Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.quote:
Je hebt wel vaker van die voetballers die in de Nederlandse subtop best aardig mee ballen, maar daarna toch niet goed genoeg blijken te zijn voor een echte stap hogerop.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.
Hij is uiteindelijk zelfs niet goed genoeg voor de subtop, anders had hij nu wel gespeeld.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker van die voetballers die in de Nederlandse subtop best aardig mee ballen, maar daarna toch niet goed genoeg blijken te zijn voor een echte stap hogerop.
klopt, bij az was hij een aardige backquote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.
De meeste spelers die van daar zijn overgekomen hebben het niet gemaakt. De stap is te groot voor ze.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor een paar tonnetjes transfersomen een modaal salarisje kunnen we hem inderdaad best een jaarcontractje geven.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:20 schreef RipCity het volgende:
Vertrouwen is goed - Controleren is beter
Effe dubbelchecken of die gekke Italiaan gestoord is gewordenquote:Alex Kroes heeft na de keuze van Francesco Farioli voor Remko Pasveer bij de andere stafleden gecheckt of ze het ermee eens waren, zo vertelt RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing in Voetbalpraat.
De Arena was afgelopen donderdag ook 30+ graden voor mijn gevoel. Dus we zijn het gewend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:22 schreef Tjacka het volgende:
37 GRADEN DONDERDAG
GAAN WE TOCH NOG WEL VOORRONDE CL SPELEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Vos het al wist, die is onlangs in zee gegaan met zaakwaarnemer Zahavi. Een enorme geldwolf. Lachwekkende keuze.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:40 schreef Black-Death het volgende:
Oke dus 4 spelers terug naar Jong Ajax.
Wijndal; ja dat begrijp ik wel. Volgens mij heeft die jongen het gewoon niet in zich om op het gewenste Ajax-niveau te spelen. Leek bij AZ goed, maar bij Ajax compleet geflopt. Prima dus.
Sosa; verbaast me toch wel. Een Kroatisch international die als aanvallende back volgens mij heeft nuttig kan zijn.
Tahirovic; vind ik lastiger in te schatten. Maar als Farioli hem onderaan het lange lijstje middenvelders heeft gezet, kan ie inderdaad maar beter vertrekken.
Vos; werd als groot talent gebracht. Brengt het kennelijk dus niet. Maar ik zou hem dan eerst 1-2 jaar verhuren en daarna eens verder kijken. Qua salaris niet spannend wrs, dus weinig risico.
Ben benieuwd of het nou slim is om ze zo opzichtig te koop te zetten. Dat zal de verkoopprijs behoorlijk drukken.
daar weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De Arena was afgelopen donderdag ook 30+ graden voor mijn gevoel. Dus we zijn het gewend.
hoe kan je dat nou weten. jij staat zeker ook 24/7 op het trainingsveld net als farioli???quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:51 schreef Simmertje het volgende:
Iets zegt mij dat het bij Vos gaat om zijn mentaliteit ook. Geen enkele trainer heeft hem uiteindelijk in de basis gezet terwijl hij zogenaamd een top talent is. Mijn gevoel zegt dat hij daar zelf ook erg in is gaan geloven. Alles willen hebben, maar er niet voor willen werken. Als hij echt zo goed was dan stond hij in dit Ajax al een hele tijd geleden elke wedstrijd in de basis.
Amateurpsychologie genotquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou weten. jij staat zeker ook 24/7 op het trainingsveld net als farioli???
vast een joodquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Vos het al wist, die is onlangs in zee gegaan met zaakwaarnemer Zahavi. Een enorme geldwolf. Lachwekkende keuze.
even serieus. de keren dat Vos speelde bij ajax vond ik het inderdaad een enorm groot talent. al was dat misschien de afgelopen seizoenen ook niet zo moeilijk.quote:
Nee joh, die konden er echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even serieus. de keren dat Vos speelde bij ajax vond ik het inderdaad een enorm groot talent. al was dat misschien de afgelopen seizoenen ook niet zo moeilijk.
wat denk jij calie? gaan we er uit tegen fk vojvodina?
quote:Ajax zou denken aan Colombiaanse aanvaller
De 21-jarige Carlos Andrés Goméz mag zich naar verluidt in de belangstelling van Ajax verheugen. De Colombiaanse spits speelt momenteel in de Amerikaanse Major League Soccer bij Real Salt Lake. Hij scoorde dit seizoen 13 keer in 23 duels en bereidde 7 keer een treffer voor. Het is nog niet duidelijk wat Goméz moet kosten. Bayer Leverkusen en Borussia Dortmund zouden ook in de markt voor hem zijn. (Bron: RCN Radio)
37 graden hequote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, die konden er echt helemaal niks van.
De volgende ronde wel, maar niet getreurd want de conference league is waanzinnig leuk.
Nee 1 doelpunt tegen is het is gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
37 graden he
1 doelpunt tegen en je gaat de bietenbrug op
heksenketel dit datquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee 1 doelpunt tegen is het is gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |