Weet niet of ik dit nou serieus moet nemen of...quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
Sutalo niet betrapt op een gigantische fout. Positief.
Ik zou Henderson denk ik wel slijten samen met Sutalo, Akpom en Sosa.
Je had hier al voor moeten staan natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef CR7 het volgende:
En @:wotte maar denken dat ik trollde toen ik zei dat Ajax met een punt tevreden mocht zijn.
Verkeerd topicquote:
Eens obv de eerste helft. Je zag dat die Serviers het hadden onderschat. Tweede helft zie je gelijk het krachtsverschil.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had hier al voor moeten staan natuurlijk
Juichen mag blijkbaar niet meer als je in de slotfase scoortquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
Het wordt wel gevierd alsof de halve finale CL al is gehaald
Gebruik gewoon je Ratel en roep Hup. Zo bescherm je ook andere.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Juichen mag blijkbaar niet meer als je in de slotfase scoort
Vond Sutalo daadwerkelijk niet onaardig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit nou serieus moet nemen of...
Je kraamt gewoon onzin uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gebruik gewoon je Ratel en roep Hup. Zo bescherm je ook andere.
Ik hoop vooral dat Berghuis en Henderson blijven, want hij gaat die hoe dan ook samen opstellen. Dat kan qua loopvermogen echt niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:25 schreef TheVulture het volgende:
1e helft was voetballend in orde, 2e helft onder de maat. Mannen als Forbs en Akpom moet je echt gaan verkopen, want die zijn technisch om te janken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |