Zijn Fransen een walgelijker publiek of de Britten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk heeft ondertussen Tokyo geëvenaard
Oh gelukkig, wordt wel een beetje teveel van het goede zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben hun beste dagen wel gehad ja, al zullen die de laatste dagen nog wel terugkomen voor de teamsporten
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn Fransen een walgelijker publiek of de Britten?
Hmm ik zou zeggen de Britten, maar misschien komt dat omdat ik de Fransen verder niet kan verstaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn Fransen een walgelijker publiek of de Britten?
Oja dat gaat ook wat worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is niets vergeleken bij LA 2028
Nu al geen zin in 2032 Aussie Aussie Aussie oi oi oiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
Die hebben wel nog maar weinig echte goudkansen te gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
Australië is ook weer lekker bezig met al 11 goud en 22 medailles.
Dat was voor vandaag wel echt een verplichte pick in het Pick'em spel had ik al vernomen ja. Dat land kan alleen zwemmen, voor de rest is het niet veel meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben wel nog maar weinig echte goudkansen te gaan.
Als je ze nog niet had gehad zeker. Maar heb je wel mazzel dat Shriever en Proud niet thuis gaven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was voor vandaag wel echt een verplichte pick in het Pick'em spel had ik al vernomen ja. Dat land kan alleen zwemmen, voor de rest is het niet veel meer.
Ik heb een anti-Brits ritueel gedaan voor beide wedstrijden. Die tweede was vooral voor het vlaggetje, maar dit was een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je ze nog niet had gehad zeker. Maar heb je wel mazzel dat Shriever en Proud niet thuis gaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |