Hoezo, het seizoen begint over twee weken pasquote:Op maandag 29 juli 2024 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou me wat meer druk maken om Feyenoord chef. Dat zou pas fantastisch zijn.
Caland is stiekem een ouwe jood.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou me wat meer druk maken om Feyenoord chef. Dat zou pas fantastisch zijn.
Jantje Vertonghen, Axel Witsel, Simon Kjaer... Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Na Roberto ook graag James Milner en Sebastian Rudy en we overtreffen de tijden met Rommedahl, Kuffour en Urzaiz.
FDJ speelde niet eens bij Willem IIquote:Op maandag 29 juli 2024 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je bij Excelsior niet speelt zegt dat genoeg
Sooooow die dwaas was ik vergeten. Kwade tongen beweren dat hij elke dag verdwaasd over het Damrak loopt omdat hij nog steeds niet begrijpt waarom het grote Ajax hem gekocht heeft. Overmars kan ik ook nog horen lachen. Over dood hout gesproken, die 12 miljoen kun je volledig afschrijven. Het is een soort bande 2.0 verhaal, hij kijkt elke maand lachend naar zijn loonstrook de komende 5(!!!) jaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:20 schreef XDo het volgende:
Maar dit betekent dus dat Gastón Ávila mag blijven?
Is wel een speler die er met een omweg alsnog komtquote:Op maandag 29 juli 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb Vos nog geen 5 fatsoenlijke minuten in Ajax 1 zien spelen, dus snap het wel.
ligt er heel 2024 nog uit toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Sooooow die dwaas was ik vergeten. Kwade tongen beweren dat hij elke dag verdwaasd over het Damrak loopt omdat hij nog steeds niet begrijpt waarom het grote Ajax hem gekocht heeft. Overmars kan ik ook nog horen lachen. Over dood hout gesproken, die 12 miljoen kun je volledig afschrijven. Het is een soort bande 2.0 verhaal, hij kijkt elke maand lachend naar zijn loonstrook de komende 5(!!!) jaar.
Hoop het voor hem. Stond altijd te boek als groot talent. Maar goed, hopelijk via een Heracles ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is wel een speler die er met een omweg alsnog komt
Godts is 2 jaar jonger.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het is dit seizoen erop of eronder voor:
- godts
- Fitz-Jim
- Baas
Anders ook doorselecteren.
De altijd misselijke ''hij heeft Eriksen gered dus hij is geweldig als speler-act''quote:Op maandag 29 juli 2024 19:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jantje Vertonghen, Axel Witsel, Simon Kjaer... Ik zie mogelijkheden![]()
![]()
Je kunt wel blijven doorselecteren maar op een gegeven moment moet je het doen met wat er voorhanden is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het is dit seizoen erop of eronder voor:
- godts
- Fitz-Jim
- Baas
Anders ook doorselecteren.
Ja heb je wel gelijk in, anders heb je geen elftal meer.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven doorselecteren maar op een gegeven moment moet je het doen met wat er voorhanden is.
Heeft die niet laatst gespeeld?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ligt er heel 2024 nog uit toch?
Verder wel eens, dat was echt een misdadige actie van die mof
En het geld groeit ook niet aan de lichtmasten.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in, anders heb je geen elftal meer.
Miljoen of 15 plus die 26,5 al. Verkoop je Akpom voor 12 miljoen, Ramaj en Rulli voor twintig. Nou nog slechts een miljoen of vijftig te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel te slijten, maar op Vos na, niet voor de prijs waarvoor gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |