abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214488102
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het judocommentaar van zojuist was extreem genant :D.
Henk Grol liet zich weer eens gaan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:08:24 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214489096
Tering deze presentatrice is echt bizar slecht, staat gewoon hakkelend woord voor woord statisch een teleprompter af te lezen. Hoe is die door de screentest gekomen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2024 @ 19:10:03 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_214495366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Tering deze presentatrice is echt bizar slecht, staat gewoon hakkelend woord voor woord statisch een teleprompter af te lezen. Hoe is die door de screentest gekomen.
Sjoerd die bij het strandvolleybal de wedstrijd van oranje moet aankondigen. 'Nu naar het volleyballen met Nederland tegen uh, eh, ahum uh, even denken. Oh ja Chili. Ik zat nog met Italië in m'n hoofd.' Dat is het enige dat ie moet doen. Een wedstrijd aankondigen. En dan hakkelen. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214498468
Zegt wel iets dat er al 2 dagen nauwelijks gepost is in dit topic.

Gaat echt prima, wat iemand in een ander topic al zei, ze hebben echt gekozen voor analyse en voorbeschouwing op locatie dat scheelt enorm.
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:54:39 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214499471
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef Remco het volgende:
Zegt wel iets dat er al 2 dagen nauwelijks gepost is in dit topic.

Gaat echt prima, wat iemand in een ander topic al zei, ze hebben echt gekozen voor analyse en voorbeschouwing op locatie dat scheelt enorm.
Ik ben altijd wel kritisch op de NOS, maar de laatste dagen is het stukken beter in orde. Ze kunnen zelfs zowaar slim schakelen. Grootste verschil is inderdaad wel het schrappen van de analisten in de studio. Al vrees ik dat bij atletiek Sedoc nog wel laten aanschuiven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_214530982
Vanavond is het weer als vanouds: in de afgelopen 2,5 uur een stuk of 10 potjes BMX live, verder alleen herhalingen en niet live. Het is niet dat er geen andere sport bezig was.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:30:47 #132
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214531068
Weer herhalen _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214531070
Opeens weer analyses en veel schakelen naar nutteloze stukjes (sorry Sedoc, je voegt niks toe). Atletiek is op zichzelf al chaotisch genoeg met onderdelen door elkaar. Alle andere sporten erbij en het is gewoon niet te doen.
pi_214532215
En een uur verder is daar maar liefst twee keer een halve minuut BMX bijgekomen.
sig verwijderd door FA
pi_214532527
Ik heb nu een paar keer naar Radio Olympia geluisterd in de auto en ik moet zeggen dat ik de sfeer en de manier van verslaggeving daar wel weer echt prima vind. Daar zitten ook een hoop leuke presentatoren met Ghislane Plag, Fleur Wallenburg en Jurgen van den Berg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:09:59 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214532967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond is het weer als vanouds: in de afgelopen 2,5 uur een stuk of 10 potjes BMX live, verder alleen herhalingen en niet live. Het is niet dat er geen andere sport bezig was.
Vooral heel vreemd (en slecht) dat ze niet live naar atletiek gingen in het begin. Zeker met de estafetteploeg. Als er dan andere sport is die je moet laten zien ok, maar om dan juist te gaan herhalen en met Sedoc te gaan babbelen is vrij achterlijk. Mede daardoor hebben ze eigenlijk de hele avond achter de feiten aangelopen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:11:04 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214532980
Lijkt wel alsof er kortsluiting ontstaat in de hoofde van de regisseurs zodra er echt veel tegelijkertijd is. Als het niet super druk is gaat het wel, maar zodra er veel is weten ze opeens niet meer wat te doen.
pi_214533906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
Lijkt wel alsof er kortsluiting ontstaat in de hoofde van de regisseurs zodra er echt veel tegelijkertijd is. Als het niet super druk is gaat het wel, maar zodra er veel is weten ze opeens niet meer wat te doen.
Ik denk dat dat niet alleen zo lijkt.
pi_214533929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien dat ze een oude regiseur van stal hebben gehaald oid? Het was echt dramatisch en dat terwijl het de afgelopen dagen best goed ging imho.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 3 augustus 2024 @ 03:10:17 #140
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214534298
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Misschien dat ze een oude regiseur van stal hebben gehaald oid? Het was echt dramatisch en dat terwijl het de afgelopen dagen best goed ging imho.
Gezien het filmpje in het zeiltopic is dat gewoon Astrid
pi_214534396
NOS is de scheurbuik van de huidige samenleving
U MAD?
pi_214534482
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 03:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Gezien het filmpje in het zeiltopic is dat gewoon Astrid
Klopt maar de regisseur bepaald niet welke sport er wordt gekozen dat doet de (eind)redacteur.
Ze waren het rond de 4x400 series inderdaad even helemaal kwijt.
pi_214534576
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 06:36 schreef Remco het volgende:

[..]
Klopt maar de regisseur bepaald niet welke sport er wordt gekozen dat doet de (eind)redacteur.
Ze waren het rond de 4x400 series inderdaad even helemaal kwijt.
Het lijkt me wel eens leuk om een dagje mee te lopen en te zien wat voor belangen er nog meer meewegen bij de keuzes.

Normaal zou ik ook wel zeggen dat NOS natuurlijk rekening moet houden met werkend Nederland en alles. Maar op een vrijdagavond valt dat behoorlijk mee en hoeft er niet zoveel herhaald te worden.
  Redactie Sport zaterdag 3 augustus 2024 @ 07:41:05 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214534605
Na die tennispot tot nadat Korstanje moest zwemmen ging er heel veel fout ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:03:49 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214534652
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:54 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niet alleen zo lijkt.
Denk het ook niet, want is niet de eerste keer. Het is een patroon :{
pi_214534881
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 07:22 schreef kilon het volgende:

[..]
Het lijkt me wel eens leuk om een dagje mee te lopen en te zien wat voor belangen er nog meer meewegen bij de keuzes.

Normaal zou ik ook wel zeggen dat NOS natuurlijk rekening moet houden met werkend Nederland en alles. Maar op een vrijdagavond valt dat behoorlijk mee en hoeft er niet zoveel herhaald te worden.
Het probleem is wel dat de NOS zich heel erg ziet als dé nationale omroep op het gebied van sport en nieuws. Ze voelen dus ook heel erg die behoefte om al het nieuws over Team NL heel uitgebreid te herhalen, terwijl de meeste mensen dat natuurlijk allang online ergens gezien hebben. Eigenlijk had de NOS geen avondprogramma. Het waren herhalingen met BMX ertussendoor. Een run bij de BMX duurt maar heel kort, dus je kunt prima een ander evenement als avondprogramma hebben (ik suggereer atletiek met eventueel zwemmen ertussendoor zoals Sporza deed), en dan af en toe een run uit de BMX laten zien. Zeker als je bij de atletiek ook Nederlanders hebt (4x400, tienkamp) en bepaalde BMX-ers al heel snel kansloos waren (Jaymio Brink, Merel Smulders).
Mja
  Redactie Sport zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:43:44 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214534918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:40 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het probleem is wel dat de NOS zich heel erg ziet als dé nationale omroep op het gebied van sport en nieuws. Ze voelen dus ook heel erg die behoefte om al het nieuws over Team NL heel uitgebreid te herhalen, terwijl de meeste mensen dat natuurlijk allang online ergens gezien hebben. Eigenlijk had de NOS geen avondprogramma. Het waren herhalingen met BMX ertussendoor. Een run bij de BMX duurt maar heel kort, dus je kunt prima een ander evenement als avondprogramma hebben (ik suggereer atletiek met eventueel zwemmen ertussendoor zoals Sporza deed), en dan af en toe een run uit de BMX laten zien. Zeker als je bij de atletiek ook Nederlanders hebt (4x400, tienkamp) en bepaalde BMX-ers al heel snel kansloos waren (Jaymio Brink, Merel Smulders).
Ze probeerden wel zwemfinales tussendoor te herhalen, maar daar hadden ze bijvoorbeeld live de 200 rug kunnen uitzenden, maar in plaats daarvan kozen ze voor een herhaling van de 50 vrij, waarbij ze iedereen uitgebreid gingen voorstellen. Met meer efficientie hadden ze veel meer kunnen uitzenden. Dat ze niet zoveel atletiek hadden vind ik dan weer niet zo erg. Vandaag was een sessie met alleen een finale 10km, de tienkamp en de 4x400. Die hadden ze wel meteen moeten laten zien wat mij betreft, en dan ook even de eerste serie daarna om het WR te tonen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214535052
Ik zet ‘m aan en het eerste wat we gaan doen: terugblikken op gisteren.
sig verwijderd door FA
pi_214535065
Voor het gemak maar de hockeyvrouwen uit het programma van vandaag geschrapt
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:57:57 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214535072
Vanavond de 4 x 100 meter mixed estafette aldus Suze Van Kleef. Stijve hark begint alweer goed. Zet die gewoon weer ergens aan tafel, waar ze wel tot haar recht komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')