SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dat moet ik nog kopenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nog iets om het raampje boven mijn slaapkamerdeur te verduisteren maar komt wel keer.
Daar moet ik ook nog iets op bedenken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nog iets om het raampje boven mijn slaapkamerdeur te verduisteren maar komt wel keer.
raampje er uit, houten plaat er inquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog iets op bedenken.
Dat heb ik dan nog net wel, voor de gasten!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem
ik heb zelfs een keuken zonder koffieapparaat
yupquote:
Die drinken maar wat anders.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog net wel, voor de gasten!
mn pa is de enige die hier koffie drinkt...quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog net wel, voor de gasten!
quote:
Een artilleriegranaat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE plof
ik dacht eerder aan een gelanceerde caafquote:
Huehuequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Zit die hoerencontainerklep weer dicht door een te volle zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |