Ik heb mij (zeer) onlangs een stoomreiniger aangeschaft. Dat valt ook redelijk in die categorie denk ik?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Milieuvriendelijke schoonmaakoplossingen![]()
Daar zou nou eens een topic over gemaakt moeten worden.
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Milieuvriendelijke schoonmaakoplossingen![]()
Daar zou nou eens een topic over gemaakt moeten worden.
Wat mij betreft ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij (zeer) onlangs een stoomreiniger aangeschaft. Dat valt ook redelijk in die categorie denk ik?
Ik gebruik het naast de gewone normale katoenen vaatdoekjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.
Of een keukenrol van gerecycled paper indien doekje slechts 1 keer gebruik.
Hier in de keuken gebruik ik het vaakst de tork rol. Scheur alleen dat af wat ik daadwerkelijk nodig heb.
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit beter voor het milieu is dan de standaard vaatdoekjes die een eeuwigheid mee gaan.
Of een keukenrol van gerecycled paper indien doekje slechts 1 keer gebruik.
Hier in de keuken gebruik ik het vaakst de tork rol. Scheur alleen dat af wat ik daadwerkelijk nodig heb.
Wor jeugdzorgconsulentquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet zo goed. Ik wil iets maatschappelijks waarbij ik het liefst niet de hele dag achter een bureau zit. Ik zit te denken aan iets van WMO consulent ofzo.
Ik heb hier echt de ballen verstand van allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Die stukken kleding heb je als eerste al moeten wassen op 90graden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.
We zijn hier inmiddels 20 liter lijnolie voor het tuinhuis verder. Die olie moet je van het hout vegen na een half uur drogen dus de voorraad lappen is wel flink geslonken.
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb veel van mijn doekjes al vele jaren. En sinds een aantal jaar knip ik oude kleding (ongeschikt voor kringloop) in stukken en gebruik in die om friet in uit te laten lekken en dat soort zaken. Daarna gaan ze weer in de was tot ze na een echt vies klusje weggegooid worden.
We zijn hier inmiddels 20 liter lijnolie voor het tuinhuis verder. Die olie moet je van het hout vegen na een half uur drogen dus de voorraad lappen is wel flink geslonken.
Ik ken die methode niet, maar:quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Darn je was me voorquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.
Waarom moet ik kleding op 90 graden wassenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die stukken kleding heb je als eerste al moeten wassen op 90graden.
Komt goed. We hangen ze netjes buiten uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
De gebruikte lappen niet op een hoop in de schuur gooien. Ten zij je graag een "brandschone" schuur wil hebben.
Lijnolie trekt niet volledig in het hout. Als je het niet na ongeveer 30 minuten wegveegt, hou je een plakkerige laag op je hout.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet, maar:
Laat die lappen niet op een prop liggen, lijnolielappen kunnen uit zichzelf ontbranden.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wor jeugdzorgconsulentDaar is ook best een boel kaf tussen het waarlijk fantastische koren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
(En ik weet niet of ik dat kan/aankan)Spoilers!
Reken op pas een bevestiging van je bestelling wanneer ze alle smaken klaar hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens bestelde ik zojuist 12 soorten kunstkroketten.
Dank, ik heb het doorgegeven. Mijn vriendin bestelt. We hebben volgende week bij haar een krokettenfeestje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Reken op pas een bevestiging van je bestelling wanneer ze alle smaken klaar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |