Ik lees: 3 kittens eten zelf. En twee vinden de Toto nog veel te gezellig, lekker en makkelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:58 schreef Majoraan het volgende:
De kittens eten nog steeds niet. Er zijn 2 die van natvoer smullen (Gizmo en Herman) en 1 die brokjes eet (zwarte Elvis) Ik heb nog 1 blikje RH mother&babycat mousse over. Ik heb het verwarmd / blikje 10 minuten in heet water gezet, geprobeerd het van mijn vinger te laten likken, geprobeerd ze te dwingen om te proeven. Geen resultaat.
Met de Pro Plan natvoer geprobeerd dezelfde truc uit te halen, geen resultaat.
Vandaag onze wekelijkse makreel van de markt gehaald + 2 porties kibbeling.
Ik was blij dat ik een lange broek aan had want ze klommen alle 5 op schoot.
Ik gaf ze allemaal wat wit vis zonder paneer. En wat denk je? ze kunnen wel kauwen en eten, ze vochten er zelfs om.
En ik weet nu dat het niet aan hun bekkies ligtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lees: 3 kittens eten zelf. En twee vinden de Toto nog veel te gezellig, lekker en makkelijk.
Komt echt goed! Toto gaat op een gegeven moment ook afstand nemen en ze minder laten drinken. En als ze dan trek krijgen, dan wordt dat vaste voer vanzelf aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh! Zolang het maar makkelijk te vinden is (en groot genoeg zodat ze niet te moeilijk hoeven te doen om aan te schuiven) is 1 platte grote bak prima. Heb je misschien een dienblad? Dat vond ik ideaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En ik weet nu dat het niet aan hun bekkies ligt![]()
Ik haal de overvloed aan bakjes om overal brokjes aan te bieden maar weg. Alleen 1 bak brokjes en water.
Stop maar, het lek is boven, het zijn veganistenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja joh! Zolang het maar makkelijk te vinden is (en groot genoeg zodat ze niet te moeilijk hoeven te doen om aan te schuiven) is 1 platte grote bak prima. Heb je misschien een dienblad? Dat vond ik ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit het hoogtepunt of worden ze de komende weken nog wilder
Wat een tuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Stop maar, het lek is boven, het zijn veganisten![]()
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mijn ervaring: ze worden groter. Dus meer kracht, meer hoogte, meer nagel, meer WILDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha in die hor, herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Stop maar, het lek is boven, het zijn veganisten![]()
[ link | afbeelding ]Wat een feest daar bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat word ik toch elke keer weer blij als ik 's morgens je topic lees.
Puckquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leuk topic dit!
Heb geloof ik van 1 kitten de naam gemist, Gizmo, Herman, Kiki, Elvis en. ...?
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...quote:Op maandag 29 juli 2024 00:54 schreef Majoraan het volgende:
We hebben nog geen idee of het hek werkt zoals wij in gedachten hadden. Elke ochtend toch opgelucht als ik 5 kittens tel.
Oh veeeeel wilder hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Ja en wat doe je met katten die van buiten naar binnen komen en niet meer weg kunnen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...
[ afbeelding ]
Heb al tigjaren katten en kittens en ze klimmen/springen overal in... broeken, palen, bomen, struiken, krabpalen, blote benen, schuttingen, gordijnen, horren... maar zoiets proberen ze tot nu toe 1x, dan vallen ze er af en lijken ze er vanaf te blijven. De jongste die ik nu nog heb is anderhalf maar klautert ook nog steeds maar heeft het hiermee al enkele maanden niet meer geprobeerd.
Goed topic trouwens, thanks @:mascara-klodder !
houden natuurlijk, je hebt ze eerlijk gevangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja en wat doe je met katten die van buiten naar binnen komen en niet meer weg kunnen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:30 schreef Frutsel het volgende:
@:mascara-klodder
bedankt he..![]()
nu ik dit allemaal doorgelezen heb zou ik ze zo allemaal nemen..indien ik katloos was
maar ik heb al twee honden en twee katten...
ik hoop dat ze echt een heel leuk huisje krijgen...
Dit ziet er effectief en heel netjes uit. Wij hadden om de kittens toch buiten te kunnen laten spelen een buitenhokje gemaakt met pvc buizen die (hopelijk) gaan rollen als ze eraan hangen. En zoals @Cat-astrophe al voorspelde hingen de buizen te hoog en hadden we op een late avond Gizmo (wie anders) aan de buitenkant hangen omdat ze door de opening geklommen was. Buizen hangen nu lager en so far so good,quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...
[ afbeelding ]
Heb al tigjaren katten en kittens en ze klimmen/springen overal in... broeken, palen, bomen, struiken, krabpalen, blote benen, schuttingen, gordijnen, horren... maar zoiets proberen ze tot nu toe 1x, dan vallen ze er af en lijken ze er vanaf te blijven. De jongste die ik nu nog heb is anderhalf maar klautert ook nog steeds maar heeft het hiermee al enkele maanden niet meer geprobeerd.
Goed topic trouwens, thanks @:mascara-klodder !
Gizmo, omdat in de schemer het lichte gedeelte van boven haar ogen bij haar oren lijkt te horen en ze gigantische oren lijkt te hebben.. Verder is ze net zo'n durfal en de leider van de bende en zo haantje de voorste en inventief .quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leuk topic dit!
Heb geloof ik van 1 kitten de naam gemist, Gizmo, Herman, Kiki, Elvis en. ...?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]SchorriemorrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 11-08-2024 00:54:14 ]
[ Bericht 43% gewijzigd door Majoraan op 11-08-2024 00:39:03 ]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:11 schreef Majoraan het volgende:
Dit is weer zo'n grappige foto van Toto![]()
Sorry voor de troep.
Mijn excuus is dat de 2 weken logeerpartij van Senna Russel vanochtend is gestart
Closer upsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien veranderen in:quote:- De eerste enting + paspoort verzorgen wij.
Dat klinkt beter, maar is het wel waar? De eerste vaccinatie bestaat toch uit 2 entingen, waarvan er 1 gegeven isquote:Op zondag 11 augustus 2024 02:56 schreef Firuze60 het volgende:
Tip:
[..]
Misschien veranderen in:
Gevaccineerd en een dierenartspaspoort.
Ben je met de moederpoes ooit bij een DA geweest? Sorry, misschien heb ik dat gemist in vorige berichten. Er lopen niet meer zoveel zwerfkatjes hier rond, misschien is zij ook ooit gechipt?
Ik zou jouw tekst aanhouden. Eerste enting plus paspoort.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, maar is het wel waar? De eerste vaccinatie bestaat toch uit 2 entingen, waarvan er 1 gegeven is
Edit: kan natuurlijk wel, wat onderaan zeg ik dat ze zelf de tweede enting moeten verzorgen.
Toto is niet gechipt, niet als vermist opgegeven en heeft een zwervers bandje gehad.
Mijn lieve schatjes komen niet in de supermarkt te hangenquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou jouw tekst aanhouden. Eerste enting plus paspoort.
Verder is het een liefdevol, maar wel lang verhaal. Dat wordt zelden helemaal gelezen en er is zelden plek voor.
In supermarkten mag je vaak maar een klein briefje ophangen. Beperk het dan tot aantal kittens plus prijs plus verhuisdagen, dat ze per twee gaan plus enting/paspoort/ontvlooid verhaal. En je contactgegevens natuurlijk.
Fotootje van de boefjes erbij helpt! En als er ruimte is zeker de karakterschetsen erbij, heb je prima omschreven.
Ik heb niet bij een asiel geïnformeerd, die willen waarschijnlijk liever hun eigen overschot aan poezen kwijt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je zou @:senesta of @:guppy kunnen vragen of je ze hier in het herplaatsers topic mag zetten.
En had je nog bij het asiel geïnformeerd? Zij hebben veel bekendheid en kunnen ze wellicht via hun social media delen.
In welke regio zijn ze eigenlijk op te halen voor de mensen die interesse hebben?quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:40 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb geen grote familie of vriendenkring, en niemand van hen is kattenliefhebber.
De kennissen die wel kattenliefhebber zijn hebben al 3+ katten.
Ik heb wel wat kennissen en buren die een advertentie op het prikbord op hun werk willen plaatsen.
Ik heb mijn best gedaan op de volgende tekst, graag (liefst opbouwende) kritiek:
Cornish Rex denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
Toto is echt een enorm mooi poesje en heeft zeker een raskatten achtergrond naar mijn idee. Die felgroene ogen en de tekening van haar vacht. Ook haar slanke bouw.
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cornish Rex denk ikMijn katertje zag er zeer vergelijkbaar uit. Zijn vader was een Cornish Rex, zijn moeder een calico.
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijnquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.
https://www.purina.nl/op-(...)enrassen/cornish-rex
Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.
https://www.britannica.com/animal/Siamese-breed-of-cat
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.
Zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef Majoraan het volgende:
Help, mama is high
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geïnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
Wat een leuk idee, sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geïnteresseerden.
Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
Kom nooit op de FP, maar doe je dan ook een linkje hier?quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geïnteresseerden.
Mijn halve Siamees gedraagt zich ook nog steeds als een kitten en die is bijna 3 jaar oudquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En Majoraan, als je het niet vertrouwd waar alle kittens terecht komen dan zou ik ze tweemaal inenten en de katertjes alvast castreren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:28 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]DoetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:44 schreef Majoraan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe reageerde de hond op de katten?
De hond reageerde heel rustig en lief. Wel nieuwsgierig van een afstandje, ze zou er dolgraag heen willen om te snuffelen, maar is ook wat bang voor Kiki die aldoor tegen haar blaast.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hoe reageerde de hond op de katten?
Toto zat op oma's wagenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste foto in de spoiler![]()
Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |