prof ir mr dr Sedoc staat al te wachten in de coulissenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef Szura het volgende:
Wel prima dat er vooralsnog weinig analyse in de studio is, benieuwd hoeveel dagen dat duurt
Als de atletiek begint gaat de studio los.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef Szura het volgende:
Wel prima dat er vooralsnog weinig analyse in de studio is, benieuwd hoeveel dagen dat duurt
Drs. Kenkhuis mocht vandaag nog even in de wachtkamer blijven?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:00 schreef kilon het volgende:
[..]
prof ir mr dr Sedoc staat al te wachten in de coulissen
Moet je nagaan dat je vroeger naar de tv moest lopen. Niet te doen.quote:
Vroeger had je maar 1 zender.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat je vroeger naar de tv moest lopen. Niet te doen.
Helemaal vroeger 0.quote:
Dan moest je wachten op de postduif om te horen of er goud was gehaald. Als ze vierde werden at je duif voor het diner.quote:
Dit was een pluspunt ja en een duidelijk verschil met vorige Spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef Szura het volgende:
Zeker. Maar ik verwacht dat ze dat de komende dagen wel gaan doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef Szura het volgende:
Dat klopt ook wel ja. Ik ga me waarschijnlijk zo kapot ergeren dat de NOS na beachvolleybal alles van de ochtend gaat zitten herhalen, maar de meeste mensen zitten niet heen en weer te klikken via streams natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:39 schreef kilon het volgende:
We vergeten wel eens dat NOS niet voor ons als sportfanaten is.
Ik vind NOS net zo kut als iedereen hier, maar wij zijn ook niet de doelgroep.
Ze wachten zeker op het mountainbiken om 14:00?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:19 schreef Em31 het volgende:
Oké ik erger me vandaag alweer kapot. Nu zitten we ineens naar een herhaling van basketbal Griekenland - Canada te kijken?![]()
En net zo’n veel te lang filmpje van het surfen gisteren.
quote:Ever wish you could watch a basketball game with me?
No?
Oh, well, anyway here’s how I reacted in real-time to the squeaky bum 4th quarter of the Canada x Greece game last night. It was a doozy of a finish. 😬
Ik probeer me zoveel mogelijk in te houden qua zappen. Maar lukt soms niet......quote:Op zondag 28 juli 2024 09:22 schreef kilon het volgende:
Dan kunnen ze meteen naar Van de Velde. Boogschieten zullen ze dan 'live' daarna uitzenden.
Ik ga vandaag proberen alleen bij zwemmen en misschien mountainbike naar nos te kijken. Voor de rest weet je toch niet waar je aan toe bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |