Dat kan ik me niet voorstellen met Godts en Bergwijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gaat gewoon 40 wedstrijden op linksbuiten staan dit seizoen.
Ik heb nu al hoofdpijn.
O ja, Bergwijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen met Godts en Bergwijn.
Ik hoop zσ dat hij vertrekt.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste onlogisch
Je hebt een Ziggo Sport Free-account. Vanaf nu kijk je alle Europese voetbalwedstrijden van Nederlandse clubs en finales gratis met de Ziggo GO app.
Blijkbaar kijk je gewoon alles gratis. Ziggogoden.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Dit Ajax gaat nog moeite hebben om in het linkerrijtje te eindigen. Er zat totaal geen idee in het spel. Als een kip zonder kop liepen spelers rond. Veel balverlies, veel passes waarvan je je afvroeg voor wie die bedoeld waren, maar ze kwamen niet bij een medespeler.
Fariola, de trainer die nergens wat heeft laten zien en nooit iets heeft gewonnen, maar wel hier op Fok! al op handen wordt gedragen, heeft er niets van gebakken. Als een B-acteur gedraagt hij zich langs te lijn, maar tactisch is het niets. Beetje charmante praatjes over dat hij zo fan was van Cruijff en het Ajax-voetbal, maar zelf heeft hij nul verstand van voetbal. Ga gewoon terug naar Italiλ of Frankrijk.
Qua spelers is het ook niet best natuurlijk. De aannames en pogingen tot afwerking van Akpom is amateurniveau, het kan niet dat je bij de Ajax-jeugd niet iemand kan vinden die beter is.
En die Taylor, wat is hij slecht zeg. Die eindpass van hem steeds, dat domme balverlies, die domme overtredingen (met name waar hij geel voor kreeg).
Forbs en Banel, dravertjes met nul spelinzicht en nooit weten wanneer ze wat moeten doen met de bal.
Dan heb Rensch, Rasmussen en Fitz-Jim, het jonge talent, wacht even, ze zijn wel al 21 jaar. Weten we nog hoe de echte talenten bij Ajax speelden toen ze 21 jaar waren? Kluivert, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, De Ligt, etc.
Wat we nu hebben is gewoon niveau FC Groningen, wat doen ze bij Ajax?
Eens met deze man. Om de dag toch positief te beginnen;quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Dit Ajax gaat nog moeite hebben om in het linkerrijtje te eindigen. Er zat totaal geen idee in het spel. Als een kip zonder kop liepen spelers rond. Veel balverlies, veel passes waarvan je je afvroeg voor wie die bedoeld waren, maar ze kwamen niet bij een medespeler.
Fariola, de trainer die nergens wat heeft laten zien en nooit iets heeft gewonnen, maar wel hier op Fok! al op handen wordt gedragen, heeft er niets van gebakken. Als een B-acteur gedraagt hij zich langs te lijn, maar tactisch is het niets. Beetje charmante praatjes over dat hij zo fan was van Cruijff en het Ajax-voetbal, maar zelf heeft hij nul verstand van voetbal. Ga gewoon terug naar Italiλ of Frankrijk.
Qua spelers is het ook niet best natuurlijk. De aannames en pogingen tot afwerking van Akpom is amateurniveau, het kan niet dat je bij de Ajax-jeugd niet iemand kan vinden die beter is.
En die Taylor, wat is hij slecht zeg. Die eindpass van hem steeds, dat domme balverlies, die domme overtredingen (met name waar hij geel voor kreeg).
Forbs en Banel, dravertjes met nul spelinzicht en nooit weten wanneer ze wat moeten doen met de bal.
Dan heb Rensch, Rasmussen en Fitz-Jim, het jonge talent, wacht even, ze zijn wel al 21 jaar. Weten we nog hoe de echte talenten bij Ajax speelden toen ze 21 jaar waren? Kluivert, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, De Ligt, etc.
Wat we nu hebben is gewoon niveau FC Groningen, wat doen ze bij Ajax?
Je kan een heel land vullen met sporters die op de training beter zijn dan als het om de knikkers gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
BLACKED zegt net bij VI Live dat hij heeft gehoord dat Sutalo op de trainingen dingen laat zien die hij in de wedstrijd simpelweg niet durft te doen. Gaat dan om de cross/diepteballen waar LENTIN op doelt in bovenstaande.
Uit de geschreven analyse van Lentin:quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
BLACKED zegt net bij VI Live dat hij heeft gehoord dat Sutalo op de trainingen dingen laat zien die hij in de wedstrijd simpelweg niet durft te doen. Gaat dan om de cross/diepteballen waar LENTIN op doelt in bovenstaande.
quote:Het was duidelijk afgesproken dat de Kroaat de crosspass moest geven richting de linkerflank, om daar Forbs of Kenneth Taylor op het juiste moment aan te spelen. Farioli stond de eerste helft meerdere malen duidelijk te wijzen, maar Sutalo durfde het niet aan. Tot teleurstelling van Taylor die zijn handen in de lucht wierp, maar met name ook Farioli, die na de derde keer zijn ergernis niet meer kon verhullen.
De trainer wilde er achteraf op de persconferentie niet te veel over zeggen. ‘Dan ga ik hier mijn wedstrijdbespreking houden, dat houd ik even intern’, reageerde Farioli. Duidelijk is dat Sutalo nog niet het zelfvertrouwen heeft om ιcht een hoofdrol te spelen in de opbouw. Dat de Kroaat daar de kwaliteiten voor in huis heeft, is bekend. Hij is uiteraard ook pas net weer aangesloten, omdat hij het EK speelde, maar het zou Ajax enorm helpen als Sutalo wat meer uit zijn schulp kruipt. Als hij net als Baas meer linies gaat doorbreken, gaat Ajax een stuk makkelijker voetballen.
Scherp vraagje. Pieter is sowieso wel lekker bezig met dat blaadje de laatste jaren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Ja die komt vast naar Ajaxquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat we de jaarlijkse terugkerende interesse in Sergi Roberto als sinds Frank de Boer achter ons hadden gelaten.
Open ik voetbalzone Ajax komt uit bij Sergi Roberto.
Dit is wel een sympathieke reactie van hem.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Inlikken bij het journaille, inlikken bij supporters. Er moet een soort handleiding zijn voor nieuwe trainers want vrijwel iedereen doet dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit is wel een sympathieke reactie van hem.
Dit kwam op mij nog wel spontaan over. Ten Hag die toen iedereen een hand ging geven was erg geforceerd bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Inlikken bij het journaille, inlikken bij supporters. Er moet een soort handleiding zijn voor nieuwe trainers want vrijwel iedereen doet dat.
Ik vond Farioli ontspannen ogen gisteren tijdens de persco dus ik ga met je mee, dit was gewoon een oprecht antwoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit kwam op mij nog wel spontaan over. Ten Hag die toen iedereen een hand ging geven was erg geforceerd bijvoorbeeld.
Die Priske stond ook al zowaar emotioneel voor de camera het legioen veren in de reet te steken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Inlikken bij het journaille, inlikken bij supporters. Er moet een soort handleiding zijn voor nieuwe trainers want vrijwel iedereen doet dat.
Exact. Gruwelijke hekel aan altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Priske stond ook al zowaar emotioneel voor de camera het legioen veren in de reet te steken.
Het komt inderdaad wel een stuk gemeender over dan ‘that’s a good question’quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit kwam op mij nog wel spontaan over. Ten Hag die toen iedereen een hand ging geven was erg geforceerd bijvoorbeeld.
Henk de Jong is daar ook zo'n meester in gedweep met de achterban. Die dankt zijn baantjes er gewoon aan.quote:
Soms wel waardevolle opmerking, zo werd dit bijvoorbeeld over Zlatan bij Ajax gezegd toen veel mensen (onder wie de technisch directeur) vonden dat hij de 9-positie niet goed genoeg invulde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan een heel land vullen met sporters die op de training beter zijn dan als het om de knikkers gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |