abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214470673
Beste linkerkant van Europa te koop :o
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 29 juli 2024 @ 22:51:03 #277
378023 Wotte
wotte!?
pi_214470871
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:32 schreef De_Pel het volgende:
Beste linkerkant van Europa te koop :o
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.
  maandag 29 juli 2024 @ 23:08:02 #278
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214471009
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.
Je hebt wel vaker van die voetballers die in de Nederlandse subtop best aardig mee ballen, maar daarna toch niet goed genoeg blijken te zijn voor een echte stap hogerop.
  maandag 29 juli 2024 @ 23:12:44 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214471036
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hebt wel vaker van die voetballers die in de Nederlandse subtop best aardig mee ballen, maar daarna toch niet goed genoeg blijken te zijn voor een echte stap hogerop.
Hij is uiteindelijk zelfs niet goed genoeg voor de subtop, anders had hij nu wel gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214471042
quote:

[..]
klopt, bij az was hij een aardige back
bij antwerp was hij schijnbaar niet verkeerd

toch is een matig ajax nog steeds een stap hogerop
  maandag 29 juli 2024 @ 23:38:01 #281
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_214471201
quote:

[..]
De meeste spelers die van daar zijn overgekomen hebben het niet gemaakt. De stap is te groot voor ze.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_214471466
Vertrouwen is goed - Controleren is beter

Kroes lijkt net Petertje
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214471784
quote:

[..]
Voor een paar tonnetjes transfersomen een modaal salarisje kunnen we hem inderdaad best een jaarcontractje geven.

Kan hij als back-up-back-up achter Hartman en Smal de blessures opvangen. Slechter dan Lopez zal het niet zijn.
pi_214471799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 00:20 schreef RipCity het volgende:
Vertrouwen is goed - Controleren is beter
quote:
Alex Kroes heeft na de keuze van Francesco Farioli voor Remko Pasveer bij de andere stafleden gecheckt of ze het ermee eens waren, zo vertelt RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing in Voetbalpraat.
Effe dubbelchecken of die gekke Italiaan gestoord is geworden _O-

Vol vertrouwen in die bankslaper ^O^
pi_214472382
37 GRADEN DONDERDAG

GAAN WE TOCH NOG WEL VOORRONDE CL SPELEN

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Groot fan van User Wotte
pi_214472451
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:22 schreef Tjacka het volgende:
37 GRADEN DONDERDAG

GAAN WE TOCH NOG WEL VOORRONDE CL SPELEN

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
De Arena was afgelopen donderdag ook 30+ graden voor mijn gevoel. Dus we zijn het gewend.
pi_214472460
Oke dus 4 spelers terug naar Jong Ajax.

Wijndal; ja dat begrijp ik wel. Volgens mij heeft die jongen het gewoon niet in zich om op het gewenste Ajax-niveau te spelen. Leek bij AZ goed, maar bij Ajax compleet geflopt. Prima dus.

Sosa; verbaast me toch wel. Een Kroatisch international die als aanvallende back volgens mij heeft nuttig kan zijn.

Tahirovic; vind ik lastiger in te schatten. Maar als Farioli hem onderaan het lange lijstje middenvelders heeft gezet, kan ie inderdaad maar beter vertrekken.

Vos; werd als groot talent gebracht. Brengt het kennelijk dus niet. Maar ik zou hem dan eerst 1-2 jaar verhuren en daarna eens verder kijken. Qua salaris niet spannend wrs, dus weinig risico.

Ben benieuwd of het nou slim is om ze zo opzichtig te koop te zetten. Dat zal de verkoopprijs behoorlijk drukken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 08:44:02 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214472492
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:40 schreef Black-Death het volgende:
Oke dus 4 spelers terug naar Jong Ajax.

Wijndal; ja dat begrijp ik wel. Volgens mij heeft die jongen het gewoon niet in zich om op het gewenste Ajax-niveau te spelen. Leek bij AZ goed, maar bij Ajax compleet geflopt. Prima dus.

Sosa; verbaast me toch wel. Een Kroatisch international die als aanvallende back volgens mij heeft nuttig kan zijn.

Tahirovic; vind ik lastiger in te schatten. Maar als Farioli hem onderaan het lange lijstje middenvelders heeft gezet, kan ie inderdaad maar beter vertrekken.

Vos; werd als groot talent gebracht. Brengt het kennelijk dus niet. Maar ik zou hem dan eerst 1-2 jaar verhuren en daarna eens verder kijken. Qua salaris niet spannend wrs, dus weinig risico.

Ben benieuwd of het nou slim is om ze zo opzichtig te koop te zetten. Dat zal de verkoopprijs behoorlijk drukken.
Ik denk dat Vos het al wist, die is onlangs in zee gegaan met zaakwaarnemer Zahavi. Een enorme geldwolf. Lachwekkende keuze.
pi_214472572
Iets zegt mij dat het bij Vos gaat om zijn mentaliteit ook. Geen enkele trainer heeft hem uiteindelijk in de basis gezet terwijl hij zogenaamd een top talent is. Mijn gevoel zegt dat hij daar zelf ook erg in is gaan geloven. Alles willen hebben, maar er niet voor willen werken. Als hij echt zo goed was dan stond hij in dit Ajax al een hele tijd geleden elke wedstrijd in de basis.
pi_214472715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:38 schreef Simmertje het volgende:

[..]
De Arena was afgelopen donderdag ook 30+ graden voor mijn gevoel. Dus we zijn het gewend.
daar weet ik niks meer van
Groot fan van User Wotte
pi_214473171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:51 schreef Simmertje het volgende:
Iets zegt mij dat het bij Vos gaat om zijn mentaliteit ook. Geen enkele trainer heeft hem uiteindelijk in de basis gezet terwijl hij zogenaamd een top talent is. Mijn gevoel zegt dat hij daar zelf ook erg in is gaan geloven. Alles willen hebben, maar er niet voor willen werken. Als hij echt zo goed was dan stond hij in dit Ajax al een hele tijd geleden elke wedstrijd in de basis.
hoe kan je dat nou weten. jij staat zeker ook 24/7 op het trainingsveld net als farioli???
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 30 juli 2024 @ 09:57:31 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214473181
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 09:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]
hoe kan je dat nou weten. jij staat zeker ook 24/7 op het trainingsveld net als farioli???
Amateurpsychologie genot

Onderbuikgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214473185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik denk dat Vos het al wist, die is onlangs in zee gegaan met zaakwaarnemer Zahavi. Een enorme geldwolf. Lachwekkende keuze.
vast een jood
Groot fan van User Wotte
pi_214473208
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 09:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Amateurpsychologie genot

Onderbuikgod
even serieus. de keren dat Vos speelde bij ajax vond ik het inderdaad een enorm groot talent. al was dat misschien de afgelopen seizoenen ook niet zo moeilijk.

wat denk jij calie? gaan we er uit tegen fk vojvodina?
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 30 juli 2024 @ 10:00:47 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214473226
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
even serieus. de keren dat Vos speelde bij ajax vond ik het inderdaad een enorm groot talent. al was dat misschien de afgelopen seizoenen ook niet zo moeilijk.

wat denk jij calie? gaan we er uit tegen fk vojvodina?
Nee joh, die konden er echt helemaal niks van.

De volgende ronde wel, maar niet getreurd want de conference league is waanzinnig leuk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214473261
quote:
Ajax zou denken aan Colombiaanse aanvaller
De 21-jarige Carlos Andrés Goméz mag zich naar verluidt in de belangstelling van Ajax verheugen. De Colombiaanse spits speelt momenteel in de Amerikaanse Major League Soccer bij Real Salt Lake. Hij scoorde dit seizoen 13 keer in 23 duels en bereidde 7 keer een treffer voor. Het is nog niet duidelijk wat Goméz moet kosten. Bayer Leverkusen en Borussia Dortmund zouden ook in de markt voor hem zijn. (Bron: RCN Radio)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214473304
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 10:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee joh, die konden er echt helemaal niks van.

De volgende ronde wel, maar niet getreurd want de conference league is waanzinnig leuk.
37 graden he

1 doelpunt tegen en je gaat de bietenbrug op
Groot fan van User Wotte
pi_214473329
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 10:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]
37 graden he

1 doelpunt tegen en je gaat de bietenbrug op
Nee 1 doelpunt tegen is het is gelijk.
pi_214473340
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nee 1 doelpunt tegen is het is gelijk.
heksenketel dit dat

met 2500 man
Groot fan van User Wotte
pi_214473498
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Oh dan moet het goed komen
Nee dat weten we niet, maar het argument, hij is wisselspeler bij Excelsior is geen reden om niet in hem te geloven, want dat is grotere spelers dus gebeurd.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')