USA verloor van ons en Saint Lucia 2 "zekere" gouden medailles en ook in het zwembad liepen ze goud mis, waardoor ze nog altijd achter China staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:23 schreef Gremen het volgende:
Wat is de stand momenteel, USA al een inhaal slag aan het maken op China?
Nog voorspelde gouden medailles:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:22 schreef Em31 het volgende:
Ik wil het niet jinxen, maar je zou denken dat Tokio evenaren qua goud misschien toch wel moet lukken voor Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit was de eerste medaille voor Noorwegen, wat een bizar verschil toch altijd met de Winterspelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tienkamp (M):
G: Noorwegen
Z: Duitsland
B: Grenada
Wel nog meer kansen op goud bij atletiek, die zouden nu waarschijnlijk top-10 staan als het programma omgedraaid zou zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit was de eerste medaille voor Noorwegen, wat een bizar verschil toch altijd met de Winterspelen.
Ja klopt atletiek gaat ze nog wel mooie medailles opleveren, maar het blijft altijd fascinerend dat ze zelfs in zo’n eerste week niet even ergens een bronzen medaille ofzo pakken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel nog meer kansen op goud bij atletiek, die zouden nu waarschijnlijk top-10 staan als het programma omgedraaid zou zijn.
Maar dat verschil met de Winterspelen zie je sowieso wel, denk dat Oostenrijk, Zwitserland en Zweden ook nog niet zoveel gewonnen hebben. En Canada staat wel hoog, maar dat komt voornamelijk door 1 fantastische zwemster.
Duitsland is ook een groot verschil. Met een voorlopige tiende plek presteren ze op de zomerspelen een stuk minder dan op de winterspelen waar ze vaak de top drie wel halen. Nou ja behalve in Sochi danquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel nog meer kansen op goud bij atletiek, die zouden nu waarschijnlijk top-10 staan als het programma omgedraaid zou zijn.
Maar dat verschil met de Winterspelen zie je sowieso wel, denk dat Oostenrijk, Zwitserland en Zweden ook nog niet zoveel gewonnen hebben. En Canada staat wel hoog, maar dat komt voornamelijk door 1 fantastische zwemster.
Finland is in de winter ook altijd wel goed voor een aantal medailles, maar moet hier moeite doen voor een medaille. Zwitserland en Zweden is op zich nog niet zo slecht - die scoren natuurlijk beter in de winter, maar niet bizar veel beter dan in de zomer over het algemeen, omdat de Zweden vaak toch vooral achter de Noren eindigen op de latten en in alpineskiën niet heel bijzonder zijn. Oostenrijk is wel echt een heel zwak land in de zomerspelen, die hebben vaak moeite om uberhaupt aan medailles te komen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als het daaltquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:35 schreef zorro28 het volgende:
Ondertussen blijft het aantal landen met medailles mooi stijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
echt knap dat hij het zo goed bijhoudt dat doet hij al jarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |