Was dat onder Jol? Die had toch Suarez en MEHquote:Op maandag 29 juli 2024 15:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kerlon, Atouba, Luque en Oleguer
Martin Jol genot.
Ik associeer Jol gewoon met die periode feitelijk gezien waren het veelal aankopen achtereenvolgens Ten Cate, Marco 'het kapitaal moet op het veld staan' van Basten en Martin Jol.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat onder Jol? Die had toch Suarez en MEH
Jol deed het ook niet eens onaardig met Ajax. Maakten heel veel goals.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat onder Jol? Die had toch Suarez en MEH
Martin van Geel . Luque voor een miljoenensalaris halen terwijl die Modric had kunnen kopen .quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik associeer Jol gewoon met die periode feitelijk gezien waren het veelal aankopen achtereenvolgens Ten Cate, Marco 'het kapitaal moet op het veld staan' van Basten en Martin Jol.
Vos had ik wel echt meer van verwacht. De rest is wel logisch en een goed begin van een schoonmaakquote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
Silvano Vos, Owen Wijndal, Borna Sosa en Benjamin Tahirovic mogen dus per direct vertrekken.
Goede zaak, eindelijk wat keuzes gemaakt en doorselecteren.
Vos zo afserveren vind ik schandalig.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
Silvano Vos, Owen Wijndal, Borna Sosa en Benjamin Tahirovic mogen dus per direct vertrekken.
linksback heb je dan hato / baas eventueel kaplan.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Vos zo afserveren vind ik schandalig.
Wijndal en Sosa zijn nog niet goed gebleken, maar welke backs hebben we nu wel nog over dan?
Tavirohic is een zak hooi
Op zich wel maar wel veel centjes weer door het putje.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
Vos heeft helemaal niets laten zien in de kansen die hij kreeg. Hij maakte ontzettend veel overtredingen, was slordig in balbezit en liep zijn mannetje altijd lopen. Daarnaast liep hij altijd rond met een vreemde boze houding. Van dat soort gasten kan je beter afscheid nemen in deze fase. Je hebt spelers nodig die graag voor Ajax willen spelen nu.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Vos zo afserveren vind ik schandalig.
Wijndal en Sosa zijn nog niet goed gebleken, maar welke backs hebben we nu wel nog over dan?
Tavirohic is een zak hooi
enorm verschil met fitzjim die echt wel kansen aan het pakken isquote:Op maandag 29 juli 2024 18:12 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Vos heeft helemaal niets laten zien in de kansen die hij kreeg. Hij maakte ontzettend veel overtredingen, was slordig in balbezit en liep zijn mannetje altijd lopen. Daarnaast liep hij altijd rond met een vreemde boze houding. Van dat soort gasten kan je beter afscheid nemen in deze fase. Je hebt spelers nodig die graag voor Ajax willen spelen nu.
Tjah, dat was wel te verwachten. Op die gasten ga je geen cent meer verdienen. Maar je kan ze beter zo snel mogelijk kwijt zijn. Wellicht kunnen we dan nog een of twee gerichte aankopen doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel maar wel veel centjes weer door het putje.
Het zal wel huur worden of grotendeels afschrijven.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Tjah, dat was wel te verwachten. Op die gasten ga je geen cent meer verdienen. Maar je kan ze beter zo snel mogelijk kwijt zijn. Wellicht kunnen we dan nog een of twee gerichte aankopen doen.
het is niet het topniveau waar je naartoe wilt denk ik maar draait een positieve voorbereiding.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je bij Excelsior niet speelt zegt dat genoeg
Sosa lijkt me nog wel te slijten..quote:Op maandag 29 juli 2024 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel huur worden of grotendeels afschrijven.
hij laat nog een stuk minder zien dan een fitz jim dus tja, niet heel gek dan. Pakt werkelijk 0 kansen dn heeft waarschijnlijk een houding van niks.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is voor Vos vorig seizoen niet heel ver gegaan om hem te verlengen. Nu komt er een pizzabakker en hij mag wieberen
Branco is de belangrijkste pion in het nieuwe Ajax.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
Tahirovic die samen met Branco van der Trees wel even de lakens gingen uitdelen in de eredivisie
We zullen ze nooit meer vergeten
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Branco is de belangrijkste pion in het nieuwe Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |