De wereldreizigende milieubeschermster van Extintion Rebellionquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik trek die Hannah niet zo goed, beetje betweterig ofzo, maar ze lijkt wel slim.
Irritant mens. Al die dingen in haar oor zijn ook gewoon slecht voor de natuur, mens, leefomgeving en klimaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef Magica het volgende:
Wat zit Hannah heel de tijd zo sneaky te lachen..
Spijkers op laag water zoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Irritant mens. Al die dingen in haar oor zijn ook gewoon slecht voor de natuur, mens, leefomgeving en klimaat.
En net of gisteren zat ze nog te vertellen over haar reis naar Amerika?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Irritant mens. Al die dingen in haar oor zijn ook gewoon slecht voor de natuur, mens, leefomgeving en klimaat.
Het ziet er gewoon niet uit. Waarom kunnen GenZ-vrouwen zich niet gewoon normaal kleden en er normaal uitzien?quote:
Kan me daar totaal niet druk om maken. Ben het ook niet eens met al haar acties, maar vind haar wel een leuke verschijning. En ze weet nog best wel wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit. Waarom kunnen GenZ-vrouwen zich niet gewoon normaal kleden en er normaal uitzien?
Ik vind haar ook irritant, denk dat ze ook heel makkelijk het bloed onder je nagels weg kan krijgen. Maar heb regelmatig het idee bij haar antwoorden dat ze wel de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt. En daarom ben ik wel nieuwsgierig naar dat boek van haar. Vanuit mijn achtergrond weet ik wel het eea van klimaat, en vooral van klimaat op de omgeving, en nog meer van de toestand van biodiversiteit, en dan ben ik dus wel nieuwsgierig naar dat boek. Hoe diep gaat het eigenlijk, en in hoeverre blijft het bij de feiten, en gaat het over speculatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef NoCigar het volgende:
WEER DAT 'HEEL GOED GEDAAN', GRRETVERDEMME MENS, GOOI JEZELF WEG MET JE BEVOOGDENDE COMPLIMENTJES..
(Dat zei ze gisteren ook al en ik heb toen en gemene posting over haar net niet geplaatst.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |