Trollquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.
Maar dit is w l een talentvolle jongen. Geef het twee seizoenen waar hij vlieguren kan maken.
Wel weer genoten van deze meltdownquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten blij zijn dat we 15de worden
Ik ben gewoon dusdanig stronteigenwijs dat ik zeg dat jullie er allemaal naast zitten. Ruwe diamant dit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hij kan niet voetballen. Echt niet. Kijk die momenten in de eerste helft nog eens terug als hij klaar is met rennen.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.
Maar dit is w l een talentvolle jongen. Geef het twee seizoenen waar hij vlieguren kan maken.
Je moet wat minder drinken maat heb zelden een speler gezien die technisch zo slecht is en vervolgens eigenlijk geen overzicht heeft en vervolgens eigenlijk nog altijd de verkeerde keuze maakt ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dusdanig stronteigenwijs dat ik zeg dat jullie er allemaal naast zitten. Ruwe diamant dit.
Ik zie het wel zitten in 'm.
Jaquote:
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik vond het echt een zaadpot. Geen enkele trainer kan hier iets van maken. Je mag hopen dat er nog wat verkocht gaat worden en er kwaliteit gaat komen. Wat een ellende is deze selectie zeg.
Klopt, dat bereik je toch maar mooi door boven clubs als Sparta en NEC te eindigen.quote:
Er zat iig herkenbaar voetbal in met een drang naar voren. Jammer dat dat de tweede helft bijna volledig was verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wat minder drinken maat heb zelden een speler gezien die technisch zo slecht is en vervolgens eigenlijk geen overzicht heeft en vervolgens eigenlijk nog altijd de verkeerde keuze maakt ook.
Forbs kan er geen kut vanquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.
Als ik dan toch een keer mijn vriend @Tjacka gelijk moet geven. Dat veld ging wel echt helemaal nergens over. Ballen die bleven hangen op de meest vreemde momenten, spelers die geen balans hadden daardoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.
Iets met plank en mis.quote:
WDuidelijke speelwijze sat in het middenveld nog wel wat dynamischer gemogen. Inzakken en kaatsen en zo door de linies. Denk dat de voornaamste problemen ook liggen op het gebrek aan kwaliteit op het middenveld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
WDuidelijke speelwijze sat in het middenveld nog wel wat dynamischer gemogen. Inzakken en kaatsen en zo door de linies. Denk dat de voornaamste problemen ook liggen op het gebrek aan kwaliteit op het middenveld.
Ben niet zo overtuigd van Henderson in deze rol. Maar goed snap wel dat je 'm opstelt. Taylor zit ook niet echt veel ontwikkeling in. Fitz- Jim, Berghuis.
Ja gap de tijden dat we dit soort ploegen wel even oprollen zijn ff voorbij, dacht dat iedereen dat wel wist na vorig seizoen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.
Als ik Kroes zo hoor is Bergwijn tegen elk aannemelijk bod op te halen. Opzich kan je wel uit de voeten met Forbs en Godts op die positie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forbs kan er geen kut vandat schot de 2e helft waarbij hij de bal richting de corner vlag mikte zegt alles. Komt zwaar tekort op alle fronten en is door Farioli alleen neergezet omdat het een snelle neger is en Farioli in zijn systeem nu eenmaal rappe buitenspelers wil.
Je verlangt bijna naar Bergwijn als je Forbs ziet spelen.
Mwah speelde een degelijke pot. Lachwekkend natuurlijk toen hij diep gestuurd werd maar goed dat is zijn rol ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |