Ojee, er is een koper?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:08 schreef Majoraan het volgende:
Ik moet binnenkort verhuizen, snik![]()
[ link | afbeelding ]
Ik weet het, maar het blijft wel moeilijkquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ja maar, Majoraan, ze allemaal houden is toch ook geen optie? Nu zijn ze nog aantrekkelijk voor kopers (niet leuk, maar gewoon realistisch) als jong kitten, over een paar maanden lastiger.
Dat kan ik mij zo goed voorstellen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het blijft wel moeilijk
Het zijn ook een beetje mějn baby's geworden
Die voelen de bui al hangen ....quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:58 schreef Majoraan het volgende:
Gisteravond klommen er 4 op schoot om geaaid te worden.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ooit ging ik naar een nest puppy’s (honden) kijken en met de bedoeling om er eentje uit te kiezen (we hadden een oude hond die wel wat gezelschap mocht). Bij het kijken naar dat vrolijke hondennest wilde ik er twee, waarom maar eentje. Broer en zusje werden keurig gecorrigeerd en bijna beter dan ons opgevoed door onze hond. Nooit gedacht aan anticonceptie, domme baasjes als we waren, en binnen een jaar was het teefje zwanger van haar broer. OMG! Enfin, vier (inteelt) puppy’s geboren. Ze kregen automatisch een stamboom (beetje raar, maar goed) omdat hun ouders allebei er eentje hadden. Een puppy was blind geboren, die hebben we via een hulpsite weggeschonken aan hele lieve mensen, die dol waren op dat ras. Helaas was dat hondje niet alleen blind, maar had ook een waterhoofd, is zes maanden oud geworden. Een andere puppy kregen wij terug, want die beet zogenaamd de kinderen, teruggekocht en aan de eigenaars van de vroeg overleden pup gegeven, die waren dolblij. Lang verhaal, wel, sorry, maar begrijp heel goed wat het met je doet om een nestje (honden of katten) groot te brengen en te zorgen dat ze een goed huis krijgen.
Poesie albumquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Toto zat op oma's wagen
Tussen kool en biet.
Alles is te koop zei Oma,
Maar mijn Toto krijg je niet!
![]()
[ link | afbeelding ]
🤣 zou wat zijn, ze als naaktkatten verkopen, deze schatjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb elke zoveel dagen een nieuwe favoriet. Al zijn het steeds vaker donkere Elvis en filosoof Herman.
Verder heeft bijna iedereen Gizmo als favoriet. Mijn man dacht er eerst over om Gizmo te houden of haar prijs te verdubbelen. Hij heeft afgezien van het plan om ze allemaal onder handen te nemen met de tondeuze omdat er naakte kittens te koop stonden voor 1200 euro
@Kaatje1 woont langs de routequote:Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
Eind komende week moet mijn man van Groningen naar Venray rijden.
Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....
[ link | afbeelding ]
Lol, groot deel van die route heb ik dit weekend gereden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
Eind komende week moet mijn man van Groningen naar Venray rijden.
Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....
[ link | afbeelding ]
Whaha, dat wil ik de bejaarde dame hier in huis niet aandoen. Die juist zo tierig geworden na het overlijden van Nika.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En bedankt @:blues Ik kende dit topic niet maar ben er nu helemaal weg van. Vooral van Gizmo maar ben daar geloof ik niet de enige in.
Maar goed, hier een oudere dame die ik een kitten niet wil aandoen. En ik heb tegen mezelf gezegd dat er weer een oudere kat komt na Elin. Maar ja, morgen ga ik even op bezoek bij een kitten van ca 20 weken waarvan de baasje met vakantie zijn, misschien ben ik zo overstag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |