SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
Jahoor. De vraag is alleen waarin?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEBBEN WE ER WEER ALLEMAAL HEEL VEEL ZIN IN ?
Wattenschijfje is een wolf in schaapskleding.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yolo
[..]
Gevaarlijk die wattenschijfje
Groenvoer lust ik
[..]
Die hele bende bij Thijzquote:
ieuwliedepeeliequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Die melk van gisterenDie stond nog op m'n nachtkastje maar vanmorgen was het een dikke klont met helder vocht eronder
In het levenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. De vraag is alleen waarin?
ik zal er goed op letten als ik wattenschijfje een keer tegen komquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje is een wolf in schaapskleding.
Ziet er zo lief en schattig uit, maar ondertussen
[..]
Die hele bende bij Thijz
Oh myquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Die melk van gisterenDie stond nog op m'n nachtkastje maar vanmorgen was het een dikke klont met helder vocht eronder
Ja, die kan je nu dus wel weggooien. Of je maakt er yoghurt van.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Alle topkoks zijn mannen, en die zijn vaak stuurs en vierkant dominant staan strak van de drugs ook nog.
Op Miss meecro-wah-vayna dan maar die moet het van haar volle Amsterdams Hebreeuwse borsten en snaakse blik hebben.
Ik heb het hele pak weggetieftquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kan je nu dus wel weggooien. Of je maakt er yoghurt van.
Oh jakkes, gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Een fijne collega is vandaag overleden, longkanker, 3 weken geleden nog mee gewerkt.
Echt heel snel gegaan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Een fijne collega is vandaag overleden, longkanker, 3 weken geleden nog mee gewerkt.
Echt heel snel gegaan
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Jeetjequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Stoppen met roken uit respect voor hem en voor je eigen lichaam.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Gecondoleerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Dat kan niet, jij zit bij Camrynquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal er goed op letten als ik wattenschijfje een keer tegen kom
Dus jij houdt witte en bruine caafs gescheiden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij zit bij Camryn
Dimmy zou trots op haar zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij houdt witte en bruine caafs gescheiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |