SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
yup, twee week uit logerenquote:
Vlinder zet ook wel eens koffiequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Haags
Koffiezetapparaat Joop kan echt niet
Wat knap van haar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder zet ook wel eens koffie
Zie jij nu ook een kleine vlinder koffie zetten?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie jij nu ook een kleine vlinder koffie zetten?
Nee ?
Oh okee.. ik ga even verder
Joejoe
13 dagen lang helemaal niets doen, en dan vaststellen dat er gegevens ontbreken. Inmiddels zit ik ook alweer drie dagen te wachten op dat informatieverzoek. Maar als ik het niet voor 6 augustus aangeleverd heb gaat het terug naar de afzender. Stelletje nikskunners.quote:23 juli 5:32
Er ontbreken pakket gegevens. Je ontvangt van ons een informatieverzoek
10 juli 9:07
Pakket wordt ingeklaard in het land van bestemming
10 juli 9:06
Yes! Je zending is aangekomen in het land van bestemming
thee doet ze ook wel eensquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie jij nu ook een kleine vlinder koffie zetten?
Nee ?
Oh okee.. ik ga even verder
Joejoe
Lekker crematiestandjequote:
Oh hehe zijn ze er eindelijkquote:
quote:
Jakkes, neequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Please be Fahrenheit. Please be Fahrenheit.
Zit die envelop met magneten al de hele week in het busje tegen het dak gekleefd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hehe zijn ze er eindelijkZaterdag al op de post gedaan nondeju
Er ontbraken pakket gegevens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je gaat naar Landklimatistan of dinges he. Ja, nou jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Scorching and blazing sunshine staat erbij🥵
Gister al, maar toen was ik zo compleet gesloopt uit mijn werk dat ik even niet kon opbrengen erop te reageren,quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je je er een beetje op kleden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
En waar was dit?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ha okee. Dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister al, maar toen was ik zo compleet gesloopt uit mijn werk dat ik even niet kon opbrengen erop te reageren,![]()
"Niet hier"quote:
Ja, had van mij ook niet helemaal in de zomer gehoevenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je gaat naar Landklimatistan of dinges he. Ja, nou jaDan krijg je dit
Ik ga mijn best doen, maar er zijn daar (voor ons doen) strenge kledingvoorschriften op sommige plekken en in diverse regio's. Dus het is langer/warmer dan ik zelf gedaan zou hebben. Van de andere kant dragen ze in dergelijke landen vaak juist lange dingen om koel te blijven... We gaan het meemakenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je er een beetje op kleden?
Dushanbe. Geen idee wanneer we daar zijn, hopelijk niet die weekquote:
Worth it.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop maar dat het een beetje meevalt Nijn
Mijn teleurstelling toen ik er achterkwam dat Tadjikistan niet gemaakt was van Tzatziki.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, had van mij ook niet helemaal in de zomer gehoeven
[..]
Ik ga mijn best doen, maar er zijn daar (voor ons doen) strenge kledingvoorschriften op sommige plekken en in diverse regio's. Dus het is langer/warmer dan ik zelf gedaan zou hebben. Van de andere kant dragen ze in dergelijke landen vaak juist lange dingen om koel te blijven... We gaan het meemaken
[..]
Dushanbe. Geen idee wanneer we daar zijn, hopelijk niet die week
Pfoe. Maar wat je zegt, zij hebben daar ervaring in koel blijven. Zal vast wat te doen zijn tegen het ergste van de hitte.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar er zijn daar (voor ons doen) strenge kledingvoorschriften op sommige plekken en in diverse regio's. Dus het is langer/warmer dan ik zelf gedaan zou hebben. Van de andere kant dragen ze in dergelijke landen vaak juist lange dingen om koel te blijven... We gaan het meemaken
Heb ook ooit dorp waar ik woonde nagebouwd in GTA IIquote:
Trustequote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze moeten we hebben @:recce https://www.lego.com/nl-n(...)-moon-in-orbit-42179
[ afbeelding ]
Had je tegenwind?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn onverwoestbare auto, de schrik van elk tyfuspaaltje, blijkt toch een zwakte te hebben![]()
Mijn uitstapje naar Duitsland gaat hem niet worden, dat ding haalt de 80 amper meer plotseling...
Vader zegt waarschijnlijk een dode bougie. Nou, leuk en aardig, maar die is voor het weekend niet meer vervangen natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je tegenwind?
Oke, nee even serieus.
Auto kapot?
Maar Brad Pitt is erquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik echt blij dat ik niet naar Spa ga dit jaar
Euhh, kan je dat niet zelf even doen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vader zegt waarschijnlijk een dode bougie. Nou, leuk en aardig, maar die is voor het weekend niet meer vervangen natuurlijk
Nou ja dat, plus het feit dat ik zelf totaal niet handig ben, plus het feit dat ik nog niet eens weet of dat het wel is. En dan is het morgen nog werken, en zaterdag zou ik al vertrekken richting België.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nou wee tik da too moderne motoren niet alles altijd even makkelijk te bereiken is maar bougies zullen niet ineens onder je carterpan zitten me dunkt.
Sorry, ben alweer weg.quote:
Ja, matige timing wel ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja dat, plus het feit dat ik zelf totaal niet handig ben, plus het feit dat ik nog niet eens weet of dat het wel is. En dan is het morgen nog werken, en zaterdag zou ik al vertrekken richting België.
Op zich kan dit best op een later moment ingehaald worden, dus het is niet zo dat dit het einde van de wereld is, maar wel een kuttiming.
Airco aan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben 2 tellen thuis in m'n benauwde hok en direct is m'n hoofdpijn weer terug.
Klamheid en verstopte holtes zijn geen fijne combinatie
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Functionele dingen die stuk gaan, hebben altijd een matige timing
Hier gaat mijn algoritmequote:
Disfunctionele dingen daarentegen kunnen niet vaak genoeg kapot gaan, heerlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. in de eerste plaats waren ze al disfunctioneel...quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Disfunctionele dingen daarentegen kunnen niet vaak genoeg kapot gaan, heerlijk.
Flex3quote:
Nou is vlak voor een grote reis wel bijzonder matig natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* vinkjequote:
Raak je ze per paar kwijt? Ik heb hier alleen maar eenzame sokken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben echt 30 paar sokken kwijt, nee joh gaat goed dit
Blijkbaarquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Raak je ze per paar kwijt? Ik heb hier alleen maar eenzame sokken.
En gisteren reed die nog 85quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn onverwoestbare auto, de schrik van elk tyfuspaaltje, blijkt toch een zwakte te hebben![]()
Mijn uitstapje naar Duitsland gaat hem niet worden, dat ding haalt de 80 amper meer plotseling...
155 toch?quote:
Zo hard, heeft die een Ferrari ofzoquote:
Een Suzuki Splash of zoquote:
Ik gebruik sokken bijna als wegwerpartikelen, was ze echt maar 1 of 2 keer en soms gewoon ook hups vanaf het voetje de prullenbak in, waarom? omdat nieuwe sokken zoooooo lekker zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben echt 30 paar sokken kwijt, nee joh gaat goed dit
Ruige kitten dat het isquote:
Lekker hoge instapquote:
Wat een tijd om jong te zijn was dat.quote:
Raarquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik sokken bijna als wegwerpartikelen, was ze echt maar 1 of 2 keer en soms gewoon ook hups vanaf het voetje de prullenbak in, waarom? omdat nieuwe sokken zoooooo lekker zijn.
Carpaccio uit de magnetron.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik sokken bijna als wegwerpartikelen, was ze echt maar 1 of 2 keer en soms gewoon ook hups vanaf het voetje de prullenbak in, waarom? omdat nieuwe sokken zoooooo lekker zijn.
Ik voeg met 155 in, dat is wat andersquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij nou met 15 over de weg slakt
Ik zit nog veel oudere muziek te luisterenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een tijd om jong te zijn was dat.
Ja als je zo doodnormaal bent als ik dan is een enkel beetje raar eigenschapje helemaal niet erg.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je zo doodnormaal bent als ik dan is een enkel beetje raar eigenschapje helemaal niet erg.
Ik weet niet wat je definitie van een huis is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het basisidee hierachter staat nog steeds als een huis.
Doe je voorzichtig als je naar buiten gaat @CherryLips?quote:41 schapen dood op heide in Ede, vermoedelijk door wolvenaanval
In een heidegebied in Ede zijn afgelopen nacht tientallen schapen gedood. 41 dieren werden doodgebeten, en nog eens vijftien raakten gewond. Zes daarvan waren er zo slecht aan toe dat een dierenarts ze heeft moeten laten inslapen. Dat melden de gemeente Ede en landbouworganisatie LTO.
https://nos.nl/artikel/25(...)jk-door-wolvenaanval
Koensquote:
Hier lopen ze ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig als je naar buiten gaat @:CherryLips?
Ga je morgen proberen om soep in een zeef te koken zodat die goed luchtig blijft?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het basisidee hierachter staat nog steeds als een huis.
Ik moest laatst nog terugdenken aan een feestje met Major Lazer waarbij we nog backstage aan het chillen waren met zequote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nog veel oudere muziek te luisteren
Ineens![]()
Omg ik draaide altijd dit liedje grijs:quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog terugdenken aan een feestje met Major Lazer waarbij we nog backstage aan het chillen waren met ze
Wuh wuh wuh uh wuh wuh UH wuh wuh wuh wuh WUH WUH UHquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ik draaide altijd dit liedje grijs:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog terugdenken aan een feestje met Major Lazer waarbij we nog backstage aan het chillen waren met ze
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wuh wuh wuh uh wuh wuh UH wuh wuh wuh wuh WUH WUH UH
Nee, dit wel:quote:
Alledrie de album helemaal grijsgedraaidquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder te klikken weet ik welk liedje dit is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit wel:
Waar kijk ik naar.
Het enige nummer waar ik Bruno Sars in kan tolererenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit wel:
Waar kijk ik naar.
Heftigquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige nummer waar ik Bruno Sars in kan tolereren
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder te klikken weet ik welk liedje dit is.
Zo gaat die liedje oulehquote:
quote:
Je moest eens weten hoe een graftyfushekel ik aan de stem van die vent hebquote:
Ik begin een vermoeden te krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe een graftyfushekel ik aan de stem van die vent heb
Nee, maar nu weten we het wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe een graftyfushekel ik aan de stem van die vent heb
Als je mij wilt wegjagen moet je die pauperherrie aanzetten, dan loop ik vanzelf wegquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar nu weten we het wel.
Ik denk dat ik dan ook wegloop.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je mij wilt wegjagen moet je die pauperherrie aanzetten, dan loop ik vanzelf weg
Ik vind dat echt een sfeervol gedeelte van de stadquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met Yellow Claw was dat in Klokgebouw
me 3quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ook wegloop.
Huh, was jij niet slapen of zo ?quote:
nope...quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, was jij niet slapen of zo ?
Ik bedoel: leuk dat je er weer bent.
Ik was vorig weekend bij die nieuwe zaak in Veemgebouw om te eten, alleen Afrikaanse restaurant was dichtquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een sfeervol gedeelte van de stad
Sowieso veel interessante horeca daarquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vorig weekend bij die nieuwe zaak in Veemgebouw om te eten, alleen Afrikaanse restaurant was dicht![]()
De rendang bitterballen waren wel een aanrader daar
verschil bij jou is dat je het ook echt bent.quote:
Als je net iets daarbuiten gaat dan heb je nog beter etenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso veel interessante horeca daar
Sowquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verschil bij jou is dat je het ook echt bent.
Haha true welquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verschil bij jou is dat je het ook echt bent.
Engelse woorden in je zin drukken maken het niet beterquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel leuk om het stadium op tv te zien waar ik over twee weken ben.
Stade danquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Engelse woorden in je zin drukken maken het niet beter
Afhakerquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
ik ga boven nog even lezen.
Gute Nacht Freunde
Nizoquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:59 schreef bitterbal het volgende:
@:Nizo niet naar los luisteren hoor , schud jou ook de hand 🤝
Vandaag eerst 60km gefietst 2000hm en toen naar een schiereilandje geweest. Chillen, bootje en eten. Lekker man.quote:
Dat is hier jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig als je naar buiten gaat @:CherryLips?
Zit je al in Kroatië?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag eerst 60km gefietst 2000hm en toen naar een schiereilandje geweest. Chillen, bootje en eten. Lekker man.
Win-win toch?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Hmmm... airco aan laten of niet... lastig....
Eigenlijk heel makkelijk, maar ik weet niet of mijn setup wel op kan tegen de zware buien die onderweg zijn
Klaagzang is enkel voor jullie een win omdat jullie dat missen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Win-win toch?
Of je hebt een koele nacht; of je hebt een epic klaagzang morgen.
Zeg je nu dat het een soort Stockholm Syndrome is?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klaagzang is enkel voor jullie een win omdat jullie dat missen.
Ik kijk er al naar uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klaagzang is enkel voor jullie een win omdat jullie dat missen.
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het een soort Stockholm Syndrome is?
niet specifiek..quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De groeten gedaan aan m'n schoonouders?
Ik weet niet waar je zit, schrok al even dus gelijk naar buienradar gegaan pppfff gelukkig niet hierquote:
Ja het klettert lekker buiten,quote:
Gisteren was een ideale dag. Niet te warm, maar wel mooi zonnig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het klettert lekker buiten,
Maar zo te zien komen er wel mooie dagen aan voor de liefhebbers
Ja gisteren was inderdaag lekker, hier trouwens in de ochtend weinig zon, maar later op de dag welquote:Op vrijdag 26 juli 2024 05:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren was een ideale dag. Niet te warm, maar wel mooi zonnig.
lekker weer komt eraan, dat komt goed uit want ik ben na vandaag lekker vrij tm woensdagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit, schrok al even dus gelijk naar buienradar gegaan pppfff gelukkig niet hier
[ afbeelding ]
O dat komt dan even mooi uit. Heb je nog plannen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker weer komt eraan, dat komt goed uit want ik ben na vandaag lekker vrij tm woensdag![]()
maandag of dinsdag bij mijn zusje langs, die zit in een huisje aan de kust, verder nog niksquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat komt dan even mooi uit. Heb je nog plannen?
hoe gaat het met jou, al iets opgeknapt?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat komt dan even mooi uit. Heb je nog plannen?
Neequote:Op donderdag 25 juli 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws voor @:ESF1Gamer natuurlijk dit
O dat is wel lekker, heb ik ook naar gekeken maar dat is bijna onbetaalbaar. Wat een prijzen vragen ze zegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
maandag of dinsdag bij mijn zusje langs, die zit in een huisje aan de kust, verder nog niks
Ja en neequote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou, al iets opgeknapt?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nee
Het is wel iets minder, maar doe waarschijnlijk weer teveel
Vannacht de hele nacht wakker gelegen van de pijn. AL een week ook in mijn heup
Ben er een beetje zat van
Is je huisje weer schoon inmiddels?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nee
Goedemorgen Ballebalquote:
Sterktequote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nee
oj dat is mooi klote, sterkte ik hoop dat je daar snel vanaf bentquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nee
Ben dinsdaggeweest ga vanmiddag weerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
wanneer zou je naar de fysio gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
ja redelijk, niet helemaal nogquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is je huisje weer schoon inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dinsdaggeweest ga vanmiddag weerhm kan je niet doorverwijzing vragen voor foto of echo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALs het gebroken is kan je er niet op lopenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm kan je niet doorverwijzing vragen voor foto of echo?
Ja leuk is anders.quote:
je bent wel een bikkel hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is anders.
Probeer er maar het beste van te maken maar af en toe kan ik wel sjankebekken van de pijn
Thnx, maar ik vind mijzelf maar een piepert nu.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja redelijk, niet helemaal nogO, lekker is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt je verzekering hier dan over?
Het is dus de verzekering die moeilijk doet over het laminaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, lekker is datWat zegt je verzekering hier dan over?
ja das wat te kort door de bocht. Kan ook een scheurtje in zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het gebroken is kan je er niet op lopen
Ze zei foto's maken heeft geen zin
Ja en dan m et een zwaargekneusd been Alleen het vastpakken was al genoeg om een kreetje te laten horenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Die heuptest ken iklopen zo te duwen en te sjorren dat ze het zo alsnog breken.
Ja dacht ik dus ook. AL met al schiet het niet op,quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wat te kort door de bocht. Kan ook een scheurtje in zitten
ja zou ik wel doen ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook. AL met al schiet het niet op,
Als het volgende week nog niet minder is ga ik gewoon naar de vervangende arts dan is zij met vakantie
Hm, ja, ik snap ze wel. Het is indirect gevolg van de brand en geen direct gevolg. Zit allemaal dichtgetimmerd in de polisvoorwaardenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dus de verzekering die moeilijk doet over het laminaat
Succes dimmyquote:
Ze gaan haar arm amputerenquote:
Voor je collectiequote:
Ja daar ben ik nu dus over aan het bellen. Gister belde ze ineens dat de tijd en plek anders is geworden, maar geen bevestiging gehad en in mijndossie staat nog de oude tijd. Niemand weet iets of is aanwezigquote:
Sterkte Dimmyquote:
Nee helemaal out. Wil er niks van merkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sterkte Dimmy
Plaatselijke narcose? Ga je meekijken?
oh das niet zo handigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu dus over aan het bellen. Gister belde ze ineens dat de tijd en plek anders is geworden, maar geen bevestiging gehad en in mijndossie staat nog de oude tijd. Niemand weet iets of is aanwezig
Ik ga wel zien waar het schip strand. Weet alleen dat ik momenteel ook niet echt puf heb om er te veel over te dimdammen. Maar laminaat is nog geen 2 jaar oudquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ja, ik snap ze wel. Het is indirect gevolg van de brand en geen direct gevolg. Zit allemaal dichtgetimmerd in de polisvoorwaarden
ah, jij bent net zoals ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee helemaal out. Wil er niks van merken
Jawel. Maar ze had het over melden bij gastenverblijf. Ik zo van: “oké ja is goed”quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das niet zo handigHadden ze aan de telefoon niet de nieuwe tijd doorgegeven?
Succesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee helemaal out. Wil er niks van merken
hmzquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Maar ze had het over melden bij gastenverblijf. Ik zo van: “oké ja is goed”
Ik googlen Zit het gastenverblijf bij het vumc, ander ziekenhuis aan de andere kant van de stad
Dat klinkt wat onhandigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Maar ze had het over melden bij gastenverblijf. Ik zo van: “oké ja is goed”
Ik googlen Zit het gastenverblijf bij het vumc, ander ziekenhuis aan de andere kant van de stad
Sterkte en een voorspoedig herstelquote:
Noemen ze dat dan armputeren? 🤔quote:
Ik heb alles bij dezelfde verzekering, die als die opgelost is mijn verzekerering niet meer isquote:
quote:
Ja en volgens mij bedoelt ze dagcentrum wat wel bij het amc is maar ja niemand is nog bereikbaarquote:
Extra stressquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu dus over aan het bellen. Gister belde ze ineens dat de tijd en plek anders is geworden, maar geen bevestiging gehad en in mijndossie staat nog de oude tijd. Niemand weet iets of is aanwezig
Van die voorspelling klopt soms geen drol vanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:13 schreef Ama het volgende:
Regen mogelijk na 13:45 zegt mijn telefoon. Het regent anders nu ook.
Maar elke verzekering is zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alles bij dezelfde verzekering, die als die opgelost is mijn verzekerering niet meer is
Er zijn uitzonderingen gelukkig maar daar betaal je wel voor. Fijne is ook dat als je eens wat claimt er snel wordt gehandeld en betaald.quote:
Luchtvochtigheid van 97%. Ik zag zojuist een vis voorbij zwemmen buiten.quote:
Ja ze proberen het toch he.quote:
Het is wel beetje matig ja. Heb nog paar minuten om te bedenken of ik een jas aan doe.quote:
Poh tot woensdag, lekker hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
ik gaar fietzen, half dagje vandaag daarna lekker de grote smurf uithangen t/m woensdag
Kun je eens een foto van de constructie maken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:27 schreef Nattekat het volgende:
De handdoek die ik neer heb gelegd voor het geval dat is nat. Het heeft dus gewoon naar binnen geregend
Goed om te weten.
Net gewoon de hond uitgelaten. Het is droog hierquote:
Het is wat meidquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:27 schreef Nattekat het volgende:
De handdoek die ik neer heb gelegd voor het geval dat is nat. Het heeft dus gewoon naar binnen geregend
Goed om te weten.
Graag met rode pijltjes en uitlegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je eens een foto van de constructie maken?
Slang door deuropening, tussen slang en deuropening ligt een houten bak zonder bodem op z'n zij. Gordijn gaat eroverheen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je eens een foto van de constructie maken?
Goede fotoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slang door deuropening, tussen slang en deuropening ligt een houten bak zonder bodem op z'n zij. Gordijn gaat eroverheen.
Zorgt ervoor dat er lucht van buiten aangezogen wordt voor de koeling van de compressor en dat het gordijn gewoon dicht kan zonder opgezogen te worden.
Nee. Waar moeten ze dan heen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
Allemaal naaktslakken weer op het fietspad. Ga gewoon weg.
Mensenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O die griet van Marktplaats.
Ze had er iets op gezet. Het was 'bieden vanaf 50 euro'. Was ook een lage prijs daarvoor, misschien ook te mooi om waar te zijnAdvertentie stond er al een week op ofzo, geen biedingen. Ik bied 50. Krijg bericht terug dat ik hem voor 75 mag ophalen! Ik antwoord 'komen we elkaar tegemoet anders? Voor 62.50?'
Krijg antwoord terug: 'Ik wil er eigenlijk 100 euro voor, dat is het ook waard.'
Ja welkom op Marktplaats, doei he.
Sorry, ik was net wakker.quote:
oke sorryquote:
Nee beetje stom ook van die persoon.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Zo werkt het toch niet?
Een groot aquarium voor de hamster. 120x50 ofzo. Is ook wel idioot groot dus 50 euro is dan wel een koopjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke sorry
wat wil je kopen eigenlijk?
Daarom zet ik de meeste spul gewoon dat ik verkoop Vinted.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O die griet van Marktplaats.
Ze had er iets op gezet. Het was 'bieden vanaf 50 euro'. Was ook een lage prijs daarvoor, misschien ook te mooi om waar te zijnAdvertentie stond er al een week op ofzo, geen biedingen. Ik bied 50. Krijg bericht terug dat ik hem voor 75 mag ophalen! Ik antwoord 'komen we elkaar tegemoet anders? Voor 62.50?'
Krijg antwoord terug: 'Ik wil er eigenlijk 100 euro voor, dat is het ook waard.'
Ja welkom op Marktplaats, doei he.
Dan moeten de overheden zorgen voor meer groen. Dan hoeven ze niet de straat op.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ergens anders dan overal op het fietspad.
Spaarde jij nou spul van Blond?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom zet ik de meeste spul gewoon dat ik verkoop Vinted.
Verder marktplaats
Vooral de Efteling uitvoering en met katten spaar ik van Blondquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spaarde jij nou spul van Blond?Want ik doe wat dingen weg en weet niet of je interesse hebt.
Vies he hier voor in het pad zit een heel legioen met die dingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
Allemaal naaktslakken weer op het fietspad. Ga gewoon weg.
O jammer, de paar Efteling-dingen die ik heb, hou ik juistquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral de Efteling uitvoering en met katten spaar ik van Blond
Volgens mij is dat topic er al. Ergens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Cherrylips
https://forum.viva.nl/gel(...)t_messages/476425/99
Dit topic op vivaforum is ook lachen.
Kunnen we niet marktplaats ergernissen topic beginnen op FOK!
Sommige Efteling spul hebben barstjes. Alleen als ik dat wil vervangen, moet ik op marktplaats de hele set kopen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jammer, de paar Efteling-dingen die ik heb, hou ik juist
Ik heb geen zin meer om het op MP te zetten maar vind het ook zonde om het naar de kringloop te brengen.
Had je t sneller nodig dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:58 schreef gianni61 het volgende:
¤24,72
GRATIS bezorging 3 - 4 februari, 2025
Wordt gewoonlijk verzonden binnen 6 tot 7 maanden
Ja, top Amazon, hier heb ik echt iets aan
5000 ja? Wow, dan snap ik de klacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies he hier voor in het pad zit een heel legioen met die dingen.
Chinese webshops op Amazonequote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:58 schreef gianni61 het volgende:
¤24,72
GRATIS bezorging 3 - 4 februari, 2025
Wordt gewoonlijk verzonden binnen 6 tot 7 maanden
Ja, top Amazon, hier heb ik echt iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |