abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214535085
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Redefine het volgende:
Vanavond de 4 x 100 meter mixed estafette aldus Suze Van Kleef. Stijve hark begint alweer goed. Zet die gewoon weer ergens aan tafel, waar ze wel tot haar recht komt.
Heeft ze enige kennis van zaken?
pi_214535087
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Kidjuh het volgende:
Voor het gemak maar de hockeyvrouwen uit het programma van vandaag geschrapt
Dat is op zich goed, dat is niet zo spannend.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:02:28 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214535124
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Dat is op zich goed, dat is niet zo spannend.
Zijn die al sowieso als groepswinnaar door?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214535126
Ze laten dan wel weer volleybal zien dat nog echt ergens om gaat boven handbal. Het moet gezegd worden.
  Redactie Sport zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:03:04 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214535129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:02 schreef kilon het volgende:
Ze laten dan wel weer volleybal zien dat nog echt ergens om gaat boven handbal. Het moet gezegd worden.
Logisch ja, al gaat handbal ook nog wel om de top 2. Die wil je ook ff winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214535140
quote:
Vanavond de 4 x 100 meter mixed estafette aldus Suze Van Kleef. Stijve hark begint alweer goed. Zet die gewoon weer ergens aan tafel, waar ze wel tot haar recht komt.
je vraagt je idd af hoe dat soort mensen op hun plek komen met hun gezicht op tv voor de hele bevolking
Mja
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:04:16 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214535145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zijn die al sowieso als groepswinnaar door?
Als het op basis van onderling resultaat gaat bij gelijke stand wel. Plus Japan is heel zwak, zou een wonder zijn als ze die niet winnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_214535287
quote:
Een verspreking op zich is niet erg. Als dat het enige is hoor je echt niemand klagen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:22:08 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214535405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef kilon het volgende:

[..]
Een verspreking op zich is niet erg. Als dat het enige is hoor je echt niemand klagen.
Klopt kan iedereen overkomen, is vaak eerder grappig dan een echt grote fout. Maar hier is het inderdaad niet de enige klacht. Autocue voorlezen op een natuurlijke manier is ook niet voor iedereen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_214535437
quote:
Zij hoort daar inderdaad totaal niet thuis. Een complete mismatch.

En waarom het handbal niet gewoon op de stream? Het blijft bizar hoe slecht ze met die extra stream omgaan. Zelfs als ze op tv veel aan het herhalen zijn, wordt die maar mondjesmaat ingezet.
pi_214535489
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

En waarom het handbal niet gewoon op de stream? Het blijft bizar hoe slecht ze met die extra stream omgaan. Zelfs als ze op tv veel aan het herhalen zijn, wordt die maar mondjesmaat ingezet.
Oh dat hadden ze wel kunnen doen ja. Twee Nederlandse wedstrijden, daar is het toch ideaal voor bedoeld.
pi_214535514
quote:

[..]

Ze doen nu volleybal op de stream, dat valt me al mee. :') maar wilden denk ik niet dan ook stoppen met handbal.

Maarja snap bepaalde keuzes af en toe ook totaal niet.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:28:09 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214535522
quote:

[..]

Die tweede stream gebruiken ze heel weinig ja. En vaak nog slecht ook. Op tv doen ze het best behoorlijk (grootste klachten zijn vooral van ons die niet de doelgroep zijn). Maar online is echt een drama.
pi_214535646
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die tweede stream gebruiken ze heel weinig ja. En vaak nog slecht ook. Op tv doen ze het best behoorlijk (grootste klachten zijn vooral van ons die niet de doelgroep zijn). Maar online is echt een drama.
Het enige dat ik kan bedenken is dat ze de uren willen bewaren voor later als Atletiek volledig bezig is en de teamsporten in de beslissende fases komen maar voorlopig zijn ze vrij spaarzaam met de extra stream ja.
pi_214535832
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ze doen nu volleybal op de stream, dat valt me al mee. :') maar wilden denk ik niet dan ook stoppen met handbal.

Maarja snap bepaalde keuzes af en toe ook totaal niet.
Ik heb gewoon de TV op de achtergrond aan en, vermoedelijk net als voor iedere gemiddelde kijker, stoorde het me enorm dat een leuke volleybalwedstrijd onderbroken moest worden voor een stuntelende presentatrice, reclame, en het immer voortdurende gepruts van onze judoka’s.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:46:31 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214535867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:35 schreef Jeroen1990 het volgende:

[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat ze de uren willen bewaren voor later als Atletiek volledig bezig is en de teamsporten in de beslissende fases komen maar voorlopig zijn ze vrij spaarzaam met de extra stream ja.
Maar de kosten van de stream zullen het probleem niet zijn. Plus dat ze met de extra stream geen maximaal aantal uren hebben zoals op tv. Dus er is geen reden om zuinig te zijn met de stream.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:15:27 #167
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214536414
Suze van Kleef is sleeeeeeeeeeeecht.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_214537160
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:46 schreef Redefine het volgende:

[..]
Maar de kosten van de stream zullen het probleem niet zijn. Plus dat ze met de extra stream geen maximaal aantal uren hebben zoals op tv. Dus er is geen reden om zuinig te zijn met de stream.
Volgens mij is die 200 uur de maximum aan livesport die ze mogen uitzenden dus stream plus TV.
pi_214537336
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef Jeroen1990 het volgende:

[..]
Volgens mij is die 200 uur de maximum aan livesport die ze mogen uitzenden dus stream plus TV.
Daar komen ze op deze manier ook niet aan overigens.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:48:21 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214537343
Kees Jongkindgod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214537410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:48 schreef kilon het volgende:

[..]
Daar komen ze op deze manier ook niet aan overigens.
Mwah met zestien dagen hebben ze rond de 12,5 uur per dag die ze mogen uitzenden. Elke dag een uur of 8-10 op tv plus 2-4 op de stream halen ze wel zou ik zeggen. Dan heb je ook nog wel wat overlap tussen wat op tv en op de extra stream word uitgezonden maar voorlopig zitten ze denk ik niet heel ver af van deze cijfers.
pi_214537608
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:51 schreef Jeroen1990 het volgende:

[..]
Mwah met zestien dagen hebben ze rond de 12,5 uur per dag die ze mogen uitzenden. Elke dag een uur of 8-10 op tv plus 2-4 op de stream halen ze wel zou ik zeggen. Dan heb je ook nog wel wat overlap tussen wat op tv en op de extra stream word uitgezonden maar voorlopig zitten ze denk ik niet heel ver af van deze cijfers.
220 uur live sport. Met gisteravond maar weinig live sport en 's ochtends en 's middags wordt er toch ook veel herhaald. En de extra stream met andere live sport dan op tv blijft toch ook vrij beperkt.

Live sport begon pas op de eerste zaterdag (daarvoor geloof ik één handbalwedstrijd op de stream) en de laatste zondag is ook vrij beperkt. Ik denk echt niet dat ze eruit halen waar ze recht op hebben. Maar het lijkt ze gewoon niet te boeien. Zeker met die extra stream zou je een stuk meer kunnen doen.
pi_214537697
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef kilon het volgende:

[..]
Ik hoor net weer twee zinnen met twee fouten: kanshebbersfavorieten (?) en Florijn die haar gouden medailles mag ophalen. Dit is gewoon onkunde.
sig verwijderd door FA
pi_214537954
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
220 uur live sport. Met gisteravond maar weinig live sport en 's ochtends en 's middags wordt er toch ook veel herhaald. En de extra stream met andere live sport dan op tv blijft toch ook vrij beperkt.

Live sport begon pas op de eerste zaterdag (daarvoor geloof ik één handbalwedstrijd op de stream) en de laatste zondag is ook vrij beperkt. Ik denk echt niet dat ze eruit halen waar ze recht op hebben. Maar het lijkt ze gewoon niet te boeien. Zeker met die extra stream zou je een stuk meer kunnen doen.
Volgens mij zonden ze op donderdag al de Handbalsters uit via de stream maar in principe is het meer 15,5 dagen sport dan 16 ja. Desondanks is dat niet een dusdanig verschil dat je op een losse dag dat verschil echt merkt. Uiteindelijk denk ik dat ze vooraf een planning hebben gemaakt waarbij ze rekening houden dat ze ook later in het toernooi keuzes kunnen maken. Zoals vandaag denk ik dat ze vooraf afhankelijk van de resultaten gingen kiezen voor of Handbal of volleybal of Hockey. Uiteindelijk waren 2 van de 3 al door dus kiezen ze voor Volleybal en zenden ze de andere twee niet uit.

Tot dusver hebben ze elke avond vast tussen de 2 en 3 uur aan zwemmen gehad via de stream plus vaak gedurende dag nog 1-2 uur aan andere sport. En op Tv kom je ook zeker wel aan de 8-10 uur elke dag zelfs met de herhalingen en reclames.
pi_214538173
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:14 schreef Jeroen1990 het volgende:

[..]

Tot dusver hebben ze elke avond vast tussen de 2 en 3 uur aan zwemmen gehad via de stream plus vaak gedurende dag nog 1-2 uur aan andere sport. En op Tv kom je ook zeker wel aan de 8-10 uur elke dag zelfs met de herhalingen en reclames.
Daar is Jeroen Grueter het niet mee eens! :D

Maar als je echt letterlijk zou gaan turven, denk ik dat het aantal minuten live sport op tv enorm tegenvalt, met alle onderbrekingen, herhalingen, samenvattingen, journaals en reclame ertussen. Het was gewoon handiger geweest als je net als in veel andere landen op zijn minst één volledige extra live stream voor de hele dag had gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')