abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214466432
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat is prima spul :Y kun je ook aanlengen met water en/of een beetje warm maken (lekkere luchten :X ) om kleine verwende donderstenen te verleiden vast voer te gaan eten. Al zal de meerderheid dat deze week echt wel gaan snappen. Zelden kittens meegemaakt die met ruim zes weken nog geen hap vast voer aten.
Ik heb zojuist al 6:blikjes besteld 🐱
pi_214479850
Meelezer/genieter maakt even een diepe buiging voor jou _O_

En voor alle toptips hier. FOK! O+
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2024 @ 18:51:11 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214479998
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:40 schreef Blues het volgende:
Meelezer/genieter maakt even een diepe buiging voor jou _O_

En voor alle toptips hier. FOK! O+
Dit zijn echt de geniettopics :Y O+
pi_214485088
Sorry dat ik zo laat antwoorde, ik had direct een lang antwoord getypt en sloot per ongeluk alle openstaande webpagina’s.
Ja ik woon in Groningen en ik ga de bench van mijn oppashond lenen.
Thuis slaapt ze in de bench en bij ons slaapt ze de 2 logeerweken lekker in bed.

quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze heeft echt haar huis gevonden en ik vind het aandoenlijk hilarisch hoe je man en jij jullie grenzen verschuiven. (Ook dit wist ik al :+ )

Dat valt wel mee hoor :+ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 31-07-2024 00:57:16 ]
pi_214485277
Ik ben nog steeds verbaasd over hoe snel deze katjes zich ontwikkelen en ze elke dag meer kunnen.
De laatste 3 dagen een kitten die "gromde" bij het vangen van speelgoed slang, een kitten die spingeluiden maakte bij aaien en een kitten die terug knipoogde. O+

En ter nauwernood opvangen bij missprong, achter de pelletkachel wegjagen en uit de vensterbank redden :o
pi_214485437
O+ O+ O+
Op de foto's en gifjes, maar ook je verslagje, en voor hoe dapper ik het vind dat je het toch bent aangegaan zo ook al was je bang. En op hoe de kleintjes en Toto je hart hebben veroverd O+
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 06:50:42 #58
184769 crew  Deisyy
pi_214485504
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Sorry dat ik zo laat antwoorde, ik had direct een lang antwoord getypt en sloot per ongeluk alle openstaande webpagina’s.
Ja ik woon in Groningen en ik ga de bench van mijn oppashond lenen.
Thuis slaapt ze in de bench en bij ons slaapt ze de 2 logeerweken lekker in bed.
[..]
Dat valt wel mee hoor :+ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n mooi verhaal, je doet dit zo goed O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_214485656
Wat een mooi verhaal toch O+
En je woonkamer _O- _O_ Dit vind ik altijd de leukste fase van het kitten zijn. De eerste weken slapen ze alleen maar en heb je stress of er wel goed gedronken en gegroeid wordt. En na zes weken kennen ze alle vaardigheden en moeten ze vooral groeien (en veeeeel spelen natuurlijk). Maar tussen 3 en 6 weken wordt lopen, kattenbak, zelf eten, springen etc geleerd. Elke ochtend een nieuwe verrassing *O*

Wb Totos ogen: ik vond ze al meteen prachtig O+
Maar herken je verhaal wel, in mijn omgeving ook mensen die katten eng vonden. Maar vaak is dat onwetendheid en een betekenis toedichten aan gedrag wat ze niet kennen.
Katten leven er bij voorbeeld niet voor om altijd gemeen te loeren en mensen stiekem te besluipen. Ze kijken rond en hebben kousevoetjes als ze aan het wandelen zijn. Als die klik er bij de mens is: liefde O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 31 juli 2024 @ 07:34:54 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_214485657
Dit topic is echt mijn go to voor rotdagen, want dit is echt zo erg lief en leuk! O+ De ommezwaai van 'griezel' naar Toto, dat je nu vanalles voor haar en haar kindjes regelt, echte feelgood! En dan ook nog hele lieve foto's en gifjes O+

En de lieve reacties en goede tips die gegeven worden ook. Faith in humanity restored O+ klein beetje dan
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_214485862
Heldin _O_
Spoilers!
pi_214488608
Wij hebben sinds ruim 2 weken ook 3 kittens en het gaat hartstikke goed met ze. Eentje had wel een beetje last van een oogontsteking maar daar hebben we een zalfje voor gehad van de DA en dat gaat nu ook de goede kant op.
Sinds gisterennacht heeft moeder poes echter het idee dat de kittens persé in onze slaapkamer moeten liggen, onder mijn nachtkastje.
Maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee.
Heb ze nu toch weer terug gelegd in de doos in de kamer er naast, en de slaapkamerdeur dicht. Maar ze blijft nu maar zeuren dat ze weer naar de slaapkamer wil. Ze stond zelfs even voor de dichte deur te wachten, met een kitten in dr bek.
Heb nu zelfs mn nachtkastje ook even in die andere kamer gezet, zodat ze ze er alsnog onder kan leggen, maar dat vind ze ook nog geen goede oplossing.

Heeft iemand nog tips om haar er van te overtuigen dat onze slaapkamer toch echt geen goede plek is? Of moet ik het echt maar gewoon accepteren?

woensdag 31 juli 2024 @ 12:27:24 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214489533
Denken dat je de baas bent als je een poes in huis neemt _O-
Zelfde reactie als je man zegt dat hij de broek aan heeft en alle beslissingen neemt :+
  Spellchecker woensdag 31 juli 2024 @ 12:37:42 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214489891
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Middelpunt het volgende:
Wij hebben sinds ruim 2 weken ook 3 kittens en het gaat hartstikke goed met ze. Eentje had wel een beetje last van een oogontsteking maar daar hebben we een zalfje voor gehad van de DA en dat gaat nu ook de goede kant op.
Sinds gisterennacht heeft moeder poes echter het idee dat de kittens persé in onze slaapkamer moeten liggen, onder mijn nachtkastje.
Heb ze nu toch weer terug gelegd in de doos in de kamer er naast, en de slaapkamerdeur dicht. Maar ze blijft nu maar zeuren dat ze weer naar de slaapkamer wil. Ze stond zelfs even voor de dichte deur te wachten, met een kitten in dr bek.
Heb nu zelfs mn nachtkastje ook even in die andere kamer gezet, zodat ze ze er alsnog onder kan leggen, maar dat vind ze ook nog geen goede oplossing.

Heeft iemand nog tips om haar er van te overtuigen dat onze slaapkamer toch echt geen goede plek is? Of moet ik het echt maar gewoon accepteren?

[ afbeelding ]
Bespaar je de moeite en geniet hier voorlopig van O+ ^O^
pi_214489991
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Middelpunt het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een schatjes, maar
dit is het topic van Majoraan.. stel je vraag ff hier deadly_kiss in F&F / Kattenvraagbaak #66 Voor al je vragen
pi_214507484
Zo slaperig :-)

SPOILER
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 20:42:21 #67
184769 crew  Deisyy
pi_214513229
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een schatjes, maar
dit is het topic van Majoraan.. stel je vraag ff hier deadly_kiss in F&F / Kattenvraagbaak #66 Voor al je vragen
jouw post is best verwarrend na onderstaande post

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Algemene kattenvraagtopic: F&F / Kattenvraagbaak #66 Voor al je vragen

Maar de kitten verhalen zitten nu vooral hier ;)
Zat er geluid bij je filmpje? Ik kreeg dat niet erbij.
Dit soort gedrag kan ik me niet herinneren van mijn opvang nesten.
Drinken ze goed, komen ze goed bij (100 gram per week is gemiddeld), geen diarree, snotneus, traan oogjes of andere nare zaken? Als ze verder tevreden zijn en goed kunnen drinken is het waarschijnlijk niets ernstigs.

Maar ik ben geen dierenarts ;) Je zou het filmpje kunnen opsturen naar hen met de info erbij die ik hier vraag. Zo’n digitaal advies, zeker als je al klant bent, is meestal gratis (laat ik daarin vooral duidelijk zijn).
pi_214513425
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
jouw post is best verwarrend na onderstaande post
[..]

Het is niet mijn topic en ik weet niet wat @Majoraan wil. Maar in mijn post verwees ik al naar de plek waar de vraag eigenlijk hoort naar mijn idee. Al snap ik best dat je als nieuwige user niet altijd weet waar de vraag past. Wellicht was ik te subtiel en @Blues is wat duidelijker.
En wellicht vindt TS dat vragen van anderen hier ook passen. Ik vind het allemaal best :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 20:53:35 #69
184769 crew  Deisyy
pi_214513513
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is niet mijn topic en ik weet niet wat @:majoraan wil. Maar in mijn post verwees ik al naar de plek waar de vraag eigenlijk hoort naar mijn idee. Al snap ik best dat je als nieuwige user niet altijd weet waar de vraag past. Wellicht was ik te subtiel en @:blues is wat duidelijker.
En wellicht vindt TS dat vragen van anderen hier ook passen. Ik vind het allemaal best :)
Blues heeft ook gelijk en mij is het ook om het even, maar ik kan me voorstellen dat beide posts nogal verwarrend zijn voor Middelpunt.
pi_214514033
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 01:07 schreef Majoraan het volgende:
Inmiddels heeft Toto het hele huis (beneden) geclaimd en krabt aan deuren als ze dicht zitten. Niet dat ze perse naar binnen wil, maar ze moeten open staan. De hele dag kletst ze me de oren van mijn kop, ook op dit moment.
Ik wou dat ik haar kon verstaan
Twipet is de app die je moet hebben

https://play.google.com/s(...)campaignid=web_share

^O^
pi_214514102
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is niet mijn topic en ik weet niet wat @:majoraan wil. Maar in mijn post verwees ik al naar de plek waar de vraag eigenlijk hoort naar mijn idee. Al snap ik best dat je als nieuwige user niet altijd weet waar de vraag past. Wellicht was ik te subtiel en @:blues is wat duidelijker.
Ik heb er geen probleem mee.
(als het af en toe gebeurd :+ )

[ Bericht 6% gewijzigd door Majoraan op 01-08-2024 21:28:01 ]
pi_214516530
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:02 schreef maily het volgende:

[..]
Ik las in je vorige topic iets van 75 euro .....
Dat misschien verdubbelen? :+
Ik loop een paar dagen achter met meelezen. Maar wat zijn de kittens leuk opgegroeid! O+

Majoraan, 75 euro is ook veel te weinig! Heb je echt geen kennissen of vrienden/ familie waar ze heen kunnen? Gizmo heeft dezelfde naam van ons boerderijpoesje (naam gekozen door mijn zoon toen en ze is 22 jaar geworden), als ik zelf nu geen drie oude knarren had, had ik er zo twee bij je opgehaald.
pi_214517001
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik loop een paar dagen achter met meelezen. Maar wat zijn de kittens leuk opgegroeid! O+

Majoraan, 75 euro is ook veel te weinig! Heb je echt geen kennissen of vrienden/ familie waar ze heen kunnen? Gizmo heeft dezelfde naam van ons boerderijpoesje (naam gekozen door mijn zoon toen en ze is 22 jaar geworden), als ik zelf nu geen drie oude knarren had, had ik er zo twee bij je opgehaald.
Eerlijk gezegd vind ik 75 euro ook erg weinig. Mijn hart krimpt ineen als ik op Marktplaats kittens aangeboden zie worden voor 15 euro en dat er dan 12 euro op geboden wordt. Ik denk dan dat worden verwaarloosde katten die, als ze geluk hebben, later al dan niet zwanger opgevangen worden door mensen als in dit topic.

Maar misschien vinden die oude knarren 2 kittens wel leuk. :P
Bloeien ze net als oude mensen op bij het zien van peuters. En zien hoe ze zo leuk met elkaar spelen :D Ik zou graag zien dat de kittens naar een volger van dit topic gaan, omdat ik dan weet dat ze dan een liefdevolle toekomst voor zich hebben. En het liefst per twee of drie.

Een paar dagen geleden had ik een lieve volger van dit topic die bereid was om 300km te reizen om een kitten te halen. Helaas was ik nog niet klaar en reageerde best defensief. Hoe haal je het in je hoofd om een kitten van mij te kopen _O-
Ik hoop dat hij / zij nogmaals reageert, want ik voel dat welke kitten ook uitgekozen word, goed terechtkomt
pi_214517013
Een paar uurtjes eerder complete paniek hier.
s Nachts zit Toto graag buiten en de kittens spelen ook nog graag buiten, ze hadden al snel door hoe het luikje werkt.
Ik zat achter de pc mijn real estate portfolio uit te breiden (ik speelde Sims)...
En iets vertelde me naar buiten te kijken, maar het was donker, dus ik scheen met een zaklantaarn...
Daar zag ik Gizmo (natuurlijk was zij het weer) van buiten het hek naar binnen klimmen.

Nu zit het luik op slot, sorry Toto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')