abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214727446
Wat een supermoeder, ze vreten haar bijkans op

Gisteren alle kittens gewogen:

De meisjes Gizmo en Kiki wegen beide 920 gram.
Puck 1060, Elvis 1150 en Herman 1260 gram.
pi_214727508
Dat kussen waar Toto op ligt is van Senna. En ver daarvoor was het van onze 2 lang overleden Jack Russels.
Een kussen met memory foam voor oude botten. Ik gok dat ie minstens 12 jaar oud is, ooit bij Zoo gekocht..
De hoes was oorspronkelijk grijs, maar lijkt nu paars / roze door het vele wassen. Het is nu een echt memorie kussen.
pi_214750523
Ik moet binnenkort verhuizen, snik :'(

pi_214750534
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:08 schreef Majoraan het volgende:
Ik moet binnenkort verhuizen, snik :'(

[ link | afbeelding ]
Ojee, er is een koper?
pi_214750569
Eind komende week moet mijn man van Groningen naar Venray rijden.

Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....

pi_214750572
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ojee, er is een koper?
Nee, gelukkig niet _O- _O- :o :P :+

Maar het zou zo langzamerhand wel moeten :'(
pi_214750599
Ja maar, Majoraan, ze allemaal houden is toch ook geen optie? Nu zijn ze nog aantrekkelijk voor kopers (niet leuk, maar gewoon realistisch) als jong kitten, over een paar maanden lastiger.
pi_214750618
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ja maar, Majoraan, ze allemaal houden is toch ook geen optie? Nu zijn ze nog aantrekkelijk voor kopers (niet leuk, maar gewoon realistisch) als jong kitten, over een paar maanden lastiger.
Ik weet het, maar het blijft wel moeilijk
Het zijn ook een beetje mějn baby's geworden
pi_214750638
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:27 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Ik weet het, maar het blijft wel moeilijk
Het zijn ook een beetje mějn baby's geworden
Dat kan ik mij zo goed voorstellen.
pi_214750730
Gisteravond klommen er 4 op schoot om geaaid te worden. O+

Spellchecker maandag 19 augustus 2024 @ 00:07:51 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214750753
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:58 schreef Majoraan het volgende:
Gisteravond klommen er 4 op schoot om geaaid te worden. O+

[ link | afbeelding ]
Die voelen de bui al hangen .... :{ O+
pi_214750756
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:07 schreef maily het volgende:

[..]
Die voelen de bui al hangen .... :{ O+
Oh neeeee
_O-

(very helpfull :+ )
pi_214750761
Ooit ging ik naar een nest puppy’s (honden) kijken en met de bedoeling om er eentje uit te kiezen (we hadden een oude hond die wel wat gezelschap mocht). Bij het kijken naar dat vrolijke hondennest wilde ik er twee, waarom maar eentje. Broer en zusje werden keurig gecorrigeerd en bijna beter dan ons opgevoed door onze hond. Nooit gedacht aan anticonceptie, domme baasjes als we waren, en binnen een jaar was het teefje zwanger van haar broer. OMG! Enfin, vier (inteelt) puppy’s geboren. Ze kregen automatisch een stamboom (beetje raar, maar goed) omdat hun ouders allebei er eentje hadden. Een puppy was blind geboren, die hebben we via een hulpsite weggeschonken aan hele lieve mensen, die dol waren op dat ras. Helaas was dat hondje niet alleen blind, maar had ook een waterhoofd, is zes maanden oud geworden. Een andere puppy kregen wij terug, want die beet zogenaamd de kinderen, teruggekocht en aan de eigenaars van de vroeg overleden pup gegeven, die waren dolblij. Lang verhaal, wel, sorry, maar begrijp heel goed wat het met je doet om een nestje (honden of katten) groot te brengen en te zorgen dat ze een goed huis krijgen.
pi_214750781
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ooit ging ik naar een nest puppy’s (honden) kijken en met de bedoeling om er eentje uit te kiezen (we hadden een oude hond die wel wat gezelschap mocht). Bij het kijken naar dat vrolijke hondennest wilde ik er twee, waarom maar eentje. Broer en zusje werden keurig gecorrigeerd en bijna beter dan ons opgevoed door onze hond. Nooit gedacht aan anticonceptie, domme baasjes als we waren, en binnen een jaar was het teefje zwanger van haar broer. OMG! Enfin, vier (inteelt) puppy’s geboren. Ze kregen automatisch een stamboom (beetje raar, maar goed) omdat hun ouders allebei er eentje hadden. Een puppy was blind geboren, die hebben we via een hulpsite weggeschonken aan hele lieve mensen, die dol waren op dat ras. Helaas was dat hondje niet alleen blind, maar had ook een waterhoofd, is zes maanden oud geworden. Een andere puppy kregen wij terug, want die beet zogenaamd de kinderen, teruggekocht en aan de eigenaars van de vroeg overleden pup gegeven, die waren dolblij. Lang verhaal, wel, sorry, maar begrijp heel goed wat het met je doet om een nestje (honden of katten) groot te brengen en te zorgen dat ze een goed huis krijgen.
:* Het enige wat je zo graag wil is dat de kleintjes een gouden mandje krijgen, qua liefde O+
pi_214750855
Ik heb elke zoveel dagen een nieuwe favoriet. Al zijn het steeds vaker donkere Elvis en filosoof Herman.
Verder heeft bijna iedereen Gizmo als favoriet. Mijn man dacht er eerst over om Gizmo te houden of haar prijs te verdubbelen. Hij heeft afgezien van het plan om ze allemaal onder handen te nemen met de tondeuze omdat er naakte kittens te koop stonden voor 1200 euro :9~
pi_214750884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Toto zat op oma's wagen
Tussen kool en biet.
Alles is te koop zei Oma,
Maar mijn Toto krijg je niet!

*;

[ link | afbeelding ]
Poesie album O+ O+
pi_214751235
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb elke zoveel dagen een nieuwe favoriet. Al zijn het steeds vaker donkere Elvis en filosoof Herman.
Verder heeft bijna iedereen Gizmo als favoriet. Mijn man dacht er eerst over om Gizmo te houden of haar prijs te verdubbelen. Hij heeft afgezien van het plan om ze allemaal onder handen te nemen met de tondeuze omdat er naakte kittens te koop stonden voor 1200 euro :9~
🤣 zou wat zijn, ze als naaktkatten verkopen, deze schatjes.

Maar je zou er natuurlijk wel eentje kunnen houden toch.

Voor hier komt het een (half) jaar te vroeg. We hebben de kinderen beloofd dat er een kitten komt, maar wel pas als we gesetteld zijn in ons nieuwe huis. Ik zie het niet zitten nu al. Om twee redenen, dat de kitten dan hier went om buiten te gaan en daarna weer moet wennen aan z’n nieuwe thuis (wat niet heel ver weg is, maar daarom juist moeilijk denk ik) en dat het voor ons een drukke periode is met spullen inpakken, klussen, verhuizen (en misschien een tijdelijk adresje tussendoor of wonen in de ‘rommel’ omdat de verbouwing nog niet klaar is.

Ik heb het namelijk zeker eens overwogen. (Maar ik zie nu ook Groningen, dat ik ook wel echt te ver.

Verder volg ik de avonturen van deze kleintjes hier lekker mee en heb ik daardoor al wat voorpret!
pi_214752563
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:

Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....

[ link | afbeelding ]
@Kaatje1 woont langs de route :o ;)
pi_214753119
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:

[ link | afbeelding ]
Lol, groot deel van die route heb ik dit weekend gereden.
Ik heb je topic gecrosspost naar de CUL SC.

Ander idee: lokale dierenartsen (of die van je dochter) willen ook weleens advertenties ophangen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214753398
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:43 schreef Blues het volgende:

[..]
@:Kaatje1 woont langs de route :o ;)
Whaha, dat wil ik de bejaarde dame hier in huis niet aandoen. Die juist zo tierig geworden na het overlijden van Nika.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 14:49:25 #171
441859 crew  Lenny77
pi_214753673
Alles castreren en lekker allemaal houden *O*

Van katten heb je geen leed :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214753684
Okay, ik had dit topic niet moeten lezen want ik vind Elvis echt tof O+ Maar ik ga dat mn bejaarde dames niet aan doen ;(
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:57:31 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214753713
In mijn tienerjaren hebben we ook een vrouwtje en mannetje gehad, beide wit. Het vrouwtje kreeg een nestje, vader was er toen nog. Vader overleed een paar weken later door een aanrijding met een auto ;(. We hebben toen moeder een van haar 4 kittens laten houden. Die zijn nog jarenlang heel gelukkig geweest samen.

Kittens kunnen als duo ook veel steun aan elkaar hebben, dat zie ik nu aan het broertjesduo wat ik heb. Beide zijn wel met 8 maanden gecastreerd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214754269
En bedankt @Blues Ik kende dit topic niet maar ben er nu helemaal weg van. Vooral van Gizmo maar ben daar geloof ik niet de enige in.
Maar goed, hier een oudere dame die ik een kitten niet wil aandoen. En ik heb tegen mezelf gezegd dat er weer een oudere kat komt na Elin. Maar ja, morgen ga ik even op bezoek bij een kitten van ca 20 weken waarvan de baasje met vakantie zijn, misschien ben ik zo overstag.
We have far more in common than that which devides us..
  Spellchecker maandag 19 augustus 2024 @ 16:27:20 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214754342
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En bedankt @:blues Ik kende dit topic niet maar ben er nu helemaal weg van. Vooral van Gizmo maar ben daar geloof ik niet de enige in.
Maar goed, hier een oudere dame die ik een kitten niet wil aandoen. En ik heb tegen mezelf gezegd dat er weer een oudere kat komt na Elin. Maar ja, morgen ga ik even op bezoek bij een kitten van ca 20 weken waarvan de baasje met vakantie zijn, misschien ben ik zo overstag.
_O- _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')