SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Queen of Blood and Bandagesquote:
Helaas verloren. Maar wel verwacht tegen de nummer 6.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:57 schreef Karzai het volgende: badminton nu op npo1 gemengd dubbel, leuke sport
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi hoe dat werkt, dat mensen die niet helemaal in orde zijn altijd denken dat mensen die in orde zijn juist niet in orde zijn maar de mensen die in orde zijn weten weten wel beter.
Was gister al naar huis joh. Ben in hotel Mama opgenomenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Queen of Blood and Bandages![]()
Hoe is het? Mag je al naar huis?
Waar ben je aan behandeld?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was gister al naar huis joh. Ben in hotel Mama opgenomen
Oh mooi. Hopelijk krijg je daar beter te vretenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
hotel Mama is altijd goed vertoeven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel slechter dan het ziekenhuis kan het niet worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mooi. Hopelijk krijg je daar beter te vreten
mwa.... er zijn best moeders die niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel slechter dan het ziekenhuis kan het niet worden.
Mijn moeder was daar ook 1 van.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa.... er zijn best moeders die niet kunnen koken
Jaa gister soezie vanochtend ontbijtje op bedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mooi. Hopelijk krijg je daar beter te vreten
ligt aan het ziekenhuisquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel slechter dan het ziekenhuis kan het niet worden.
Wat achterstallige klusjes in huis doen. Nu de hitte voorbij is, is eindelijk het rolgordijn tegen de zon binnen gekomen.quote:
eindelijk lekker weer joh, ga met die cabrio de weg op dan heb je een windjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Het mag wel even open gaan waaien, het halve Ruhrgebied hangt boven Nederland.
Hee soezie de bui is overquote:
Ik denk dat heel Nederland nu dwangmatig op 5 schermen tegelijk OS aan het kijken is.quote:
ik kijk niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland nu dwangmatig op 5 schermen tegelijk OS aan het kijken is.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland nu dwangmatig op 5 schermen tegelijk OS aan het kijken is.
Die stapel boeken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Pompiedompiepom
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 12:32 en 12:58
Ik heb niet eens de opening gezien. Ja een klein stukje en het zag er meh uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb er nog niks van gezien eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook weer geld uitgegeven vanmorgen. Maar zorgen dat ik niet uit huis ga rest van het weekend.quote:
Is net begonnen hč?quote:
Wat heb je gekocht? Ik alleen boodschappenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook weer geld uitgegeven vanmorgen. Maar zorgen dat ik niet uit huis ga rest van het weekend.
Ik heb letterlijk alleen dit gezien, en een stukje van Celine Dion. Beide achteraf op het internet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de opening gezien. Ja een klein stukje en het zag er meh uit
Jij moet in Croatia wonen. Een maal in bezit van waterschoenen, slippers en een zwembroek kun je verder niks kopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook weer geld uitgegeven vanmorgen. Maar zorgen dat ik niet uit huis ga rest van het weekend.
Nou ik hoor het wel als er medailles te vieren zijn. Verder pak ik mee wat er is als ik me verveel.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een beetje als kip zonder koop lopen opruimen dus het is een grotere bende dan toen ik begon.
Plus dat je nu van niks meer weet waar het ligtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een beetje als kip zonder koop lopen opruimen dus het is een grotere bende dan toen ik begon.
Bij de Italiaanse winkel in de stad geweest dus flink weten eten ingeslagen. Nu tosti aan het etenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Ik alleen boodschappen
#relatablequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Is ook een domme muts ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
God wat is het allemaal vreselijk Kirsten Murfitt.
Kirsten maakt zich ook nog iedere dag druk over COVID zo te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
God wat is het allemaal vreselijk Kirsten Murfitt.
Dat blijkt. Ken dat hele wijf verder niet.quote:
Ik heb er niet eens een mening over. Zal wel iets uit de duurzame inclusieve deugwokie-koker zijn.quote:Maar snap ook niet dat de OS ceremonie op de gaypride moet lijken.
Als je de echte bevolking uit Parijs daar neerzet zou hebben dan was het ook weer niet goed geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook een domme muts ja.
Maar snap ook niet dat de OS ceremonie op de gaypride moet lijken.
Moedig dat je daarop gaat reageren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het nu op TikTok aan de stok met een kut die zei dat je weleda tandpasta moest kopen want daar zat geen fluoride in want van fluoride vallen je tanden uit je bek want tandartsen die zeggen dat fluoride goed voor je is zijn allemaal leugenaars.
Je hebt tijd teveel gerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het nu op TikTok aan de stok met een kut die zei dat je weleda tandpasta moest kopen want daar zat geen fluoride in want van fluoride vallen je tanden uit je bek want tandartsen die zeggen dat fluoride goed voor je is zijn allemaal leugenaars.
dat soort types moet je lekker in hun eigen rotte tanden gaar laten kokenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja of de draak steken met de grote Allah, dan had ik er wel respect voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de echte bevolking uit Parijs daar neerzet zou hebben dan was het ook weer niet goed geweest.
Misschien een ideetje om het om de sporters en sport te laten draaien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de echte bevolking uit Parijs daar neerzet zou hebben dan was het ook weer niet goed geweest.
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen USquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om het om de sporters en sport te laten draaien.
Ben je gek, obese omgebouwden past toch veel beter!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om het om de sporters en sport te laten draaien.
gewoon in een hoekje schuiven met een dekentje eroverquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik zit in de teringbende maar heb geen zin meer om verder op te ruimen.
Mn moeder heeft een vriendin die dat ook gelooft en zij beīnvloed mn moeder dan weerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de laatste tijd vaak denken aan wethouder Hekking van de gemeente Juinen van van Kooten en de Bie "kijk mij, kijk mij ik ben een kerel in een jurkje, kijk mij"quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen US
Fun fact: dat is dus niet de bedoelingquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
maar het is volgens mij ook de bedoeling dat je je mond spoelt na het tanden poetsen. Blijkbaar heeft ze dat nooit geleerd.
Zag ook wat mannen in een soort rokje net voorbij komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak denken aan wethouder Hekking van de gemeente Juinen van van Kooten en de Bie "kijk mij, kijk mij ik ben een kerel in een jurkje, kijk mij"
Bijzondere spelling voor "dwaas" hanteer je.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moedig dat je daarop gaat reageren.
Ja Jezus het zou helpen als iedereen hetzelfde zei.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fun fact: dat is dus niet de bedoelingik heb dat nagevraagd bij mn tandarts en je moet dus niet naspoelen na het poetsen zodat de tandpasta in kan trekken.
Of na het spoelen nog even wat tandpasta in je mond smerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fun fact: dat is dus niet de bedoelingik heb dat nagevraagd bij mn tandarts en je moet dus niet naspoelen na het poetsen zodat de tandpasta in kan trekken.
Nee juist niet, gewoon naar degenen luisteren die ervoor gestudeerd hebben, tandartsen dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus het zou helpen als iedereen hetzelfde zei.
Enige wat je ziet is meer stof.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Aan de ene kant wil ik alles wegtyfen zodat ik weer wat oppervlaktes zie in huis.
Aan de andere kant wil ik naar de intratuin en de Ikea en de kwantum voor meer troepjes.
dit klinkt wel heel ergquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Aan de ene kant wil ik alles wegtyfen zodat ik weer wat oppervlaktes zie in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat wordt dan elke maand geleegd en weer gevuld ofzo?![]()
Maar elvi's tandarts zegt weer wat anders dan de mijnequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet, gewoon naar degenen luisteren die ervoor gestudeerd hebben, tandartsen dus.
Een Roma portemonneedief heeft doorgaans ook geen zinnige mening over kernenergie.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:37 schreef mschol het volgende:
MI van geerrie d'r huis:Hoho ik zei troepjes, geen troep. Wezenlijk verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat wordt dan elke maand geleegd en weer gevuld ofzo?Tap tap tap
Kunnen het nog steeds allebei leugenaars zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar elvi's tandarts zegt weer wat anders dan de mijne
Kan nooit zo goed zijn als die twee ijssalons hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef Karzai het volgende:
Populaire zaak de rij staat tot buiten, maar echt Italiaans ijs
Dan is het een kwestie van jullie beider tanden tellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar geen enkele zegt dat fluor zegt voor de tanden is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat zegt wat zegt maarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar geen enkele zegt dat fluor zegt voor de tanden is.
Ga je je eigen biljetjes printen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 down, still 9 to go. Nieuwe printer/scanner is wel geleverd maar de bijbestelde inktpatronen niet. Man man man.
Dat doe ik bij een beginnend gaatje en dat helptquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of na het spoelen nog even wat tandpasta in je mond smeren
nee joh veel te veel werk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je je eigen biljetjes printen?
Inb4 'waar bemoei je je mee'quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
cquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Inb4 'waar bemoei je je mee'
maar ik snap a. niet dat je de discussie aangaat b. dat je dat soort shit uberhaupt te zien krijgt en c. dat je uberhaupt op Tiktop zit
Een intelligente vrouw als jij kan haar tijd toch wel stukken nuttiger besteden
Ik las onion ringsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik kan eindelijk op 1200 DPI scannen. Het is 2024![]()
Behalve biljetjes van na 1996 ongeveer, want Omron rings
lekker!quote:
vast wel software die dat negeertquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet wel ja. Voor de biljetgazet kan ik ook van alle nieuwe uitgiftes gewoon scans vinden. Catalogi staan er vol mee, ebay alles ditdat.quote:
Orion? Lijkt meer op het Zuiderkruis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidelijke sterrenbeelden kent niemand.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Orion? Lijkt meer op het Zuiderkruis.
de poeprivier moest schoonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed geregeld die Spelen. Maar even het parcours van de tijdrit schoonmaken was teveel gevraagd.
[ afbeelding ]
Het lijkt I-fucking-talië wel.
Zijn het schoenen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh joepie, dhl bezorger gemist, nu gaat het weer naar het kutste afhaalpunt waar je als derderangs untermensch wordt behandeld en waarschijnlijk pas volgende week ergens kunt ophalen.
het is wel telkens mij dezelfde renster. de anderen fietsen gewoon doorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed geregeld die Spelen. Maar even het parcours van de tijdrit schoonmaken was teveel gevraagd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 down, still 9 to go. Nieuwe printer/scanner is wel geleverd maar de bijbestelde inktpatronen niet. Man man man.
Net nog van minuut tot minuut dan en dan komen we. Maar ja drie uur niet gehaald, en nou hebben we ineens geen idee meer. Blijf nou maar tot 22:00 wachten, misschien komen we nog.quote:Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur).
Ga gewoon wat leuks doen. Die zooi komt wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Net nog van minuut tot minuut dan en dan komen we. Maar ja drie uur niet gehaald, en nou hebben we ineens geen idee meer. Blijf nou maar tot 22:00 wachten, misschien komen we nog.
nat en bomen, kun je weinig aan schoonmakenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Fles post hier toch alquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga gewoon wat leuks doen. Die zooi komt wel.
Umm.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuidelijke sterrenbeelden kent niemand.
aangenaam, jij bent niemand begrijp ikquote:
klinkt lekker warmquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:32 schreef bitterbal het volgende:
K Ben onderweg naar huis. Snel naar mijn steam deck
goed om de holten leeg te krijgenquote:
Straks lekker in Thailand gamen in het zonnetje.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:32 schreef bitterbal het volgende:
je weet je tijd niet nuttiger te bestedenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik dan geen intelligente vrouw
Cocktailtje erbij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks lekker in Thailand gamen in het zonnetje.
oververhitte steam deck, gaattie echt rokenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net stekjes verpot en onkruid gesnoeid. Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet je tijd niet nuttiger te besteden
feit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net stekjes verpot en onkruid gesnoeid. Het kan niet altijd feest zijn.
Meenemen en in de metro op spelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:32 schreef bitterbal het volgende:
Zie ik niks op het schermquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is die wel groot voor plus vind ik ook niet zo’n veilig ideequote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meenemen en in de metro op spelen.
ik ben citroengeraniums aan het verzamelen.quote:
laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien.quote:
Geen Dirk supermarkt hierquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:51 schreef mschol het volgende:
ik moet eff langs de dirk, frisdrank is daar in de aanbieding
assen drachten en emmen.quote:
Sam Goorisquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien.
laat het gras maar groeien, (ik) maai het nooit meer af.
blijft een bijzonder jonkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sam Gooris![]()
![]()
Ziet 'm gaan, ziet 'm gaan!
Met z'n basketsloefkes aan!
hier zittie ook aan de andere kant van de stad, is ook onhandig als je veel wilt halen in 1x en geen auto hebtquote:
wauw helemaal aan de andere kant van de stad....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hier zittie ook aan de andere kant van de stad, is ook onhandig als je veel wilt halen in 1x en geen auto hebt
ja sowieso, dat was ook een bijzonder stel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar De Pfaffs, wat een familie was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tja.. niet in een gat wonen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw helemaal aan de andere kant van de stad....
hier minstens 20km
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja sowieso, dat was ook een bijzonder stel.
maar Sam helemaal.Ja dat idee had ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja de stad groningen een gat noemen is idd een shot.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. niet in een gat wonen?
#shotsfired
die regio is best een groot gat ja...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de stad groningen een gat noemen is idd een shot.
Expeditie Gooris is een Vlaams realityprogramma over de familie Gooris die samen op reis gaat. Het programma wordt sinds 12 oktober 2021 op VTM 2 uitgezonden.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Expeditie Gooris is een Vlaams realityprogramma over de familie Gooris die samen op reis gaat. Het programma wordt sinds 12 oktober 2021 op VTM 2 uitgezonden.
zie net dat dat al 3 seizoenen gehad heeft.
ga ik eens ff kijken of ik ergens kan vinden
ook niet, zie de drie seizoenen op videolandquote:
Zal wanneer ik tijd heb om te kijken even het 2 weken gratis abo nemen danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook niet, zie de drie seizoenen op videoland
ben al even afl 1 seizoen 1 aan het spieken, mijn god die zoon lijkt nog meer op hem dan hij al leek.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wanneer ik tijd heb om te kijken even het 2 weken gratis abo nemen dan
Doe je het beter dan de meesten hier denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef Karzai het volgende:
Mooi weer zit weer op het terras
Leuke mensen en gezelligheid
Dat zeg ik ook weer niet ieder zijn meugquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je het beter dan de meesten hier denk ik
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind deze wel schattig
[ afbeelding ]
Ah ja alles heeft zijn prijsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het feit dat het niet te koop staat is wel een dingetje.
In je binnenzak steken en nonchalant weglopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het feit dat het niet te koop staat is wel een dingetje.
Gewoon op de bank gaan zitten en een pizza bestellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In je binnenzak steken en nonchalant weglopen.
t origineel is veeul leukerquote:
zou raar zijn als dat wel zo was karzaiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
Zit hier wel tussen 10 meiden maar ik ben blijkbaar geen bedreiging voor ze
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
Zit hier wel tussen 10 meiden maar ik ben blijkbaar geen bedreiging voor ze
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef gianni61 het volgende:
ik zou bijna een lange broek aantrekken
quote:Lionel Elika Fatupaito, de coach van het olympisch boksteam van Samoa, is vrijdag op 60-jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand in het olympisch dorp. De trainer was met een atleet in zijn kamer toen hij rond 10.20 uur in elkaar zakte, meldt een politiebron. Medische behandeling van de hulpdiensten mocht niet meer baten.
Truequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou raar zijn als dat wel zo was karzai
Zit je bij Nattekat in de airco ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef gianni61 het volgende:
standje sneeuwstormquote:
Zou wat zijn, als je de airco op sneeuwstorm kon zetten en er daadwerkelijk sneeuw uit kwam dwarrelenquote:
nee, maar wel al de hele middag regenquote:
das niet vreemdquote:
nee, dat niet. zou wel een mooie prestatie zijnquote:
hopelijk morgenmiddag een nederlands vlaggetjequote:
Ik lig onder een dekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef gianni61 het volgende:
jij bent herstellende van een ingreep, dan mag datquote:
en wijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auwtjes![]()
Maar het valt mee. Ik red het met paracetamol
Gelukkig!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auwtjes![]()
Wat heb je laten doen eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auwtjes![]()
beetje purschuim erin om het op te vullen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hap uit mijn arm laten hakken
smoesjesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja slecht voor het herstel hč
Nee ze hebben het ook weer strakgetrokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje purschuim erin om het op te vullen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Net nog van minuut tot minuut dan en dan komen we. Maar ja drie uur niet gehaald, en nou hebben we ineens geen idee meer. Blijf nou maar tot 22:00 wachten, misschien komen we nog.
Om 18:10 al weten dat je 22:00 niet eens gaat halen.quote:We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd track & trace in de gaten, daar vind je het nieuwe bezorgmoment.
Nee, onderbroekenquote:
liposuctiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze hebben het ook weer strakgetrokken
Ooh. Voor het zwaai velletje?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hap uit mijn arm laten hakken
vanmorgen wel schoenen gekocht. Kon niet kiezen tussen 2 paar, dus gevraagd of ik korting kreeg als ik ze allebei kochtquote:
Dus nu heb je 2 nieuw paar schoenenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen wel schoenen gekocht. Kon niet kiezen tussen 2 paar, dus gevraagd of ik korting kreeg als ik ze allebei kocht
Goed bezigquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
“Ik ben de kostwinner, ik ga de afwas niet doen,” zegt de vader.
“Ik heb de afwas maandag al gedaan,” zegt de dochter.
Waarop de moeder zegt: “Maar ik ben degene die kookt!”
Het is een moment stil, totdat de moeder op een idee komt: “De eerste van ons die spreekt, moet de afwas doen!”
De vader en de dochter stemmen in.
15 minuten gaan in totale stilte voorbij totdat ze horen dat het vriendje van de dochter aan komt fietsen. Zijn fiets is oud en verroest, en elke keer wanneer hij trapt produceert het een piepend “iee – iee” geluid.
De jongen komt binnen.
“Goedenavond!”
Het vriendje krijgt geen reactie. Hij is daar een beetje verbaasd over, maar gaat naast de dochter aan tafel zitten. De vader schept een bord soep voor hem op en serveert het zonder wat te zeggen.
Het vriendje neemt een hap, “Deze soep is heerlijk.”
Geen antwoord.
Wat hij ook zegt tijdens de maaltijd, niemand reageert. Hij begint in paniek te raken, en besluit iets drastisch te doen om de aandacht van de familie te trekken.
“Oeps!” zegt hij, terwijl hij zijn hand op de dij van de dochter legt.
Geen reactie.
Hij knijpt in haar borsten. Nog steeds geen reactie.
“Dit is gestoord,” denkt hij “Wat moet ik doen?”
Hij tilt de dochter op, legt haar op de tafel, doet haar rokje omhoog en doet het met haar.
Nadat hij klaar is, gaat de dochter weer aan tafel zitten en eet verder, zonder ook maar iets te zeggen.
“Dit slaat nergens op. Jullie zijn allemaal gek!”
Hij stormt de keuken uit en fietst weg, “iee -iee”.
“Wat een stel idioten!”
“iee-iee”
‘Ik heb seks met hun dochter op de tafel en ze zeggen geen woord!”
“iee-iee”
“Ik had ook seks met haar moeder moeten hebben, ze zouden waarschijnlijk toch niks zeggen!”
“iee-iee”
“Hmm, haar moeder?” Denkt hij bij zichzelf.
Hij keert zich om, en (“iee-iee”) gaat terug.
Hij opent de deur, loopt naar de moeder en heeft seks met haar.
Nadat hij klaar is, neemt hij afscheid en vertrekt. Wederom zegt niemand wat.
“iee-iee.”
‘Wat een familie!’ Zegt hij tegen zichzelf.
“iee-iee.”
“DEZE FIETS BLIJFT DAT ROTGELUID MAKEN!”
“iee-iee.”
“Ik kan er niet meer tegen! Dat piepende geluid maakt me gek!“
Hij draait zich om, fietst terug naar het gezin, opent de deur en schreeuwt:
“Hebben jullie glijmiddel?”
Dan staat de vader snel op:
“Oké oké! Ik doe de afwas wel!”
Ah, dank, zo even kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk alleen dit gezien, en een stukje van Celine Dion. Beide achteraf op het internet.
@:IJsdraakje
ja sorryquote:
klinkt gewoon als een chauffeur die er de brui aan geeft en het systeem het netjes volgens planning aangafquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Om 18:10 al weten dat je 22:00 niet eens gaat halen.
Dan moet je me toch eens voorrekenen wat die beloftes om 13:30 "we zijn er tussen 13:52 en 14:20" waard waren. Jullie doen maar wat en hebben zelf nog wel het minste idee van hoe hard je aan het falen bent![]()
![]()
Stop er dan gewoon mee joh nikskunners.
het is de bedoeling dat je je huisafval ook scheidt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Vind die groenafval kliko's altijd een beetje jammer, grootste tijd van het jaar staat die een beetje leeg in de tuin, maar zodra je dan een keertje goed gaat snoeien zit dat ding in no-time vol.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel blij met nieuwe scanner![]()
Dit is wat de vorige ervan maakte:
[ afbeelding ]
En dit is wat ik nu kan:
[ afbeelding ]
LTVDK heeft nog ruimte in de container overquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Was nog even naar de intratuin gereden voor een vlinderstruik of twee, maar nu moet ik wat potten met uitgebloeide shit leeggooien en dat is altijd zo'n gekloot met dat mini GFT-bakje hier beneden
*Komende winterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
LTVDK heeft nog ruimte in de container over
gewoon van het balkon gooien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Was nog even naar de intratuin gereden voor een vlinderstruik of twee, maar nu moet ik wat potten met uitgebloeide shit leeggooien en dat is altijd zo'n gekloot met dat mini GFT-bakje hier beneden
ik heb niet gemeld wanneerquote:
Qua huisafval heb ik nauwelijks iets dat in die bak kan, meeste groenten koop ik voorgesneden of zou afgemeten dat er nauwelijks snij-afval is. Dat ga ik niet maanden in zo'n bak buiten laten rotten en gaat gewoon bij het normale afval.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je je huisafval ook scheidt.
dus is je container in de winter ook gewoon in gebruik
Nice. Scheelt best nog een hoop.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel blij met nieuwe scanner![]()
Dit is wat de vorige ervan maakte:
[ afbeelding ]
En dit is wat ik nu kan:
[ afbeelding ]
Instructies verkeerd begrepen. Er ligt een bamipannekoek op de stoep.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon van het balkon gooien.
Alsof het een pan bami is
Nee die zit nu juist vol, ding is amper meer te rijdenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
LTVDK heeft nog ruimte in de container over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |