Jij niet dan? 😉quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zien(die wil al héél lang graag een kitten).
Wat is het nummer van je vriend?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zien(die wil al héél lang graag een kitten).
Geen bekenden, maar via Marktplaats.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat de users boven mij zeggen!
Toewijding, feelgood topic, forever home voor Toto en inmiddels al twee huisjes voor de kittens gevonden![]()
Zijn het bekenden van je zodat je nog wat op de hoogte kunt blijven (en evt dit topic updaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, we hebben Puss al. En Puss wordt binnenkort 10. Vriend denkt dat het leuk zou zijn een speelkameraatje/gezelschap te hebben voor hem. Maar de katten in mijn jeugd waren continu aan het vechten en de één probeerde de ander uit huis te jagen. Dus ik sta er wat anders in. We hebben jaren geleden een logeerkatje gehad en het waren toen net 2 broertjes. Samen slapen, samen door het huis rennen. Dus dat wil vriend graag weer voor Puss. En ik ben veel te bang dat het haat en nijd wordtquote:
Dat kan ik me voorstellen van jou. Het lijkt best leuk maar puss is al zo lang alleen en dan zo’n kleine stuiterbal erbij, kan goed uitpakken maar ook heel goed niet. Maar van vriend kan ik t m ook voorstellen vanuit het verleden maar toen was puss ook nog jongerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, we hebben Puss al. En Puss wordt binnenkort 10. Vriend denkt dat het leuk zou zijn een speelkameraatje/gezelschap te hebben voor hem. Maar de katten in mijn jeugd waren continu aan het vechten en de één probeerde de ander uit huis te jagen. Dus ik sta er wat anders in. We hebben jaren geleden een logeerkatje gehad en het waren toen net 2 broertjes. Samen slapen, samen door het huis rennen. Dus dat wil vriend graag weer voor Puss. En ik ben veel te bang dat het haat en nijd wordt
Wat een goede nieuwe eigenarenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:34 schreef Majoraan het volgende:
Elvis en Gizmo zijn samen verkocht[ link | afbeelding ]
Op verzoek blijven ze nog paar weekjes bij mama tot ze 12 weken zijn.
Fijn!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:34 schreef Majoraan het volgende:
Elvis en Gizmo zijn samen verkocht[ link | afbeelding ]
Op verzoek blijven ze nog paar weekjes bij mama tot ze 12 weken zijn.
Puck wordt zondag gehaald.[ link | afbeelding ]
Alleen Herman [ link | afbeelding ]
En Kiki [ link | afbeelding ]
moeten nog een fijn nieuw thuis vinden
Vanmiddag naar de dierenarts voor de entingen.
Toto was mee, ze was panisch om in het reismandje geduwd te worden. Ik had er een kleedje ingedaan met anti stress spray.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tuurlijk zijn ze gezond, na jullie goede zorgen![]()
Was Toto mee en is die ook goedgekeurd?
Mocht je het niet weten: Europese korthaar is de aanduiding van alle huis-tuin-en-keukenkatten. Geen stamboom van te krijgen
Heb je ze ook laten chippen of vraag je de baasjes om dat te doen?
Ach, arme Toto… je kunt het ze niet uitleggen he. Zal voor haar vast de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Toto was mee, ze was panisch om in het reismandje geduwd te worden. Ik had er een kleedje ingedaan met anti stress spray.
Bij nader inzien mocht Toto toch niet gevaccineerd worden i.v.m. de kleintjes die nog melk drinken.
Toto wel laten chippen, dan was de stress niet voor niets. Toto had een hartruis.
Ik maak me nog niet teveel zorgen. (heb wel meteen gegoogeld en zag dat het ook verergert wordt door stress)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, arme Toto… je kunt het ze niet uitleggen he. Zal voor haar vast de eerste keer zijn.
Maar gelukkig wel gechipped, mocht ze een keer wat verder op pad gaan.
Wat zeiden ze over de hartruis? Diverse katten hebben die in lichte of iets zwaardere mate. Hopelijk maak je je er niet teveel zorgen over, ze heeft de zwangerschap goed doorstaan.
Ik snap niet goed waarom ze nu niet gevaccineerd mocht worden. Bij mijn opvang doet moeder gewoon met de rondes mee die de kittens hebben.
Wat fijn dat je al voor drie kittens een huisje gevonden hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:27 schreef Majoraan het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat Europese korthaar een sjiek woord voor asbakkie was en geen adel.
maar we zijn in ieder geval wel langs het huis van Arjen Robben gereden
Misschien zelfs 4 kittens met een nieuw thuis.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je al voor drie kittens een huisje gevonden hebt.Een Europese korthaar is wel een ras, hoor. Maar voordat je daar een stamboom bij krijgt is een lange weg en niet aan te raden.
Kiki is ook verkocht aan iemand die pas 1 september komt kijken, omdat hij nog op vakantie is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:06 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Misschien zelfs 4 kittens met een nieuw thuis.
Ik mail momenteel met iemand over Kiki en er staat iemand in de wachtrij die dan zaterdag wil komen kijken
Je hebt je met hart en ziel in dit avontuur gestort, kan me goed voorstellen dat je dan moet huilen ....quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Kiki is ook verkocht aan iemand die pas 1 september komt kijken, omdat hij nog op vakantie is.
Er is ineens veel animo voor Kiki die wel direct kunnen komen kijken.
Maar die andere voelde gewoon heel goed, heeft al een gecastreerd katertje van 18 maanden.
Alleen Filosoof Herman is nog beschikbaar.
En nu ga ik even bij mijn kittens zitten en een potje janken.over het komende afscheid.
Ik denk dat ik dan met alle kittens zou blijven want ik kan ze niet wegdoenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:32 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt je met hart en ziel in dit avontuur gestort, kan me goed voorstellen dat je dan moet huilen ....
Maar wat heb je het goed gedaan allemaal!!!!![]()
Wat kan jij trots op jezelf zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Kiki is ook verkocht aan iemand die pas 1 september komt kijken, omdat hij nog op vakantie is.
Er is ineens veel animo voor Kiki die wel direct kunnen komen kijken.
Maar die andere voelde gewoon heel goed, heeft al een gecastreerd katertje van 18 maanden.
Alleen Filosoof Herman is nog beschikbaar.
En nu ga ik even bij mijn kittens zitten en een potje janken.over het komende afscheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |