Henk Grol liet zich weer eens gaan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het judocommentaar van zojuist was extreem genant.
Sjoerd die bij het strandvolleybal de wedstrijd van oranje moet aankondigen. 'Nu naar het volleyballen met Nederland tegen uh, eh, ahum uh, even denken. Oh ja Chili. Ik zat nog met Italië in m'n hoofd.' Dat is het enige dat ie moet doen. Een wedstrijd aankondigen. En dan hakkelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Tering deze presentatrice is echt bizar slecht, staat gewoon hakkelend woord voor woord statisch een teleprompter af te lezen. Hoe is die door de screentest gekomen.
Ik ben altijd wel kritisch op de NOS, maar de laatste dagen is het stukken beter in orde. Ze kunnen zelfs zowaar slim schakelen. Grootste verschil is inderdaad wel het schrappen van de analisten in de studio. Al vrees ik dat bij atletiek Sedoc nog wel laten aanschuiven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef Remco het volgende:
Zegt wel iets dat er al 2 dagen nauwelijks gepost is in dit topic.
Gaat echt prima, wat iemand in een ander topic al zei, ze hebben echt gekozen voor analyse en voorbeschouwing op locatie dat scheelt enorm.
Vooral heel vreemd (en slecht) dat ze niet live naar atletiek gingen in het begin. Zeker met de estafetteploeg. Als er dan andere sport is die je moet laten zien ok, maar om dan juist te gaan herhalen en met Sedoc te gaan babbelen is vrij achterlijk. Mede daardoor hebben ze eigenlijk de hele avond achter de feiten aangelopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond is het weer als vanouds: in de afgelopen 2,5 uur een stuk of 10 potjes BMX live, verder alleen herhalingen en niet live. Het is niet dat er geen andere sport bezig was.
Ik denk dat dat niet alleen zo lijkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
Lijkt wel alsof er kortsluiting ontstaat in de hoofde van de regisseurs zodra er echt veel tegelijkertijd is. Als het niet super druk is gaat het wel, maar zodra er veel is weten ze opeens niet meer wat te doen.
Misschien dat ze een oude regiseur van stal hebben gehaald oid? Het was echt dramatisch en dat terwijl het de afgelopen dagen best goed ging imho.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond is het weer als vanouds: in de afgelopen 2,5 uur een stuk of 10 potjes BMX live, verder alleen herhalingen en niet live. Het is niet dat er geen andere sport bezig was.
Gezien het filmpje in het zeiltopic is dat gewoon Astridquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien dat ze een oude regiseur van stal hebben gehaald oid? Het was echt dramatisch en dat terwijl het de afgelopen dagen best goed ging imho.
Klopt maar de regisseur bepaald niet welke sport er wordt gekozen dat doet de (eind)redacteur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gezien het filmpje in het zeiltopic is dat gewoon Astrid
Het lijkt me wel eens leuk om een dagje mee te lopen en te zien wat voor belangen er nog meer meewegen bij de keuzes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt maar de regisseur bepaald niet welke sport er wordt gekozen dat doet de (eind)redacteur.
Ze waren het rond de 4x400 series inderdaad even helemaal kwijt.
Denk het ook niet, want is niet de eerste keer. Het is een patroonquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet alleen zo lijkt.
Het probleem is wel dat de NOS zich heel erg ziet als dé nationale omroep op het gebied van sport en nieuws. Ze voelen dus ook heel erg die behoefte om al het nieuws over Team NL heel uitgebreid te herhalen, terwijl de meeste mensen dat natuurlijk allang online ergens gezien hebben. Eigenlijk had de NOS geen avondprogramma. Het waren herhalingen met BMX ertussendoor. Een run bij de BMX duurt maar heel kort, dus je kunt prima een ander evenement als avondprogramma hebben (ik suggereer atletiek met eventueel zwemmen ertussendoor zoals Sporza deed), en dan af en toe een run uit de BMX laten zien. Zeker als je bij de atletiek ook Nederlanders hebt (4x400, tienkamp) en bepaalde BMX-ers al heel snel kansloos waren (Jaymio Brink, Merel Smulders).quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens leuk om een dagje mee te lopen en te zien wat voor belangen er nog meer meewegen bij de keuzes.
Normaal zou ik ook wel zeggen dat NOS natuurlijk rekening moet houden met werkend Nederland en alles. Maar op een vrijdagavond valt dat behoorlijk mee en hoeft er niet zoveel herhaald te worden.
Ze probeerden wel zwemfinales tussendoor te herhalen, maar daar hadden ze bijvoorbeeld live de 200 rug kunnen uitzenden, maar in plaats daarvan kozen ze voor een herhaling van de 50 vrij, waarbij ze iedereen uitgebreid gingen voorstellen. Met meer efficientie hadden ze veel meer kunnen uitzenden. Dat ze niet zoveel atletiek hadden vind ik dan weer niet zo erg. Vandaag was een sessie met alleen een finale 10km, de tienkamp en de 4x400. Die hadden ze wel meteen moeten laten zien wat mij betreft, en dan ook even de eerste serie daarna om het WR te tonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat de NOS zich heel erg ziet als dé nationale omroep op het gebied van sport en nieuws. Ze voelen dus ook heel erg die behoefte om al het nieuws over Team NL heel uitgebreid te herhalen, terwijl de meeste mensen dat natuurlijk allang online ergens gezien hebben. Eigenlijk had de NOS geen avondprogramma. Het waren herhalingen met BMX ertussendoor. Een run bij de BMX duurt maar heel kort, dus je kunt prima een ander evenement als avondprogramma hebben (ik suggereer atletiek met eventueel zwemmen ertussendoor zoals Sporza deed), en dan af en toe een run uit de BMX laten zien. Zeker als je bij de atletiek ook Nederlanders hebt (4x400, tienkamp) en bepaalde BMX-ers al heel snel kansloos waren (Jaymio Brink, Merel Smulders).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |