Jammer, een uitgebreide reactie van mijn kant op jouw eerdere gebrul. Maar daar reageer je dan niet meer op.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die de term flikkerfestijn gebruikt is per definitie inferieur💞
Ik zou ook niet weten waarom dit zou moeten? Zou het niet in alle gevallen wat raar zijn om dit te doen als onderdeel van de openingsceremonie van een Olympische Spelen waar ook kinderen kijken? Ik zou het behoorlijk bizar vinden als daar ineens man en vrouw op een podium gaan staan zoenen. Het geslacht van de zoenende mensen is wat mij betreft dan irrelevant.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat als homodansers elkaar zouden kussen tijdens de act?
Kunst hoort weinig tot geen beperkingen te hebben jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt ook wel zeggen dat onder meer jij er ook niet bijster enthousiast van wordt, maar gezien de irritatie over de kritiek op zulke acts wek je de indruk dat je het eigenlijk wel een goede ontwikkeling vind dat zulke dingen wordt tentoongespreid.
Oh ik reageer even 2 seconden nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jammer, een uitgebreide reactie van mijn kant op jouw eerdere gebrul. Maar daar reageer je dan niet meer op.
[..]
Ik zou ook niet weten waarom dit zou moeten? Zou het niet in alle gevallen wat raar zijn om dit te doen als onderdeel van de openingsceremonie van een Olympische Spelen waar ook kinderen kijken? Ik zou het behoorlijk bizar vinden als daar ineens man en vrouw op een podium gaan staan zoenen. Het geslacht van de zoenende mensen is wat mij betreft dan irrelevant.
Waarom probeer je krampachtig allerlei situaties te bedenken waarin zijn argumentatie “opeens” niet meer op zou gaan? Je kan toch wel gewoon bij deze situatie blijven zonder allerlei kronkels te moeten doen om je standpunt te verdedigen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat als homodansers elkaar zouden kussen tijdens de act?
Het begint steeds minder belangrijk te worden wat Christenen denken, denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach, dat was ook satanisch volgens sommige mensen online.
Kunst moet vooral afgestemd zijn op het publiek. Seksueel getinte cartoons of een cabaretier die schuttingtaal gebruikt is naar mijn mening niet geschikt voor kinderen. Om dus afwijkende en fringe acts aan breder publiek voor te schotelen is niet gepast.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunst hoort weinig tot geen beperkingen te hebben ja
Net als dat jij vindt dat cartoonisten en cabaretiers ook niet gecensureerd moeten worden. Of is dat opeens anders?
Hoezo kronkels? Howard is homoseksueel maar walgt van drag/transgenders. Best wat mensen die online nu boos zijn walgen van alle drie. Waarom zou er vrijheid moeten zijn voor een maar niet het ander?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom probeer je krampachtig allerlei situaties te bedenken waarin zijn argumentatie “opeens” niet meer op zou gaan? Je kan toch wel gewoon bij deze situatie blijven zonder allerlei kronkels te moeten doen om je standpunt te verdedigen?
(Obese )transvrouwen die het laatste Avondmaal uitbeelden met een grote blauwe bijna naakte man op tafel omringd door kleine kinderen vind jij vallen onder kunst en niet onder genderidentiteit? Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat jij vindt dat cartoonisten en cabaretiers ook niet gecensureerd moeten worden. Of is dat opeens anders?
Je hebt er weer eens een creatieve interpretatie op nagehouden, Howard vind de opening van de OS geen podium voor een dragshow, hij “walgt” helemaal niet van drags zoals jij het nu framed. Lees gewoon eens wat hij zegt ipv gelijk voor hem in te vullen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo kronkels? Howard is homoseksueel maar walgt van drag/transgenders. Best wat mensen die online nu boos zijn walgen van alle drie. Waarom zou er vrijheid moeten zijn voor een maar niet het ander?
Ja Scorpie. Ik weet dat er figuren zijn die kunst een LiNkSe HobBy vinden. Maar kunst omslaat bijzonder veel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
(Obese )transvrouwen die het laatste Avondmaal uitbeelden met een grote blauwe bijna naakte man op tafel omringd door kleine kinderen vind jij vallen onder kunst en niet onder genderidentiteit? Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Dat is ook weer niet waar, ik zie drag als een vrij fringe vorm van kunst, dat wil dus zeggen dat het maar een heel klein publiek aanspreekt en ook een bepaalde controversie heeft. Daar moet naar mijn mening gewoon een plek voor zijn in een liberale samenleving, maar dan wel gericht aan het publiek die dat wil zien. Dat moet je niet gaan proberen te mainstreamen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo kronkels? Howard is homoseksueel maar walgt van drag/transgenders. Best wat mensen die online nu boos zijn walgen van alle drie. Waarom zou er vrijheid moeten zijn voor een maar niet het ander?
Kunst beperken lijkt me ook geen slim idee, maar persoonlijk vind ik dat je soms wel een beetje een kader mag vasthouden en een thema zoekt, als het om dit soort evenementen gaat. Als je alles maar als vrij werken beschouwt slaat dat mijn behoefte om openingsceremoniën te kijken enorm dood. Dan maakt het geen kloot uit of ik de opening van het WK kijk of de Spelen of North Sea Jazz.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond niet 1 topic Report ...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, deze nieuwe vormen van woke cultuur zijn natuurlijk erg populair in progressief linkse kringen, dus zulke users gaan dan een topic als dit dat bedoelt is als kritiek op die cultuur, natuurlijk kapot zitten TR'en. Dat is jammer. Het geeft wederom blijk van het onvermogen om te incasseren aan die kant van het politieke spectrum.
De openingsceremonie is altijd een beetje eigenaardigquote:[..]
Maar wat heeft een dragshow te maken met de Olympische Spelen? Vooral wetende dat zulke rare dingen een uitgroei van Westerse tegencultuur zijn. Waarom zou dit dan moeten worden opgedrongen aan de hele wereld?
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kunst beperken lijkt me ook geen slim idee, maar persoonlijk vind ik dat je soms wel een beetje een kader mag vasthouden en een thema zoekt, als het om dit soort evenementen gaat. Als je alles maar als vrij werken beschouwt slaat dat mijn behoefte om openingsceremoniën te kijken enorm dood. Dan maakt het geen kloot uit of ik de opening van het WK kijk of de Spelen of North Sea Jazz.
Inderdaadquote:
Het over schuimbekken hebben is wel lekker genuanceerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar de kritiek op critici hier zit hem ook niet in dit soort genuanceerde reacties.
Schuimbekken is gewoon een normale termquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het over schuimbekken hebben is wel lekker genuanceerd.
Inderdaad. Waar maken mensen zich druk over zeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook niet mijn ding, maar al dat geschuimbek hierover maakt veel goed.
De hypocrisie is weer eens groot idd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het over schuimbekken hebben is wel lekker genuanceerd.
Je klinkt viesmad over het woord flikkerfestijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schuimbekken is gewoon een normale term
In tegenstelling tot flikkerfestijn
Jij alsof je het dagelijks gebruiktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je klinkt viesmad over het woord flikkerfestijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |