Ik heb zojuist al 6:blikjes besteld 🐱quote:Op maandag 29 juli 2024 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is prima spulkun je ook aanlengen met water en/of een beetje warm maken (lekkere luchten
) om kleine verwende donderstenen te verleiden vast voer te gaan eten. Al zal de meerderheid dat deze week echt wel gaan snappen. Zelden kittens meegemaakt die met ruim zes weken nog geen hap vast voer aten.
Dit zijn echt de geniettopicsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:40 schreef Blues het volgende:
Meelezer/genieter maakt even een diepe buiging voor jou![]()
En voor alle toptips hier. FOK!
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 29 juli 2024 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze heeft echt haar huis gevonden en ik vind het aandoenlijk hilarisch hoe je man en jij jullie grenzen verschuiven. (Ook dit wist ik al)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 31-07-2024 00:57:16 ]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Sorry dat ik zo laat antwoorde, ik had direct een lang antwoord getypt en sloot per ongeluk alle openstaande webpagina’s.
Ja ik woon in Groningen en ik ga de bench van mijn oppashond lenen.
Thuis slaapt ze in de bench en bij ons slaapt ze de 2 logeerweken lekker in bed.
[..]
Dat valt wel mee hoor![]()
Zo'n mooi verhaal, je doet dit zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bespaar je de moeite en geniet hier voorlopig vanquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Middelpunt het volgende:
Wij hebben sinds ruim 2 weken ook 3 kittens en het gaat hartstikke goed met ze. Eentje had wel een beetje last van een oogontsteking maar daar hebben we een zalfje voor gehad van de DA en dat gaat nu ook de goede kant op.
Sinds gisterennacht heeft moeder poes echter het idee dat de kittens persé in onze slaapkamer moeten liggen, onder mijn nachtkastje.
Maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee.
Heb ze nu toch weer terug gelegd in de doos in de kamer er naast, en de slaapkamerdeur dicht. Maar ze blijft nu maar zeuren dat ze weer naar de slaapkamer wil. Ze stond zelfs even voor de dichte deur te wachten, met een kitten in dr bek.
Heb nu zelfs mn nachtkastje ook even in die andere kamer gezet, zodat ze ze er alsnog onder kan leggen, maar dat vind ze ook nog geen goede oplossing.
Heeft iemand nog tips om haar er van te overtuigen dat onze slaapkamer toch echt geen goede plek is? Of moet ik het echt maar gewoon accepteren?
[ afbeelding ]
Wat een schatjes, maarquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Middelpunt het volgende:
Wij hebben sinds ruim 2 weken ook 3 kittens en het gaat hartstikke goed met ze. Eentje had wel een beetje last van een oogontsteking maar daar hebben we een zalfje voor gehad van de DA en dat gaat nu ook de goede kant op.
Sinds gisterennacht heeft moeder poes echter het idee dat de kittens persé in onze slaapkamer moeten liggen, onder mijn nachtkastje.
Maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee.
Heb ze nu toch weer terug gelegd in de doos in de kamer er naast, en de slaapkamerdeur dicht. Maar ze blijft nu maar zeuren dat ze weer naar de slaapkamer wil. Ze stond zelfs even voor de dichte deur te wachten, met een kitten in dr bek.
Heb nu zelfs mn nachtkastje ook even in die andere kamer gezet, zodat ze ze er alsnog onder kan leggen, maar dat vind ze ook nog geen goede oplossing.
Heeft iemand nog tips om haar er van te overtuigen dat onze slaapkamer toch echt geen goede plek is? Of moet ik het echt maar gewoon accepteren?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw post is best verwarrend na onderstaande postquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een schatjes, maar
dit is het topic van Majoraan.. stel je vraag ff hier deadly_kiss in F&F / Kattenvraagbaak #66 Voor al je vragen
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Algemene kattenvraagtopic: F&F / Kattenvraagbaak #66 Voor al je vragen
Maar de kitten verhalen zitten nu vooral hier
Zat er geluid bij je filmpje? Ik kreeg dat niet erbij.
Dit soort gedrag kan ik me niet herinneren van mijn opvang nesten.
Drinken ze goed, komen ze goed bij (100 gram per week is gemiddeld), geen diarree, snotneus, traan oogjes of andere nare zaken? Als ze verder tevreden zijn en goed kunnen drinken is het waarschijnlijk niets ernstigs.
Maar ik ben geen dierenartsJe zou het filmpje kunnen opsturen naar hen met de info erbij die ik hier vraag. Zo’n digitaal advies, zeker als je al klant bent, is meestal gratis (laat ik daarin vooral duidelijk zijn).
Het is niet mijn topic en ik weet niet wat @Majoraan wil. Maar in mijn post verwees ik al naar de plek waar de vraag eigenlijk hoort naar mijn idee. Al snap ik best dat je als nieuwige user niet altijd weet waar de vraag past. Wellicht was ik te subtiel en @Blues is wat duidelijker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jouw post is best verwarrend na onderstaande post
[..]
Blues heeft ook gelijk en mij is het ook om het even, maar ik kan me voorstellen dat beide posts nogal verwarrend zijn voor Middelpunt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is niet mijn topic en ik weet niet wat @:majoraan wil. Maar in mijn post verwees ik al naar de plek waar de vraag eigenlijk hoort naar mijn idee. Al snap ik best dat je als nieuwige user niet altijd weet waar de vraag past. Wellicht was ik te subtiel en @:blues is wat duidelijker.
En wellicht vindt TS dat vragen van anderen hier ook passen. Ik vind het allemaal best
Twipet is de app die je moet hebbenquote:Op maandag 29 juli 2024 01:07 schreef Majoraan het volgende:
Inmiddels heeft Toto het hele huis (beneden) geclaimd en krabt aan deuren als ze dicht zitten. Niet dat ze perse naar binnen wil, maar ze moeten open staan. De hele dag kletst ze me de oren van mijn kop, ook op dit moment.
Ik wou dat ik haar kon verstaan
Ik heb er geen probleem mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is niet mijn topic en ik weet niet wat @:majoraan wil. Maar in mijn post verwees ik al naar de plek waar de vraag eigenlijk hoort naar mijn idee. Al snap ik best dat je als nieuwige user niet altijd weet waar de vraag past. Wellicht was ik te subtiel en @:blues is wat duidelijker.
En wellicht vindt TS dat vragen van anderen hier ook passen. Ik vind het allemaal best
Ik loop een paar dagen achter met meelezen. Maar wat zijn de kittens leuk opgegroeid!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las in je vorige topic iets van 75 euro .....
Dat misschien verdubbelen?
Eerlijk gezegd vind ik 75 euro ook erg weinig. Mijn hart krimpt ineen als ik op Marktplaats kittens aangeboden zie worden voor 15 euro en dat er dan 12 euro op geboden wordt. Ik denk dan dat worden verwaarloosde katten die, als ze geluk hebben, later al dan niet zwanger opgevangen worden door mensen als in dit topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik loop een paar dagen achter met meelezen. Maar wat zijn de kittens leuk opgegroeid!![]()
Majoraan, 75 euro is ook veel te weinig! Heb je echt geen kennissen of vrienden/ familie waar ze heen kunnen? Gizmo heeft dezelfde naam van ons boerderijpoesje (naam gekozen door mijn zoon toen en ze is 22 jaar geworden), als ik zelf nu geen drie oude knarren had, had ik er zo twee bij je opgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |