Op een totaalbedrag van ¤2380 heb je ¤1380 vooruit betaald?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb 1380 vooruit betaald de horren zijn 460 euro. Dus die zijn in principe al betaald
Alles ophalen. En dan hopen dat ze die 1380 terug krijgt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Op een totaalbedrag van ¤2380 heb je ¤1380 vooruit betaald?
Volgens mij doet ie het erom!
Hij komt niet eerder de deur uit dan dat hij het geld terug gestort heeft en dat heb ik hem ook gezegd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Alles ophalen. En dan hopen dat ze die 1380 terug krijgt?
Dat is dus het punt, er is al veel meer aanbetaald dan de horren kosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Alles ophalen. En dan hopen dat ze die 1380 terug krijgt?
Dus hij wil in totaal 1580 euro vangen (jouw vooruitbetaling plus die 200 extra) voor horren die voor 460 euro op jouw gespecificeerde factuur staan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus. En dat zei ik hem ook. Maar hij hield voet bij stuk. Of alles terug of 200 bijbetalen en dan maar ik de horren houden.
Ik heb 1380 vooruit betaald de horren zijn 460 euro. Dus die zijn in principe al betaald
Nee hij wil 660 voor de horren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus hij wil in totaal 1580 euro vangen (jouw vooruitbetaling plus die 200 extra) voor horren die voor 460 euro op jouw gespecificeerde factuur staan?
Ik snap er niks van, kan je het nog eens uitleggen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Het zal weer eens niet. Advies gevraagd, graag alleen van iemand die hier verstand van heeft.
Ik heb bij een gordijnen zaak horren en plise gordijnen gekocht. De horren zitten inmiddels al een paar weken in.
De plise gordijnen van de week geplaatst. Maar in de keuken was het de verkeerde kleur. Die voor de keukendeur was te smal en in de kamer een te kort en ze werken ook niet erg lekker met hoog en laag zetten.
Kreeg een aanbod van 400 korting omdat die van de keuken niet goed waren en verkeerde kleur. ( ik had al een bedrag voor betaald en zou nog 1000 moeten betalen. Kreeg een tikkie van 600 maar die heb ik niet betaald.)
Ik heb hem gezegd er niet mee akkoord te gaan. Hij bood aan om dan de plise gordijnen weer op te halen het het geld terug te geven. Ik ben daar mee akkoord gegaan.
Maar nu komt het.
Hij wil alles ophalen ook de horren.
Ik zeg nee die zijn goed die wil ik houden.
Dan moet ik 200 euro bij betalen dan mag ik ze houden anders haalt hij alles terug. (Nu hebben meer buren hier bij hem horren gekocht en hebben dezelfde prijs als ik betaald)
Mag hij die eisen alles terug of niets en mag hij zomaar uit het niets 200 euro er bij boven opgooien?
Of je leest even verder.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, kan je het nog eens uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |