SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
vanavond wordt het ook herfstachtig toch?quote:
Dat hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond wordt het ook herfstachtig toch?
197. Hoe dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:28 schreef mschol het volgende:
ik zit mn verbruik eens door te kijken..
januari t/m maart ~80kwh (alleen normaal tarief)
april: 197 kwh (normaal en dal tarief)
huh?
Geen idee?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond wordt het ook herfstachtig toch?
ik verzuip welquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-weerbaarder-worden
En iedereen mij maar uitlachen.
dat is geen antwoord op de vraag van balliequote:
en ik moet even homeassistent aan gaan slingeren.. dan kan ik meer grafiekjes zien in wanneer vebruik het hoogst is enzoquote:
neequote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag van ballie
We leggen wel ergens een LEGO setje neer als er nood is tegen de verveling.quote:
Heb je al een hotelkamer geboekt voor Buda en jezelf?quote:
Ik heb dat wel voor elkaar. Iig een dieselaggregaat om een tijd zelfvoorzienend te kunnen zijn qua stroom. Dat is wel het belangrijkstequote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien willen mensen hun privacy behoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag van ballie
Jij hebt vast wel een kamer over toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al een hotelkamer geboekt voor Buda en jezelf?
dat kan, maar dat verandert niets aan het feit dat het antwoord niet matcht met de vraagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien willen mensen hun privacy behouden
Oh honey als de pleuris echt zo heftig uitbreekt heb je toch ook niet zoveel aan die paar honderdjes in een blikje.quote:"Stel dat alle stroom uitvalt en het is pikdonker, wat doe je dan? Heb je een noodpakket met kaarsen, water, batterijen en cash geld? Die zekerheden zorgen ervoor dat je weerbaarder bent", aldus Aalbersberg. "Bedenk daarnaast waar je afhankelijk van bent en ga na of je in de problemen komt als je een tijdje niet de deur uit kunt en geen boodschappen kunt halen."
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
ik gisteren: nog niet zeker dat we naar gamemuseum gaan, heb nog een hoop te doen in huis..
ik vandaag: zit powerwasher simulator te spelen
Jij neemt al een survivalkit voor tien volwassenen mee als je gaat pissen of lege flessen gaat inleveren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
weinig last van als ik aan het gamen benquote:
heb je nieuw speelgoed toen gekocht ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:28 schreef mschol het volgende:
ik zit mn verbruik eens door te kijken..
januari t/m maart ~80kwh (alleen normaal tarief)
april: 197 kwh (normaal en dal tarief)
huh?
Jij niet want jij zit in taaitaailandquote:
Die is ook wel leuk en ontspannend. Hoever ben je er mee? Ik was volgens mij een skatepark aan het schoonmaken nu.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
ik gisteren: nog niet zeker dat we naar gamemuseum gaan, heb nog een hoop te doen in huis..
dan heb je gewoon te weinig honderdjes in je blikjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey als de pleuris echt zo heftig uitbreekt heb je toch ook niet zoveel aan die paar honderdjes in een blikje.
Ja als je niet naar buiten kunt gewoon jumbo laten langskomen en Netflix bingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey als de pleuris echt zo heftig uitbreekt heb je toch ook niet zoveel aan die paar honderdjes in een blikje.
Hebben ze weer plutonium neergelegd terwijl je uranium u-235 nodig hadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
klant belt in paniek op dat ze verkeerde materialen bij ons hebben neergelegd.
het is weer eens vrijdag hoor
buda en CL op 1 kamer?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al een hotelkamer geboekt voor Buda en jezelf?
Degenen die het best voorbereid zijn die worden binnen een dag vermoord om hun spulletjes, zo zit de homo sapiens nu eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want het kassasysteem in de supermarkten werkt dan ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Jij hebt vast wel een kamer over toch?
Nou ja het begint denk ik met in kaart brengen van welke risico's je wilt en kunt afdekken. Voor welke scenario's is de kans groot genoeg, en de maatregelen betaalbaar genoeg, om er wat voor te gaan regelen. 24 uur stroomuitval? Misschien. Stilvallend treinverkeer? Ja. Poetler die west-Europa van de kaart nuket? Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dat was vorig jaar ergens; is ook niet de slimme meter die geinstalleerd is, die had ik immers alquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig last van als ik aan het gamen ben
[..]
heb je nieuw speelgoed toen gekocht ofzo
ik zit in de warhammer DLC, laatste schip zo te zienquote:Die is ook wel leuk en ontspannend. Hoever ben je er mee? Ik was volgens mij een skatepark aan het schoonmaken nu.
Is wel zo, denkt men. Grootste risico is een zeer lange stroomuitval, na een paar dagen is er niks meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die het best voorbereid zijn die worden binnen een dag vermoord om hun spulletjes, zo zit de homo sapiens nu eenmaal in elkaar.
In dat laatste scenario hoop ik dat ik op mijn werk zit, dat is een soort bunker van gewapend betonquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het begint denk ik met in kaart brengen van welke risico's je wilt en kunt afdekken. Voor welke scenario's is de kans groot genoeg, en de maatregelen betaalbaar genoeg, om er wat voor te gaan regelen. 24 uur stroomuitval? Misschien. Stilvallend treinverkeer? Ja. Poetler die west-Europa van de kaart nuket? Waarschijnlijk niet.
Dan gaat men dus over op cash.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want het kassasysteem in de supermarkten werkt dan ook niet
oh ja ik heb geen dlc. die zat er niet bij bij de game pass ultimate versiequote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat was vorig jaar ergens; is ook niet de slimme meter die geinstalleerd is, die had ik immers al
[..]
ik zit in de warhammer DLC, laatste schip zo te zien
de hoofdmissies heb ik al gedaan, evenals de tombraider missies
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat laatste scenario hoop ik dat ik op mijn werk zit, dat is een soort bunker van gewapend beton
Ja, met welk doel precies? Dan moet je daar drie jaar in blijven zitten, en als de stralingsniveaus eindelijk voldoende gedaald zijn en je kruipt eruit, dan is er niets meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat laatste scenario hoop ik dat ik op mijn werk zit, dat is een soort bunker van gewapend beton
Denk dat spullen dan waardevoller zijn dan geld, ruilhandelquote:
aan cash heb je ook niks als je kassasysteem niet werkt. want hoe ga je alles registeren dan? en korting berekenen? denk je dat de kassameisje dat allemaal handmatig kunnen en op een papiertje gaan bij houden?quote:
Kan ik daarna nog even een beetje reallife Fallout spelenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met welk doel precies? Dan moet je daar drie jaar in blijven zitten, en als de stralingsniveaus eindelijk voldoende gedaald zijn en je kruipt eruit, dan is er niets meer.
Dat is mn favourite gamequote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
Korting?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
aan cash heb je ook niks als je kassasysteem niet werkt. want hoe ga je alles registeren dan? en korting berekenen? denk je dat de kassameisje dat allemaal handmatig kunnen en op een papiertje gaan bij houden?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Korting?Meneer de wereld is aan het instorten. Met je korting.
Beetje de butcher Pete uithangen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef LTVDK het volgende:
Kan ik daarna nog even een beetje reallife Fallout spelen
'ja maar deze zat in mijn persoonlijke bonusquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mijn spaarzegels danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ik heb nog een volle spaarkaart!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht. Powerwasher Simulator heeft een Warhammer DLC?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is mn favourite gameik heb alleen de Warhammer DLC niet, verder alles
maakt me niet uit. ik wil m'n kortingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het zover komt staat er ook niemand meer bij de supermarkt. Ja om te plunderen maar niet om netjes af te rekenen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Poetler nuket heel Nederland de zee in, @:dud0r staat te schreeuwen om spaarzegels bij zijn tupperwarebakkies. "Voor later!"![]()
Welterusten @:dud0r
En dan sta jij braaf bij de kassa te wachten met je pinpas en bonuskaart tot iemand je komt helpenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:45 schreef dud0r het volgende:
Als het zover komt staat er ook niemand meer bij de supermarkt. Ja om te plunderen maar niet om netjes af te rekenen.
maar dan gaan de poortjes bij de zelfscan niet meer openquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten is de AH geplunderd.
POORTJES SLOPEN!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan gaan de poortjes bij de zelfscan niet meer open
Loop/ren ik wel via de gewone kassa.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan gaan de poortjes bij de zelfscan niet meer open
Het is gewoon een complot van de elite die hier rijk van worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, drie liter water per persoon per dag voor drie dagen achter de hand houden. Dat doe ik ook niet hoor. Bovendien, kun je iedere paar weken weer 10 liter nieuw kopen. En het een paar weken later weer bij de planten gooien. "Hier Kaaps viooltje, mazzelkont. WEER geen ramp gebeurd godverdomme."
Ja treinen blijven echt de laatste dingen die het nog gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Ik merk het wel als echt de pleuris uitbreekt. Hopelijk heb ik genoeg tijd om Solo op te zoeken of andersom.
Ja grote kans in de beginperiode van een totale uitval van de interwebs is dat cash geaccepteerd blijft.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
aan cash heb je ook niks als je kassasysteem niet werkt. want hoe ga je alles registeren dan? en korting berekenen? denk je dat de kassameisje dat allemaal handmatig kunnen en op een papiertje gaan bij houden?
voor een week met 3 personen heb je dan een heleboel water in huisquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, drie liter water per persoon per dag voor drie dagen achter de hand houden. Dat doe ik ook niet hoor. Bovendien, kun je iedere paar weken weer 10 liter nieuw kopen. En het een paar weken later weer bij de planten gooien. "Hier Kaaps viooltje, mazzelkont. WEER geen ramp gebeurd godverdomme."
Ik knorde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja treinen blijven echt de laatste dingen die het nog gewoon doen.
Ik zeg toch hoop.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Parijs is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)ator_clanid=37637598quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht. Powerwasher Simulator heeft een Warhammer DLC?
Wat is met deze tijdlijn.
open vuurtje op het balkonquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n cavia's opeten kan alleen het vlees niet opwarmen.
Hoezo weggooien? Als je gewoon pet-flesjes koopt gaat het jarenlang meequote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel de paddenstoel kijken op mn balkon dan als echt de shit uitbreekt..quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Ik merk het wel als echt de pleuris uitbreekt. Hopelijk heb ik genoeg tijd om Solo op te zoeken of andersom.
Water in blik met een beetje gerst en hopquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo weggooien? Als je gewoon pet-flesjes koopt gaat het jarenlang mee
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
in de summersale de dlc opgepikt want ik ergerde mij aan die 60-70% achievement completionquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is mn favourite gameik heb alleen de Warhammer DLC niet, verder alles
Hebben ze die ook naar de kringloop gebracht?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
Lief beestje, ik wil hem wel hebben
[ afbeelding ]
Vrouwtje is aan het shoppen, ik moet er even op passenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze die ook naar de kringloop gebracht?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nieuwe service bij de kringloop?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vrouwtje is aan het shoppen, ik moet er even op passen
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kontje is dan meer waard dan je bankrekening.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja grote kans in de beginperiode van een totale uitval van de interwebs is dat cash geaccepteerd blijft.
Denk niet dat ze dan moeilijk gaan doen met de bonus aanbieding.
Alleen hele basale dingen zullen nog verkocht worden.
Oh zoeentje heb ik nogeens in Oostenrijk in een tram gevondenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
Lief beestje, ik wil hem wel hebben
[ afbeelding ]
Maar jij haat honden tochquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zoeentje heb ik nogeens in Oostenrijk in een tram gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht. Powerwasher Simulator heeft een Warhammer DLC?
Wat is met deze tijdlijn.
In geval van nood de stortbak van je toilet leegdrinkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Die vult elke keer weer bij dus je hoeft geeneens water te kopen. Life hack!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In geval van nood de stortbak van je toilet leegdrinken
Ja maar deze keek wel lief en hij deed verder niksquote:
Je moederquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hondje is na deze foto tot filet americain getrapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Aan de diarree raken en niet kunnen doortrekken. Wat een hel.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Paar van die kreeftjes vangen voor het avondeten. Hoppa.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:05 schreef Elvi het volgende:
Of gewoon van die filterende rietjes kopen en dan uit de sloot drinken
Van die dunne vettige poep die tokkies vaak hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Aan de diarree raken en niet kunnen doortrekken. Wat een hel.
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk je vaak naar tokkiepoep?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die dunne vettige poep die tokkies vaak hebben.
Oddly specificquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets op SBS 6 heb gezien.quote:
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 8,6 met een griffel![]()
Goed bezig"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hij heeft er ervaring mee denk ikquote:
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.Nerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed bezig
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
ik heb een hardgekookte prenatale kipquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een hardgekookte prenatale kip
KIEEEEPquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echte lekkere sesam landbrood boterhammen met roomboter, kaas, kiepfilet en rucola
Brood is ook maar een droevig verhaal. Het verhaal van graan dat geen bier mocht wordenquote:
Ik heb die liever zachtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een hardgekookte prenatale kip
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.Zie je nou wel ZwabSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je nu tot toegelaten?![]()
Sadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brood is ook maar een droevig verhaal. Het verhaal van graan dat geen bier mocht worden
Oké, dus ik heb m'n toelatingsexamen gehaald. Dus in principe zou ik klaar moeten zijn nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Wat? Tokkies hebben ook al een eigen poepsoort?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
huh, wattes?quote:Je hebt onlangs een PATRULL gekocht en we hopen dat je geniet van je aankoop! We lezen graag wat je ervan vindt.
een wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
huh, wattes?
*leest verder*
ow, wacht.. een deurstopper
En? Geniet je van je deurstopper?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
huh, wattes?
*leest verder*
Is dat van stichting open deur?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
huh, wattes?
*leest verder*
En, is het wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/patrull-deurstop-wit-10098949/ deurstopper
quote:
best geslaagdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, hij voorkomt dat mn keukendeur dicht klapt als voor en achterdeur openstaan
HBO Engineering.quote:
Als ik jou zo lees hier kun je daar direct als docent aan de slag.quote:
Ga je daar dan ook nog iets nieuws leren eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HBO Engineering.
Hmm. Als je een zin begint met hbo, hoe moet je dan de hoofdletters doen. Hbo? HBO? hbo?
Gefeliciteerd. En geen idee. Ik gok dat het dan Hbo is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HBO Engineering.
Hmm. Als je een zin begint met hbo, hoe moet je dan de hoofdletters doen. Hbo? HBO? hbo?
Geen idee, nooit hbo, Hbo of HBO gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HBO Engineering.
Vind ik zo’n dom zelfbedacht gelul van die scholen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:40 schreef kwiwi het volgende:
Aha, blijkbaar schrijf je alle onderwijstypen met kleine letters. En het is verboden om er zinnen mee te beginnen
VERBOTENquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:40 schreef kwiwi het volgende:
Aha, blijkbaar schrijf je alle onderwijstypen met kleine letters. En het is verboden om er zinnen mee te beginnen
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik zo’n dom zelfbedacht gelul van die scholen.
VERBOTEN!!
En inderdaad, "VERBOTEN" is verplicht met alleen maar hoofdletters te schrijven.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:40 schreef kwiwi het volgende:
En het is verboden om er zinnen mee te beginnen
Dat zijn wel de basisdingen die je eigenlijk gewoon juist moet doen om te laten zien dat je waarde hecht aan details Losquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een hele rapportage geschreven voor ROC om alle gebouwen te verduurzamen. Zat goed in elkaar vond ik.
Ik voor die commissie, dat ging een half uur over: Nee het is de ROC van Twente niet ROC Twente
En het logo, dat ik van hun eigen website haalde, was ook fout. Want in het nieuwe logo stond ook VAN twente.
Mens maak oe neet zo naar.
ORDNUNG MUSS SEINquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
En inderdaad, "VERBOTEN" is verplicht met alleen maar hoofdletters te schrijven.
Of is het in dit geval VERhboTEN?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:43 schreef kwiwi het volgende:
En inderdaad, "VERBOTEN" is verplicht met alleen maar hoofdletters te schrijven.
Dat weet ik wel. Maar dat boeit me echt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn wel de basisdingen die je eigenlijk gewoon juist moet doen om te laten zien dat je waarde hecht aan details Los
Herkenbaar, die hebben heerlijk even 't bouwvakkertje gepest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een hele rapportage geschreven voor ROC om alle gebouwen te verduurzamen. Zat goed in elkaar vond ik.
Ik voor die commissie, dat ging een half uur over: Nee het is de ROC van Twente niet ROC Twente
En het logo, dat ik van hun eigen website haalde, was ook fout. Want in het nieuwe logo stond ook VAN twente.
Mens maak oe neet zo naar.
Nou ik erover denk, dat gebeurt me constant. Dat ik in mijn eentje tegenover een MT of commissie zit om iets te presenteren of verdedigen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, die hebben heerlijk even 't bouwvakkertje gepest.
Gewoon nooit je zin zo beginnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HBO Engineering.
Hopelijk hoe een opleiding af te maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook nog iets nieuws leren eigenlijk?
Als wij een non-profit klant binnen willen hengelen sturen we daar enorme pedante kakker in een F-type naar binnen, werkt altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik erover denk, dat gebeurt me constant. Dat ik in mijn eentje tegenover een MT of commissie zit om iets te presenteren of verdedigen.
Ze willen je allemaal pesten, maar ik red me goed en weet zelf mensen die dat proberen via hun collega’s te vernederen.
Heb je nieuw werk tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij een non-profit klant binnen willen hengelen sturen we daar enorme pedante kakker in een F-type naar binnen, werkt altijd.
Profit exact andersom.
FTFYquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nieuw werk tegenwoordig?
Oh ja ze moeten niet vergeten dat je een heel klein piemeltje hebt. Erg belangrijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooiste is, bij uni’s en hoge scholen. Dan heb je lange woorden gehad met denigrerende teksten van de hoge piefen.
Loop je samen naar de parkeerplaats, en dan neemt de Mter plaats in een oude open meriva en knik ik even en scheur weg met 250pk.
Altijd een heerlijk momentje.
Leg uit!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij een non-profit klant binnen willen hengelen sturen we daar enorme pedante kakker in een F-type naar binnen, werkt altijd.
Profit exact andersom.
Voor mannen is auto status, als je dat ontkent dan ben je aan het verliezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ze moeten niet vergeten dat je een heel klein piemeltje hebt. Erg belangrijk.
...weet je zeker dat de teksten denigrerend waren of is dat jouw interpretatie omdat ze "lange woorden" gebruiken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooiste is, bij uni’s en hoge scholen. Dan heb je lange woorden gehad met denigrerende teksten van de hoge piefen.
Loop je samen naar de parkeerplaats, en dan neemt de Mter plaats in een oude open meriva en knik ik even en scheur weg met 250pk.
Altijd een heerlijk momentje.
Hardop gelachen, dank u.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor mannen is auto status, als je dat ontkent dan ben je aan het verliezen.
Dat laatste waarschijnlijk, ze vervelen de fuck out of me.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...weet je zeker dat de teksten denigrerend waren of is dat jouw interpretatie omdat ze "lange woorden" gebruiken?
Niet jouw realiteit ik weet het.quote:
Doen ze niet om je te pesten, da's gewoon hun gebruikelijke manier van spreken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste waarschijnlijk, ze vervelen de fuck out of me.
Corporate spoort sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet jouw realiteit ik weet het.
Zelfs niet de mijne maar in corporate geldt dat wel.
zo lang ik nog geen nieuwe badkamer heb welquote:
Non profit organisaties in Nederland gaan niet zo zuinig met andermans geld om (linkse types) en die kijken enorm op tegen mensen die het zogenaamd gemaakt hebben in de profit wereld, vinden ze prachtig om dat vooroordeel bevestigd te zien in de vorm van praalzucht, dat zien ze als een teken van succes en als puntje bij paaltje komt hoeven ze zelf toch niet hun eigen centjes uit te geven.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leg uit!
Hoe zijn die daar juist gevoelig voor?
Dat laatste klopt wel, als we een nieuwe leverancier hadden en ze kwamen met 80K+ auto’s dan waren ze af. In profit organisatie met 500ftequote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Non profit organisaties in Nederland gaan niet zo zuinig met andermans geld om (linkse types) en die kijken enorm op tegen mensen die het zogenaamd gemaakt hebben in de profit wereld, vinden ze prachtig om dat vooroordeel bevestigd te zien in de vorm van praalzucht, dat zien ze als een teken van succes en als puntje bij paaltje komt hoeven ze zelf toch niet hun eigen centjes uit te geven.
Profit kijkt je al wantrouwwig aan als je met een Tesla voor komt rijden.
Dat heeft weinig met status te maken. Eerder onzekerheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je wil weten of dit waar is kijk gewoon eens rond lunch bij de plaatselijke van der Valk.
Vooral account managers zijn er zeer gevoelig voor.
Die leveren gerust ¤500 van hun gezin in om Tesla te rijden.
Calvinisme.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, als we een nieuwe leverancier hadden en ze kwamen met 80K+ auto’s dan waren ze af. In profit organisatie met 500fte
Maar dat waren vnl lichtboeren enzo die verkochten meeste rechtstreeks aan gemeente, musea, hoge scholen enz.
Dus dat vooroordeel kan ik een beetje bevestigen.
De gemiddelde elektricien trekt al 250K binnen rijdt een mustang en heeft een speedboat en 6 waterscootersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Calvinisme.
In de VS kun je zakelijk gezien nog wel in een knalrode Mustang met oranje-gele vlammen op de deuren aan komen rijden.
Ja dat zijn de nieuwe rijken, die zie je ook genoeg in Marbella met gouden ketting, een Ferrari en 'n duckface om vol te hoesten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De gemiddelde elektricien trekt al 250K binnen rijdt een mustang en heeft een speedboat en 6 waterscooters
Jammer dat ie niet kan thuiswerken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De gemiddelde elektricien trekt al 250K binnen rijdt een mustang en heeft een speedboat en 6 waterscooters
Auto's en burgerrups.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi waarin rijdt het Zwitserse MT ?
Reīncarnatie van Jesus Gil y Gil?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn de nieuwe rijken, die zie je ook genoeg in Marbella met gouden ketting, een Ferrari en 'n duckface om vol te hoesten.
Ik zou dan alsnog dezelfde auto kopen als nu heb eigenlijk, rijdt prima en is lekker praktisch. Heb verder ook niks met auto's, misschien maakt dat ook nog uitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik mijn geld niet meer op zou krijgen dan zou ik wel een Citroen SM kopen en beetje gaan touren
[ afbeelding ]
Mijn zwager had hem, die was stapelverliefd op dat ding maar die heeft echt een jaar van zijn leven in autogarages doorgebracht door die auto.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik mijn geld niet meer op zou krijgen dan zou ik wel een Citroen SM kopen en beetje gaan touren
[ afbeelding ]
Ik smul ook van klassiekers en zou er zeker ook een kopen. Maar ws een stokoude landcruiser met daktent en echt mee rondtrekken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ook alleen maar in Frankrijk op vakantie gaan waar op welke hoek een Citroen-garage is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager had hem, die was stapelverliefd op dat ding maar die heeft echt een jaar van zijn leven in autogarages doorgebracht door die auto.
Wel een sjaaltje om je nek en een strohoed op natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook alleen maar in Frankrijk op vakantie gaan waar op welke hoek een Citroen-garage is.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook alleen maar in Frankrijk op vakantie gaan waar op welke hoek een Citroen-garage is.
Met een vrachtwagen vol onderdelen en gereedschap er achteraan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Soms kwam hij de straat er nog niet eens mee uitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 op de 18 Nederlanders is miljonair, we doen het best wel heur.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden Nlers nog wel gemiddeld rijk zijn in Europa. Ik denk dat er geen volk is wat zo zuinig leeft.
Alle winkels is het kijken, niet dagelijks uit lunchen en diner. Liefst wat te snaaien in de tas.
Of ze zijn gewoon zuinig?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het wordt tijd voor een Nick change essnchills
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:04 schreef essnhills het volgende:
Ik zit buiten met vlinder te chillen @:EttovanBelgie
[ link | afbeelding ]
Oh dat is wel heel versquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:21 schreef Elvi het volgende:
Ik ging vandaag vlees halen bij de boer maar het was best druk want ze hadden gisteren geslacht dus iedereen kwam vers vlees halen
Ossen? Hebben de koeien piemels daar dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaen ze verzorgen de ossen goed dus ik haal het liever daar dan bij de supermarkt.
Jij komt echt uit een ei soms.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ossen? Hebben de koeien piemels daar dan?
Moet je niet gewoon werken zoals alle normale mensen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een rondje van 2,5 km gelopen. Mja. Wat gaan we nu eens doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fakka bitches
-XOXO-
Heb ik maar 1 van gelezen. Ist wat verder?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:07 schreef UitStraling het volgende:
De boeken van Dan Jones zijn![]()
Ik denk dat ik ze op historische volgorde heb zo;
Powers and thrones
In the reign of King John
Crusaders
The Templars
Summer of blood
The Plantagenets
The Hollow Crown
Powers and Thrones = War of the Roses = Game of Thrones
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fakka bitches![]()
zit die er nog aan?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
draag jij een bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fakka bitchesVakman pur sang
Look who's talkingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon werken zoals alle normale mensen?
Heerlijke verhalenverteller, welke heb je gelezen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik maar 1 van gelezen. Ist wat verder?
Wel een groot woest litteken met miljoenveel hechtingens?quote:
Een Os is een gecastreerde stier.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaen ze verzorgen de ossen goed dus ik haal het liever daar dan bij de supermarkt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Werkzaamheden spoor tussen Den Haag en Rotterdam duren nog langer
De werkzaamheden aan het spoor tussen Den Haag HS en Schiedam-Centrum duren nog langer dan verwacht, meldt ProRail. Donderdag liet de spoorwegbeheerder al weten dat de treinen daar tot zeker maandagochtend niet zouden rijden, maar nu is die verwachting bijgesteld naar woensdag.
Ziekenhuisvoer is een soort motivator om zo snel als mogelijk te herstellen om daar weg te kunnenquote:
Kinky.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
komen ze ook ieder met een aparte bezorgdienst?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een stapeltje blu-rays besteld een tijdje terug. Krijg nu verspreid over de hele dag mailtjes voor iedere individuele disc die ze afzonderlijk op de post doen.
Piek efficiëntie.
Zo krijgen we de Aarde wel kapot voor 2030.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een stapeltje blu-rays besteld een tijdje terug. Krijg nu verspreid over de hele dag mailtjes voor iedere individuele disc die ze afzonderlijk op de post doen.
Piek efficiëntie.
En je moet het wegbeukenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziekenhuisvoer is een soort motivator om zo snel als mogelijk te herstellen om daar weg te kunnen
Is het a-ná-nas of ennanas?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Parate kennis als plattelands boer.
Bericht mij voor meer mansplaining.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Kamala Harris gaat winnen doordat ze Brat Girl Summer is.
De nieuwste vrouwenkracht van deze zomer, de Brat Girl is niet verwaand of arrogant, ze omarmt juist haar "gekke" en wilde kant. Zo zoekt ze de luxe feestjes op maar verschijnt ze de volgende middag in dezelfde outfit en een beetje mascara onder haar ogen, helemaal down to Earth en vol hongerige vrouwenpower.
Ze zit sinds gisteren ook op TikTokquote:
tja ik steun kamala all the way lijkt mij een stabieler persoon dan trumpquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
De nieuwste vrouwenkracht van deze zomer, de Brat Girl is niet verwaand of arrogant, ze omarmt juist haar "gekke" en wilde kant. Zo zoekt ze de luxe feestjes op maar verschijnt ze de volgende middag in dezelfde outfit en een beetje mascara onder haar ogen, helemaal down to Earth en vol hongerige vrouwenpower.
Even weekje vakantie pakken om in de zon te gaan liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:08 schreef Karzai het volgende:
ik heb al een lekker kleurtje over vijf dagen zie ik eruit als een neger
dat heb ik ook gedaan, naja 5 dagenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even weekje vakantie pakken om in de zon te gaan liggen.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:05 schreef Karzai het volgende:
wel een erg old school plaatje van de golden earring maja toch wel lekker veronica piraten vibes
Met een colaatje erbij is het ook nog mooi weer hč?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:20 schreef Karzai het volgende:
zo nog maar even terrasje pakken tis heerlijk weer
dan liever een mineraal watertje met5 citroenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met een colaatje erbij is het ook nog mooi weer hč?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:23 schreef Karzai het volgende:
in het gay friendly cafe, ik weet niet of het jullie al was opgevallen maar ze hebben dus een gegoede heer in de bosjes gezet die op het punt staat een kale hooligan te pijpen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HBO Engineering.
quote:Afkortingen krijgen normaal gesproken kleine letters: cd, sms, tv, i.v.m., n.a.v., enz. Als zo’n afkorting aan het begin van de zin staat, wordt alleen de eerste letter een hoofdletter. Enkele voorbeelden:
Cd’s worden niet veel meer verkocht.
I.v.m. de feestdagen zijn wij volgende week gesloten.
Mp3’tjes zijn populairder dan cd’s.
Sms’jes krijg ik nog maar zelden.
Tv’s worden steeds groter.
N.a.v. uw verzoek stuur ik u deze folder.
Als de afkorting zelf al begint met een hoofdletter of in haar geheel in hoofdletters wordt geschreven, blijven die hoofdletters ook aan het begin van de zin staan:
Wabo staat voor ‘Wet algemene bepalingen omgevingsrecht’.
EHBO-cursussen zijn erg nuttig.
ANWB-leden krijgen korting.
nou dit dus.... ik heb ook weekend!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Vind het wel weer leuk geweest voor deze week, tijd voor weekend
Liever Brat Girl Summer dan Bat Shit Crazy.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
ik houd niet van te koud in de biosquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Airco staat op de hoogste stand in de bios.
girlpowerquote:
Marky Rutte is ook vrijgezelquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
"Ze heeft nooit zelf een kind gekregen en moet dan het land runnen!"
Honey geen enkele president heeft zelf een kind gekregen.
uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |