SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zijn er ook beren?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben 1 keer vermoord door een paard, 1 keer door een puma en 1 keer tijdens een vechtpartij
Maar je hebt zoveel vrouwenkracht dat je er nog steeds mee door gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben 1 keer vermoord door een paard, 1 keer door een puma en 1 keer tijdens een vechtpartij
en toch kun je hier nog postenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
ja kom elke keer weer tot levenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je hebt zoveel vrouwenkracht dat je er nog steeds mee door gaat
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Besef me net dat ik gewoon totaal geen spierpijn meer krijg van sportschool terwijl het nu wel meer is dan toen ik begon. Goed teken
Sneeuwstormquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu de airco op standje sneeuwstorm en lekker snotteren in huis
Marx staat wekelijks in het frikandellenbosquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijkers van Roddelpraat weten wel beter.
@:wereldgozer
dinobabies zijn te gekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd,
't Is een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid.
Ben je nu klaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik weer he. Ik moest dus een pakketje ophalen op Ekkersrijt in Son. Ken ik gewoon de weg niet. Dus Google maps aangezet, maar ja die stuurde me naar een ander adres. Gelukkig uiteindelijk wel het juiste adres gevonden..
Man man en ik zat al een beetje aan mijn max
maar het is gelukt en je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik weer he. Ik moest dus een pakketje ophalen op Ekkersrijt in Son. Ken ik gewoon de weg niet. Dus Google maps aangezet, maar ja die stuurde me naar een ander adres. Gelukkig uiteindelijk wel het juiste adres gevonden..
Man man en ik zat al een beetje aan mijn max
Zou hij dom top zijn of bare bottom?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Marx staat wekelijks in het frikandellenbos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |