SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
yup, twee week uit logerenquote:
Vlinder zet ook wel eens koffiequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Haags
Koffiezetapparaat Joop kan echt niet
Wat knap van haar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder zet ook wel eens koffie
Zie jij nu ook een kleine vlinder koffie zetten?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie jij nu ook een kleine vlinder koffie zetten?
Nee ?
Oh okee.. ik ga even verder
Joejoe
13 dagen lang helemaal niets doen, en dan vaststellen dat er gegevens ontbreken. Inmiddels zit ik ook alweer drie dagen te wachten op dat informatieverzoek. Maar als ik het niet voor 6 augustus aangeleverd heb gaat het terug naar de afzender. Stelletje nikskunners.quote:23 juli 5:32
Er ontbreken pakket gegevens. Je ontvangt van ons een informatieverzoek
10 juli 9:07
Pakket wordt ingeklaard in het land van bestemming
10 juli 9:06
Yes! Je zending is aangekomen in het land van bestemming
thee doet ze ook wel eensquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie jij nu ook een kleine vlinder koffie zetten?
Nee ?
Oh okee.. ik ga even verder
Joejoe
Lekker crematiestandjequote:
Oh hehe zijn ze er eindelijkquote:
quote:
Jakkes, neequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Please be Fahrenheit. Please be Fahrenheit.
Zit die envelop met magneten al de hele week in het busje tegen het dak gekleefd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hehe zijn ze er eindelijkZaterdag al op de post gedaan nondeju
Er ontbraken pakket gegevens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je gaat naar Landklimatistan of dinges he. Ja, nou jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Scorching and blazing sunshine staat erbij🥵
Gister al, maar toen was ik zo compleet gesloopt uit mijn werk dat ik even niet kon opbrengen erop te reageren,quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je je er een beetje op kleden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
En waar was dit?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ha okee. Dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister al, maar toen was ik zo compleet gesloopt uit mijn werk dat ik even niet kon opbrengen erop te reageren,![]()
"Niet hier"quote:
Ja, had van mij ook niet helemaal in de zomer gehoevenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je gaat naar Landklimatistan of dinges he. Ja, nou jaDan krijg je dit
Ik ga mijn best doen, maar er zijn daar (voor ons doen) strenge kledingvoorschriften op sommige plekken en in diverse regio's. Dus het is langer/warmer dan ik zelf gedaan zou hebben. Van de andere kant dragen ze in dergelijke landen vaak juist lange dingen om koel te blijven... We gaan het meemakenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je er een beetje op kleden?
Dushanbe. Geen idee wanneer we daar zijn, hopelijk niet die weekquote:
Worth it.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop maar dat het een beetje meevalt Nijn
Mijn teleurstelling toen ik er achterkwam dat Tadjikistan niet gemaakt was van Tzatziki.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, had van mij ook niet helemaal in de zomer gehoeven
[..]
Ik ga mijn best doen, maar er zijn daar (voor ons doen) strenge kledingvoorschriften op sommige plekken en in diverse regio's. Dus het is langer/warmer dan ik zelf gedaan zou hebben. Van de andere kant dragen ze in dergelijke landen vaak juist lange dingen om koel te blijven... We gaan het meemaken
[..]
Dushanbe. Geen idee wanneer we daar zijn, hopelijk niet die week
Pfoe. Maar wat je zegt, zij hebben daar ervaring in koel blijven. Zal vast wat te doen zijn tegen het ergste van de hitte.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar er zijn daar (voor ons doen) strenge kledingvoorschriften op sommige plekken en in diverse regio's. Dus het is langer/warmer dan ik zelf gedaan zou hebben. Van de andere kant dragen ze in dergelijke landen vaak juist lange dingen om koel te blijven... We gaan het meemaken
Heb ook ooit dorp waar ik woonde nagebouwd in GTA IIquote:
Trustequote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze moeten we hebben @:recce https://www.lego.com/nl-n(...)-moon-in-orbit-42179
[ afbeelding ]
Had je tegenwind?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn onverwoestbare auto, de schrik van elk tyfuspaaltje, blijkt toch een zwakte te hebben![]()
Mijn uitstapje naar Duitsland gaat hem niet worden, dat ding haalt de 80 amper meer plotseling...
Vader zegt waarschijnlijk een dode bougie. Nou, leuk en aardig, maar die is voor het weekend niet meer vervangen natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je tegenwind?
Oke, nee even serieus.
Auto kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |