Satanic is trending #1 op X.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 02:47 schreef Coeus het volgende:
Beetje artistieke vrijheid. Hoe is dat satanisch?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 03:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
How far the West has fallen.
Olympics 1992 vs 2024.
Het gaat me om de sport, niet om de perverse bullshit eromheen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 03:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zo te zien heb ik geen reet gemist.
Verbaast me dat de Olympische spelen zoveel mensen iets boeit.
Waaraan? Dit is te vaag.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 04:50 schreef Smart_ass het volgende:
Zelfs de olympische spelen moeten eraan geloven.
Aan het normaliseren van iets dat niet normaal is misschien?quote:
En wat is die basis volgens jou?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 04:32 schreef Triggershott het volgende:
[..]de basis voor het Westen in 2024 is in 1992 gelegd. Al zou je het tien keer overdoen, leidt het tot hetzelfde resultaat in 2024.
Aan de extreme drang naar inclusiviteit.quote:
Ik snap alleen niet goed wat een vrouw met een baard met inclusiviteit te maken heeft. Ik herinner me nog een tijd dat een vrouw met een baard een bezienswaardigheid was, iets dat je kon gaan zien op een kermis of een circus, en waarna je er lachend wat over kon nakeuvelen met je vrienden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 05:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aan de extreme drang naar inclusiviteit.
Je bent anno 2024 natuurlijk geen zelfrespecterend mondiaal sportevenement als er niet op z’n minst een vrouw met baard in de openingsceremonie te zien is.
Maar als dat gelukt is, dan is het daarna normaal, dus het probleem lost zichzelf op.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 05:03 schreef Hathor het volgende:
Aan het normaliseren van iets dat niet normaal is misschien?
Het gaat alleen niet lukken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 05:33 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Maar als dat gelukt is, dan is het daarna normaal, dus het probleem lost zichzelf op.
Het is als met homofilie. Ik zou wel durven zeggen dat het geaccepteerd word, als in dat het bestaat dat er dus mensen zijn die vallen op hetzelfde geslacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 05:33 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Maar als dat gelukt is, dan is het daarna normaal, dus het probleem lost zichzelf op.
Homoseksualiteit wordt eigenlijk stiekem belachelijk gevonden door zo'n beetje ieder mens? Daar geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 05:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is als met homofilie. Ik zou wel durven zeggen dat het geaccepteerd word, als in dat het bestaat dat er dus mensen zijn die vallen op hetzelfde geslacht.
Maar de werkelijkheid is dat thuis, zo’n beetje ieder mens er eigenlijk hetzijne erover denkt.
De mens is een beetje hypocriet geworden, wat we zeggen komt niet meer overeen met wat we werkelijk vinden.
Dan krijg je dus dit soort uitspattingen door te blijven glimlachen en te applaudisseren naar iets wat je eigenlijk belachelijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |