Tenzij hij een diepe sloot of kanaal is in gegaan... dan is het niet makkelijk te vinden in de omgevingquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:50 schreef tesssssssss het volgende:
Die kan nooit ver weg zijn, van zo een scootmobiel is op een gegeven moment toch de accu leeg?
Dat is helaas meestal het geval...quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Tenzij hij een diepe sloot of kanaal is in gegaan...
Kanaal is niet onrealistisch in Ter Apel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Tenzij hij een diepe sloot of kanaal is in gegaan... dan is het niet makkelijk te vinden in de omgeving
Mwah dat denk ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:13 schreef Cruzinats het volgende:
Hopelijk is hij niet te grazen genomen door zo'n AZC'er daar.
Die zullen ongetwijfeld een makkelijk slachtoffer in hem zien.
Haha ja net als Marianne Vaatstra oh wachtquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:13 schreef Cruzinats het volgende:
Hopelijk is hij niet te grazen genomen door zo'n AZC'er daar.
Die zullen ongetwijfeld een makkelijk slachtoffer in hem zien.
Je denkt dat Lammechienus is verkracht en vermoord door een Nederlander?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja net als Marianne Vaatstra oh wacht
Ga jij maar weer lekker speculeren over asielzoekers die hem te grazen hebben genomen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:31 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je denkt dat Lammechienus is verkracht en vermoord door een Nederlander?![]()
Of hoe moet ik deze reactie opvatten?
Duizenden jonge mannen, veelal met psyische problemen opgehokt in een veel te klein verblijf. Zodra de zon opkomt vertrekken die kerels naar Ter Apel of Emmen om daar de boel te terroriseren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker speculeren over asielzoekers die hem te grazen hebben genomen.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:31 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je denkt dat Lammechienus is verkracht en vermoord door een Nederlander?![]()
Of hoe moet ik deze reactie opvatten?
Ik woon in Emmen en ik weet heel goed wat voor problemen ze veroorzaken maar de dingen die jij roept is gewoon dikke onzin.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Duizenden jonge mannen, veelal met psyische problemen opgehokt in een veel te klein verblijf. Zodra de zon opkomt vertrekken die kerels naar Ter Apel of Emmen om daar de boel te terroriseren.
Het valt gewoon niet uit te sluiten.
Emmen geterroriseerd door asielzoekers: 'Diefstal loopt uit de hand!'quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon in Emmen en ik weet heel goed wat voor problemen ze veroorzaken maar de dingen die jij roept is gewoon dikke onzin.
Ik lees nergens dat ze mensen verkrachten en vermoorden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:48 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Emmen geterroriseerd door asielzoekers: 'Diefstal loopt uit de hand!'
Boosheid over einde spreidingswet: 'Overlast asielzoekers zal hierdoor blijven'
Gemeente Emmen treedt op tegen overlast asielzoekers in Nieuw-Weerdinge
Politieagenten verwijderen asielzoekers hardhandig bij station Emmen: hond ingezet en wapenstok gebruikt
Emmen gaat overlastgevende asielzoekers aanpakken
Emmen verscherpt toezicht in Nieuw-Weerdinge en stuurt rekening naar Den Haagn
Je wil zeggen dat ze 's ochtends niet het AZC verlaten om de nabije dorpjes te terroriseren?
Ja, maar die mensen hebben meestal wel een telefoon of een noodknop off zoiets dergelijks.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoop dat die inderdaad niet in water ligt of zo maar "gewoon" vast staat in een leeg greppeltje of zo.
Daar kun je weinig mee als je bewusteloos ondersteboven in een sloot ligt, of dacht je echt dat je een opleiding tot boeienkoning moet hebben gevolgd voor je een scootmobiel krijgt?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen hebben meestal wel een telefoon of een noodknop off zoiets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |