Uiteindelijk zitten bij die de 9 medailles die je nu 'mist' ook slechts 2 zwem medailles geloof ik? Steenbergen en de 4x100m, en dan is Corbeau er bij gekomen. Atletiek zal afwachten worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zijn nou net twee gekke voorbeelden. Want zwemmen is qua WK normaal wel representatief, alleen dit keer toevallig niet omdat zegeschoven hebben met WKs. Bij atletiek zijn op alle onderdelen alle toppers ook aanwezig en in bloedvorm tijdens WK. Alleen de specifieke Amerikaanse doet het al jaren anders
Denk dat dit bij elk WK wel geldt normaal gesproken
Dat klopt. Een ander aspect is waar en wanneer iedereen in een jaar piekt. Het is maar een gevoel, maar ik denk dat Nederlanders soms meer waarde hechten aan een WK in een voor-olympisch jaar dan sommige andere toppers.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zijn nou net twee gekke voorbeelden. Want zwemmen is qua WK normaal wel representatief, alleen dit keer toevallig niet omdat zegeschoven hebben met WKs. Bij atletiek zijn op alle onderdelen alle toppers ook aanwezig en in bloedvorm tijdens WK. Alleen de specifieke Amerikaanse doet het al jaren anders
Denk dat dit bij elk WK wel geldt normaal gesproken
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:42 schreef Remco het volgende:
Misschien overschatten wij Gracenote wel wat. Ik durf te wedden dat alle users hier samen een betere voorspelling hadden kunnen maken.
3 baanwielrennenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Dus samenvattend:
WE hebben er nu 11.
Er staan nog 3 gouden medailles bij het baanwielrennen op en de hockeyvrouwen. Totaal 15 stuks.
Maar we hebben Hassan nog op de 10 KM en twee estafetteploegen bij atletiek die op zilver staan.
De 16 is dus nog gewoon reeel?
Lavreysen is ook wel 1 van de topfavorieten bij de Keirin, maar daar zit wat meer geluk bijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
3 baanwielrennenik zie alleen lavreysen op de sprint gebeuren en daarnaast Hockeyvrouwen.
De rest zie ik ook geen goud halen.
Het zou nog kunnen maar dan moet het wel heeeel erg meezitten.
13 of 14 goud zou alsnog gewoon erg goed zijn natuurlijk
2 estafetteploegen? Welke als 2e dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Dus samenvattend:
WE hebben er nu 11.
Er staan nog 3 gouden medailles bij het baanwielrennen op en de hockeyvrouwen. Totaal 15 stuks.
Maar we hebben Hassan nog op de 10 KM en twee estafetteploegen bij atletiek die op zilver staan.
De 16 is dus nog gewoon reeel?
Lavreysen Keirin is ook vrij reëel, al is daar de kans op een verrassing veel groterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
3 baanwielrennenik zie alleen lavreysen op de sprint gebeuren en daarnaast Hockeyvrouwen.
Zie OP.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 estafetteploegen? Welke als 2e dan?
Madison, sprint, keirin.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Finland heeft nog geen 1 medaille gewonnen. Wij 11 goud maak 106 en Zuid-Korea 13 maakt 109quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:03 schreef Usert het volgende:
Gaan we zuid Korea en Finland nog kunnen inhalen is de vraag[ afbeelding ]
Plaatje werkt blijkbaar niet, link: https://ibb.co/MSqKZzW
Ja Korea is de vraag nog de laatste dagen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Finland heeft nog geen 1 medaille gewonnen. Wij 11 goud maak 106 en Zuid-Korea 13 maakt 109
[ link | afbeelding ]
Atletiek primair.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:25 schreef Usert het volgende:
[..]
Ja Korea is de vraag nog de laatste dagen.
Overigens vraag ik me af waar Finland vroeger zo goed in was
De VS voor hun onafhankelijkheid? In welke Olympische Spelen? Ze worden pas sinds 1896 gehouden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom staat Duitsland er 2x in? Wordt US ook gecorrigeerd voor pre-independence? Zelfde voor Rudland. Duidelijk gemaakt door een Amerikaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |