abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214411120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.

Maar dit is w l een talentvolle jongen. Geef het twee seizoenen waar hij vlieguren kan maken.
Troll
pi_214411124
Nou het was weer genieten…
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214411130
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
We moeten blij zijn dat we 15de worden
Wel weer genoten van deze meltdown
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214411131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee hij kan niet voetballen. Echt niet. Kijk die momenten in de eerste helft nog eens terug als hij klaar is met rennen.
Ik ben gewoon dusdanig stronteigenwijs dat ik zeg dat jullie er allemaal naast zitten. Ruwe diamant dit.

Ik zie het wel zitten in 'm.
pi_214411137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.

Maar dit is w l een talentvolle jongen. Geef het twee seizoenen waar hij vlieguren kan maken.
_O-

Die gozer doet dat heel zijn leven al, gaat nu niet opeens veranderen. Hij is snel met de bal en that's it. Voetballen kan ie echt niet, geen fatsoenlijke pass of voorzet gezien van hem
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 25 juli 2024 @ 22:44:44 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214411140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik ben gewoon dusdanig stronteigenwijs dat ik zeg dat jullie er allemaal naast zitten. Ruwe diamant dit.

Ik zie het wel zitten in 'm.
Je moet wat minder drinken maat heb zelden een speler gezien die technisch zo slecht is en vervolgens eigenlijk geen overzicht heeft en vervolgens eigenlijk nog altijd de verkeerde keuze maakt ook.
pi_214411151
Het meelijwekkendste aan Forbs is vooral zijn schot. Hij weet wel de posities te kiezen, maar schiet als ja.. eigenlijk mij als ik op 10-jarige leeftijd de bal voor mijn voeten kreeg.
pi_214411165
Niettemin boorden Fitz-Jim en Taylor op rare wijze duidelijke kansen door zijn neus. Met name van Taylor word je strontziek. Die is met alles bezig behalve het spel zelf. Rollebollen, geen overzicht, domme kaart pakken.
pi_214411183
Ik vond het echt een zaadpot. Geen enkele trainer kan hier iets van maken. Je mag hopen dat er nog wat verkocht gaat worden en er kwaliteit gaat komen. Wat een ellende is deze selectie zeg.
  donderdag 25 juli 2024 @ 22:49:43 #85
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214411190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:42 schreef Black-Death het volgende:
Nou het was weer genieten…
Ja

Geef het tijd, eerste wedstrijd van het seizoen, weinig voorbereiding, je mist de helft van de selectie

Of verwacht iedereen hier een prime Barcelona? Zelfs die scoorden niet zo makkelijk
  donderdag 25 juli 2024 @ 22:50:28 #86
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214411201
Je speelt niet zomaar voorronde EL, dit team moeite groeien en er zullen harde keuzes gemaakt moeten worden
pi_214411239
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik vond het echt een zaadpot. Geen enkele trainer kan hier iets van maken. Je mag hopen dat er nog wat verkocht gaat worden en er kwaliteit gaat komen. Wat een ellende is deze selectie zeg.
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.
In Southern Sun
  donderdag 25 juli 2024 @ 22:56:03 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214411241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:50 schreef Origami94 het volgende:
Je speelt niet zomaar voorronde EL
Klopt, dat bereik je toch maar mooi door boven clubs als Sparta en NEC te eindigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214411252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.
Er zat iig herkenbaar voetbal in met een drang naar voren. Jammer dat dat de tweede helft bijna volledig was verdwenen.
pi_214411258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je moet wat minder drinken maat heb zelden een speler gezien die technisch zo slecht is en vervolgens eigenlijk geen overzicht heeft en vervolgens eigenlijk nog altijd de verkeerde keuze maakt ook.
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.
pi_214411293
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.
Forbs kan er geen kut van :D dat schot de 2e helft waarbij hij de bal richting de corner vlag mikte zegt alles. Komt zwaar tekort op alle fronten en is door Farioli alleen neergezet omdat het een snelle neger is en Farioli in zijn systeem nu eenmaal rappe buitenspelers wil.

Je verlangt bijna naar Bergwijn als je Forbs ziet spelen.
pi_214411297
quote:

[..]
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.
  donderdag 25 juli 2024 @ 23:06:44 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411311
Het was nog erg middelmatig, beetje vorig seizoen maar met wat meer inzet :').

Maar ff tussendoor, ben ik de enige of was die scheids vandaag echt totaal doorgesnoven ofzo? Ging helemaal nergens over wat die gast allemaal deed :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 25 juli 2024 @ 23:08:17 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214411320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.
Als ik dan toch een keer mijn vriend @Tjacka gelijk moet geven. Dat veld ging wel echt helemaal nergens over. Ballen die bleven hangen op de meest vreemde momenten, spelers die geen balans hadden daardoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214411326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]
Iets met nail en head.
Iets met plank en mis.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_214411330
quote:

[..]
WDuidelijke speelwijze sat in het middenveld nog wel wat dynamischer gemogen. Inzakken en kaatsen en zo door de linies. Denk dat de voornaamste problemen ook liggen op het gebrek aan kwaliteit op het middenveld.

Ben niet zo overtuigd van Henderson in deze rol. Maar goed snap wel dat je 'm opstelt. Taylor zit ook niet echt veel ontwikkeling in. Fitz- Jim, Berghuis ook niet alles.
  donderdag 25 juli 2024 @ 23:11:47 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214411345
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
WDuidelijke speelwijze sat in het middenveld nog wel wat dynamischer gemogen. Inzakken en kaatsen en zo door de linies. Denk dat de voornaamste problemen ook liggen op het gebrek aan kwaliteit op het middenveld.

Ben niet zo overtuigd van Henderson in deze rol. Maar goed snap wel dat je 'm opstelt. Taylor zit ook niet echt veel ontwikkeling in. Fitz- Jim, Berghuis.
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214411349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Ja gap de tijden dat we dit soort ploegen wel even oprollen zijn ff voorbij, dacht dat iedereen dat wel wist na vorig seizoen.
In Southern Sun
pi_214411354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Forbs kan er geen kut van :D dat schot de 2e helft waarbij hij de bal richting de corner vlag mikte zegt alles. Komt zwaar tekort op alle fronten en is door Farioli alleen neergezet omdat het een snelle neger is en Farioli in zijn systeem nu eenmaal rappe buitenspelers wil.

Je verlangt bijna naar Bergwijn als je Forbs ziet spelen.
Als ik Kroes zo hoor is Bergwijn tegen elk aannemelijk bod op te halen. Opzich kan je wel uit de voeten met Forbs en Godts op die positie.

Niet ideaal maar het zou kunnen.
pi_214411358
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.
Mwah speelde een degelijke pot. Lachwekkend natuurlijk toen hij diep gestuurd werd maar goed dat is zijn rol ook niet.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')