Dat was het ook maar het is een ajacied dus alles is kut.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond Farioli ontspannen ogen gisteren tijdens de persco dus ik ga met je mee, dit was gewoon een oprecht antwoord.
Ik mag echt hopen dat Ramaj eerste keeper wordt... pffffquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ben ik nog steeds woedend over de voorkeur voor Pasveer.
Dan had hij gister wel in de goal gestaan lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat Ramaj eerste keeper wordt... pffff
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had hij gister wel in de goal gestaan lijkt mij.
Inderdaad ja, lees ik bij vi pro dat de keeper zo belangrijk is in de opbouw bij Farioli, kiest 'ie om filosofische redenen voor een 40-jarige keeper die veel minder kan voetballen dan zijn concurrent (en dat in de eerste 20 minuten meteen prachtig etaleerde)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Niet echt, ik walgde er bij Priske ook van.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was het ook maar het is een ajacied dus alles is kut.
Als het de andere trainer betrof was een OH PRISKE geplaatst.
Dat ging na een minuut al mis ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees ik bij vi pro dat de keeper zo belangrijk is in de opbouw bij Farioli, kiest 'ie om filosofische redenen voor een 40-jarige keeper die veel minder kan voetballen dan zijn concurrent (en dat in de eerste 20 minuten meteen prachtig etaleerde)
Ik mag toch hopen dat Ramaj wanneer de competitie start 1e keeper is geworden. Pasveer is een prima 2e keeper maar hem 1e doelman maken slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees ik bij vi pro dat de keeper zo belangrijk is in de opbouw bij Farioli, kiest 'ie om filosofische redenen voor een 40-jarige keeper die veel minder kan voetballen dan zijn concurrent (en dat in de eerste 20 minuten meteen prachtig etaleerde)
Ik hoop het ook, maar waarom speelde Ramaj gisteren dan niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Ramaj wanneer de competitie start 1e keeper is geworden. Pasveer is een prima 2e keeper maar hem 1e doelman maken slaat echt nergens op.
Ravioli moest eerst nog ff in eigen lijve aanschouwen dat Pasveer's rust aan de bal vooral geveinsd is op trainingspotjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar waarom speelde Ramaj gisteren dan niet?
Dat hangt puur van het bedrag af lijkt mij. In principe heeft Bergwijn wel meer meerwaarde ja, al deed Godts het gisteren wel goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zie persoonlijk Henderson liever vertrekken dan Bergwijn.
Ik niet eigenlijk. De enige met nog iets top ervaring in het veld.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zie persoonlijk Henderson liever vertrekken dan Bergwijn.
Sjaakie ook maar opstellen danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. De enige met nog iets top ervaring in het veld.
Ik snap met de huidige middenvelders wel dat je 'm opstelt maar dit is nou niet echt het type middenvelder dat je op die positie wilt in dit systeem.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. De enige met nog iets top ervaring in het veld.
Als er een betere is mag ie er van mij uit he.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap met de huidige middenvelders wel dat je 'm opstelt maar dit is nou niet echt het type middenvelder dat je op die positie wilt in dit systeem.
Ben gewoon niet zo'n fan van Henderson als zes. Henderson in zijn Liverpool tijd was een uitstekende box-to-box middenvelder.
Guido Rodríguezquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er een betere is mag ie er van mij uit he.
Maar tot die tijd zou ik hem dus niet verkopen en Bergwijn wel. Daar is al een vervanger voor, of 2 zelfs.
Ramaj verkopen nu de hype (hij is natuurlijk beter dan Pasveer, maar vind hem niet goed genoeg) nog levend is en er een betere voor terughalen. 5D-chess van Farioli.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hopen van niet. Van die duurbetaalde slapzakken die reserve staan bij topclubs wordt je niks beter.quote:
En voorin een type Suarezquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Wotte het volgende:
Wat je eigenlijk zoekt op die positie is een Frenkie de Jong achtige speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |