het toernooi keuzes kunnen maken. Zoals vandaag denk ik dat ze vooraf afhankelijk van de resultaten gingen kiezen voor of Handbal of volleybal of Hockey. Uiteindelijk waren 2 van de 3 al door dus kiezen ze voor Volleybal en zenden ze de andere twee niet uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
220 uur live sport. Met gisteravond maar weinig live sport en 's ochtends en 's middags wordt er toch ook veel herhaald. En de extra stream met andere live sport dan op tv blijft toch ook vrij beperkt.
Live sport begon pas op de eerste zaterdag (daarvoor geloof ik één handbalwedstrijd op de stream) en de laatste zondag is ook vrij beperkt. Ik denk echt niet dat ze eruit halen waar ze recht op hebben. Maar het lijkt ze gewoon niet te boeien. Zeker met die extra stream zou je een stuk meer kunnen doen.
Daar is Jeroen Grueter het niet mee eens!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:14 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Tot dusver hebben ze elke avond vast tussen de 2 en 3 uur aan zwemmen gehad via de stream plus vaak gedurende dag nog 1-2 uur aan andere sport. En op Tv kom je ook zeker wel aan de 8-10 uur elke dag zelfs met de herhalingen en reclames.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |