houden natuurlijk, je hebt ze eerlijk gevangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja en wat doe je met katten die van buiten naar binnen komen en niet meer weg kunnen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:30 schreef Frutsel het volgende:
@:mascara-klodder
bedankt he..![]()
nu ik dit allemaal doorgelezen heb zou ik ze zo allemaal nemen..indien ik katloos was
maar ik heb al twee honden en twee katten...
ik hoop dat ze echt een heel leuk huisje krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ziet er effectief en heel netjes uit. Wij hadden om de kittens toch buiten te kunnen laten spelen een buitenhokje gemaakt met pvc buizen die (hopelijk) gaan rollen als ze eraan hangen. En zoals @Cat-astrophe al voorspelde hingen de buizen te hoog en hadden we op een late avond Gizmo (wie anders) aan de buitenkant hangen omdat ze door de opening geklommen was. Buizen hangen nu lager en so far so good,quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...
[ afbeelding ]
Heb al tigjaren katten en kittens en ze klimmen/springen overal in... broeken, palen, bomen, struiken, krabpalen, blote benen, schuttingen, gordijnen, horren... maar zoiets proberen ze tot nu toe 1x, dan vallen ze er af en lijken ze er vanaf te blijven. De jongste die ik nu nog heb is anderhalf maar klautert ook nog steeds maar heeft het hiermee al enkele maanden niet meer geprobeerd.
Goed topic trouwens, thanks @:mascara-klodder !
Gizmo, omdat in de schemer het lichte gedeelte van boven haar ogen bij haar oren lijkt te horen en ze gigantische oren lijkt te hebben.. Verder is ze net zo'n durfal en de leider van de bende en zo haantje de voorste en inventief .quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leuk topic dit!
Heb geloof ik van 1 kitten de naam gemist, Gizmo, Herman, Kiki, Elvis en. ...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]SchorriemorrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 11-08-2024 00:54:14 ]
[ Bericht 43% gewijzigd door Majoraan op 11-08-2024 00:39:03 ]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:11 schreef Majoraan het volgende:
Dit is weer zo'n grappige foto van Toto![]()
Sorry voor de troep.
Mijn excuus is dat de 2 weken logeerpartij van Senna Russel vanochtend is gestart
Closer upsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien veranderen in:quote:- De eerste enting + paspoort verzorgen wij.
Dat klinkt beter, maar is het wel waar? De eerste vaccinatie bestaat toch uit 2 entingen, waarvan er 1 gegeven isquote:Op zondag 11 augustus 2024 02:56 schreef Firuze60 het volgende:
Tip:
[..]
Misschien veranderen in:
Gevaccineerd en een dierenartspaspoort.
Ben je met de moederpoes ooit bij een DA geweest? Sorry, misschien heb ik dat gemist in vorige berichten. Er lopen niet meer zoveel zwerfkatjes hier rond, misschien is zij ook ooit gechipt?
Ik zou jouw tekst aanhouden. Eerste enting plus paspoort.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, maar is het wel waar? De eerste vaccinatie bestaat toch uit 2 entingen, waarvan er 1 gegeven is
Edit: kan natuurlijk wel, wat onderaan zeg ik dat ze zelf de tweede enting moeten verzorgen.
Toto is niet gechipt, niet als vermist opgegeven en heeft een zwervers bandje gehad.
Mijn lieve schatjes komen niet in de supermarkt te hangenquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou jouw tekst aanhouden. Eerste enting plus paspoort.
Verder is het een liefdevol, maar wel lang verhaal. Dat wordt zelden helemaal gelezen en er is zelden plek voor.
In supermarkten mag je vaak maar een klein briefje ophangen. Beperk het dan tot aantal kittens plus prijs plus verhuisdagen, dat ze per twee gaan plus enting/paspoort/ontvlooid verhaal. En je contactgegevens natuurlijk.
Fotootje van de boefjes erbij helpt! En als er ruimte is zeker de karakterschetsen erbij, heb je prima omschreven.
Ik heb niet bij een asiel geïnformeerd, die willen waarschijnlijk liever hun eigen overschot aan poezen kwijt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je zou @:senesta of @:guppy kunnen vragen of je ze hier in het herplaatsers topic mag zetten.
En had je nog bij het asiel geïnformeerd? Zij hebben veel bekendheid en kunnen ze wellicht via hun social media delen.
In welke regio zijn ze eigenlijk op te halen voor de mensen die interesse hebben?quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:40 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb geen grote familie of vriendenkring, en niemand van hen is kattenliefhebber.
De kennissen die wel kattenliefhebber zijn hebben al 3+ katten.
Ik heb wel wat kennissen en buren die een advertentie op het prikbord op hun werk willen plaatsen.
Ik heb mijn best gedaan op de volgende tekst, graag (liefst opbouwende) kritiek:
Cornish Rex denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
Toto is echt een enorm mooi poesje en heeft zeker een raskatten achtergrond naar mijn idee. Die felgroene ogen en de tekening van haar vacht. Ook haar slanke bouw.
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cornish Rex denk ikMijn katertje zag er zeer vergelijkbaar uit. Zijn vader was een Cornish Rex, zijn moeder een calico.
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijnquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.
https://www.purina.nl/op-(...)enrassen/cornish-rex
Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.
https://www.britannica.com/animal/Siamese-breed-of-cat
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.
Zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef Majoraan het volgende:
Help, mama is high
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geïnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
Wat een leuk idee, sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geïnteresseerden.
Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
Kom nooit op de FP, maar doe je dan ook een linkje hier?quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geïnteresseerden.
Mijn halve Siamees gedraagt zich ook nog steeds als een kitten en die is bijna 3 jaar oudquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En Majoraan, als je het niet vertrouwd waar alle kittens terecht komen dan zou ik ze tweemaal inenten en de katertjes alvast castreren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:28 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]DoetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:44 schreef Majoraan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe reageerde de hond op de katten?
De hond reageerde heel rustig en lief. Wel nieuwsgierig van een afstandje, ze zou er dolgraag heen willen om te snuffelen, maar is ook wat bang voor Kiki die aldoor tegen haar blaast.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hoe reageerde de hond op de katten?
Toto zat op oma's wagenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste foto in de spoiler![]()
Toto
Ojee, er is een koper?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:08 schreef Majoraan het volgende:
Ik moet binnenkort verhuizen, snik![]()
[ link | afbeelding ]
Ik weet het, maar het blijft wel moeilijkquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ja maar, Majoraan, ze allemaal houden is toch ook geen optie? Nu zijn ze nog aantrekkelijk voor kopers (niet leuk, maar gewoon realistisch) als jong kitten, over een paar maanden lastiger.
Dat kan ik mij zo goed voorstellen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het blijft wel moeilijk
Het zijn ook een beetje mìjn baby's geworden
Die voelen de bui al hangen ....quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:58 schreef Majoraan het volgende:
Gisteravond klommen er 4 op schoot om geaaid te worden.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ooit ging ik naar een nest puppy’s (honden) kijken en met de bedoeling om er eentje uit te kiezen (we hadden een oude hond die wel wat gezelschap mocht). Bij het kijken naar dat vrolijke hondennest wilde ik er twee, waarom maar eentje. Broer en zusje werden keurig gecorrigeerd en bijna beter dan ons opgevoed door onze hond. Nooit gedacht aan anticonceptie, domme baasjes als we waren, en binnen een jaar was het teefje zwanger van haar broer. OMG! Enfin, vier (inteelt) puppy’s geboren. Ze kregen automatisch een stamboom (beetje raar, maar goed) omdat hun ouders allebei er eentje hadden. Een puppy was blind geboren, die hebben we via een hulpsite weggeschonken aan hele lieve mensen, die dol waren op dat ras. Helaas was dat hondje niet alleen blind, maar had ook een waterhoofd, is zes maanden oud geworden. Een andere puppy kregen wij terug, want die beet zogenaamd de kinderen, teruggekocht en aan de eigenaars van de vroeg overleden pup gegeven, die waren dolblij. Lang verhaal, wel, sorry, maar begrijp heel goed wat het met je doet om een nestje (honden of katten) groot te brengen en te zorgen dat ze een goed huis krijgen.
Poesie albumquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Toto zat op oma's wagen
Tussen kool en biet.
Alles is te koop zei Oma,
Maar mijn Toto krijg je niet!
![]()
[ link | afbeelding ]
🤣 zou wat zijn, ze als naaktkatten verkopen, deze schatjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb elke zoveel dagen een nieuwe favoriet. Al zijn het steeds vaker donkere Elvis en filosoof Herman.
Verder heeft bijna iedereen Gizmo als favoriet. Mijn man dacht er eerst over om Gizmo te houden of haar prijs te verdubbelen. Hij heeft afgezien van het plan om ze allemaal onder handen te nemen met de tondeuze omdat er naakte kittens te koop stonden voor 1200 euro
@Kaatje1 woont langs de routequote:Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
Eind komende week moet mijn man van Groningen naar Venray rijden.
Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....
[ link | afbeelding ]
Lol, groot deel van die route heb ik dit weekend gereden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....
[ link | afbeelding ]
Whaha, dat wil ik de bejaarde dame hier in huis niet aandoen. Die juist zo tierig geworden na het overlijden van Nika.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En bedankt @:blues Ik kende dit topic niet maar ben er nu helemaal weg van. Vooral van Gizmo maar ben daar geloof ik niet de enige in.
Maar goed, hier een oudere dame die ik een kitten niet wil aandoen. En ik heb tegen mezelf gezegd dat er weer een oudere kat komt na Elin. Maar ja, morgen ga ik even op bezoek bij een kitten van ca 20 weken waarvan de baasje met vakantie zijn, misschien ben ik zo overstag.
Bang dat ze al te oud zijn?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zou er zo wel twee willen maar ben te bang dat ze al wat te oud zijn en mijn loslopende konijnen gaan afslachten
Mja, dat zeggen 'ze' toch..quote:
De kittens te oud? Waarvoor?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja, dat zeggen 'ze' toch..
Max 8 weken.
Maar ben het eens dat dat ook te jong is om te verhuizen voor die kleintjes
Nu voel ik me oud… het voelt alsof jouw dame een jaar of drie geleden vanuit mij verhuisde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:51 schreef Puala het volgende:
Okay, ik had dit topic niet moeten lezen want ik vind Elvis echt tofMaar ik ga dat mn bejaarde dames niet aan doen
Het zou qua omgang met de konijnen een verschil maken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De kittens te oud? Waarvoor?
Ben je misschien in de war met hondenpups? Die schijnen met een week of zes al te kunnen verhuizen voor een goede inprinting. Kittens leren ook daarna nog veel van moeder en met 8 weken verhuizen is wel mogelijk, maar best jong.
[..]
Nu voel ik me oud… het voelt alsof jouw dame een jaar of drie geleden vanuit mij verhuisde.
Beetje confronterend, dit
Logischquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zou qua omgang met de konijnen een verschil maken.
Maar nogmaals, ik weet niet of dat klopt, ik heb het ergens gelezen.
Ik wil gewoon niet dat mijn bunns snackjes worden
Dan denk ik dat de kittens vanaf hun geboorte met konijnen zouden moeten opgroeien zodat ze hen niet als prooi zien. Daar is het nu wsch te laat voor want Toto voedt hen op als Eckte jagers op alles wat klein is en beweegt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zou qua omgang met de konijnen een verschil maken.
Maar nogmaals, ik weet niet of dat klopt, ik heb het ergens gelezen.
Ik wil gewoon niet dat mijn bunns snackjes worden
Mja het is dat hequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de kittens vanaf hun geboorte met konijnen zouden moeten opgroeien zodat ze hen niet als prooi zien. Daar is het nu wsch te laat voor want Toto voedt hen op als Eckte jagers op alles wat klein is en beweegt.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je ziet het; zelf maar een zwerfmamapoes adopteren
Goede keus, ik denk dat laid-back Elvis het best zou passen,quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:51 schreef Puala het volgende:
Okay, ik had dit topic niet moeten lezen want ik vind Elvis echt tofMaar ik ga dat mn bejaarde dames niet aan doen
Ik heb binnenkort wat benodigdheden te koop.quote:
Wat een prachtige streepjesbroek heeft hij aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:07 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Goede keus, ik denk dat laid-back Elvis het best zou passen,
Moeten ze hem wel leren natvoer te eten, want vooralsnog eet hij alleen veel brokjes en melk van mama.
[ link | afbeelding ]
Toto leert ze veel, behalve jagen. (of het moet al een Jack Russel zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de kittens vanaf hun geboorte met konijnen zouden moeten opgroeien zodat ze hen niet als prooi zien. Daar is het nu wsch te laat voor want Toto voedt hen op als Eckte jagers op alles wat klein is en beweegt.
Hij wordt steeds mooier, eigenlijk is hij stiekem mijn favoriet. Samen met filosoof Herman.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een prachtige streepjesbroek heeft hij aan
Kiki krijgt ook steeds meer een mooiere vachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een prachtige streepjesbroek heeft hij aan
Jouw reis met Toto en haar baby's is mooi en inspirerende verhaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:33 schreef Majoraan het volgende:
Ik zie op tv steeds reclame van de dierenbescherming: deze kitten werd dankzij jullie donaties geen zwerfkat.
Dankzij mij werden deze 5 kittens geen zwerfkat, maar ik moest het helemaal alleen doen.
Het heeft me zoveel zorgen en geld gekost , eigenlijk ben ik een superdonateur tegen wil en dank,
Omdat je zo`n medelijden hebt met dier in nood, Ik voelde me best in de steek gelaten door dierenambulance.
Oh, jij wil Toto houden, dan ben je ook eigenaar van wat in haar buik zit. Toedeledokie.
Met jullie hulp en meeleven lukte het om de kittens groot te brengen.
En ik had natuurlijk geluk met moeder Toto en gezonde kittens.
Toch had ik dit fantastische avontuur niet willen missen, het voelt onbetaalbaar.
Het wordt huilen bij elke kitten die afgehaald wordt en ik voel me best verdrietig dat dit topic zijn einde nadert.
Ik wil jullie allemaal alvast van harte bedanken![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil jou eigenlijk bedanken, want dit is voor mij wel het feelgood-topic van het jaar en ik heb er van genoten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:33 schreef Majoraan het volgende:
Ik zie op tv steeds reclame van de dierenbescherming: deze kitten werd dankzij jullie donaties geen zwerfkat.
Dankzij mij werden deze 5 kittens geen zwerfkat, maar ik moest het helemaal alleen doen.
Het heeft me zoveel zorgen en geld gekost , eigenlijk ben ik een superdonateur tegen wil en dank,
Omdat je zo`n medelijden hebt met dier in nood, Ik voelde me best in de steek gelaten door dierenambulance.
Oh, jij wil Toto houden, dan ben je ook eigenaar van wat in haar buik zit. Toedeledokie.
Toch had ik dit fantastische avontuur niet willen missen, het voelt onbetaalbaar.
Het wordt huilen bij elke kitten die afgehaald wordt en ik voel me best verdrietig dat dit topic zijn einde nadert.
![]()
![]()
![]()
Dit is idd. zo'n heerlijk feelgood-topic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:33 schreef Majoraan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nazorgquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat de users boven mij zeggen!
Toewijding, feelgood topic, forever home voor Toto en inmiddels al twee huisjes voor de kittens gevonden![]()
Zijn het bekenden van je zodat je nog wat op de hoogte kunt blijven (en evt dit topic updaten)
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zienquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]
You’re welcomequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zien(die wil al héél lang graag een kitten).
Jij niet dan? 😉quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zien(die wil al héél lang graag een kitten).
Wat is het nummer van je vriend?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |