Temperatuurquote:1 De hoogste temperatuur (graden C):
2 De laagste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal zomerse dagen:
8 Aantal tropische dagen:
Toch wat correctiesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:50 schreef MissHobje het volgende:
Ohhh Juli is alweer gedaan he.. ik heb niet zo'n goed tijdsbesef meer helaas
Afijn augustus ff onder voorbehoud:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 30
2 De laagste temperatuur (graden C): 10.5
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 85
4 Zon (uren): 223
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.2
6 Aantal warme dagen: 28
7 Aantal zomerse dagen: 14
8 Aantal tropische dagen: 1
1 De hoogste temperatuur (graden C): 31quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef Houtenbeen het volgende:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 31
2 De laagste temperatuur (graden C):11
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):140
4 Zon (uren): 190
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.1
6 Aantal warme dagen: 24
7 Aantal zomerse dagen: 13
8 Aantal tropische dagen: 2
Ohja goeiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Voorspellen voor september kan hier:
WKN / Voorspel hier het weer van september 2024
Ohhhh nou wordt het spannendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Qua neerslag zitten we allemaal te hoog denk ik... ik voorzie een overwinning voor @:Misshobje
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Qua neerslag zitten we allemaal te hoog denk ik... ik voorzie een overwinning voor @:Misshobje
Ik heb de gegevens ingevuld naar actuele waardes en ik weet wel genoeg.quote:
Zou toch leuk zijn als enzo..ik verwacht niets, valt het altijd meequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de gegevens ingevuld naar actuele waardes en ik weet wel genoeg.
Gezien het feit dat de top 3 dicht bij elkaar liggen zal hier niks meer veranderen, de max en minima zullen niet gehaald worden, neerslag misschien nog iets bij maar zal niet genoeg zijn voor duidelijk verschil. Zonuren eveneens het zelfde.
Al met al wel flinke scores, mocht de voorspelling zo blijven inc met die van morgen komen we uit tussen de 24,25 en 47,55 punten
Edit:
Zegt natuurlijk niet dat misshobje met de winst vandoor gaatalles ligt dicht bij elkaar
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als enzo..ik verwacht niets, valt het altijd mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Haha verkeerde topic denk ik?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 35 weer voorbij gevlogen en wat hebben we een mooie week gehad![]()
Helaas deze week wel de windrichting die bij de meeste compleet buiten de boot zijn gevallen![]()
Ook was het even spannend voor de top 2 want dat ligt dichtbij elkaar!wie deze week de winnaars zijn gaan we nu zien!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 3,12 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 2de plek met 3,23 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 3de plek met 3,98 punten is geworden: @:GarlandBriggsGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week.
Misser van de week
De misser gaat deze week naar: @:Frutsel , in bijna alles scoor je slechtvolgende keer beter!
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 0 graden verschil.
Temp min: @:Dick_Laurent met 0,1 graden verschil.
Neerslag: 5 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:MissHobje met 0,2 uren verschil.
Gem wind: @:Aloa met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Houtenbeen met 2 richting verschil.
Luchtdruk: 5 users met 0,9hpa verschil.
euhm... gooi je deze score nou niet in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 35 weer voorbij gevlogen en wat hebben we een mooie week gehad![]()
Helaas deze week wel de windrichting die bij de meeste compleet buiten de boot zijn gevallen![]()
Ook was het even spannend voor de top 2 want dat ligt dichtbij elkaar!wie deze week de winnaars zijn gaan we nu zien!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 3,12 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 2de plek met 3,23 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 3de plek met 3,98 punten is geworden: @:GarlandBriggsGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week.
Misser van de week
De misser gaat deze week naar: @:Frutsel , in bijna alles scoor je slechtvolgende keer beter!
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 0 graden verschil.
Temp min: @:Dick_Laurent met 0,1 graden verschil.
Neerslag: 5 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:MissHobje met 0,2 uren verschil.
Gem wind: @:Aloa met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Houtenbeen met 2 richting verschil.
Luchtdruk: 5 users met 0,9hpa verschil.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha verkeerde topic denk ik?![]()
Gefeliciteerd @:Misshobje en @:GarlandbriggsEn cool dat ik 2e ben! Had ik niet verwacht!
Ja! Hoe doe je dat toch steedsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gefeliciteerdgaat lekker zo wel he
![]()
en @:Garlandbriggs ook gefeliciteerd
![]()
Ik pak weer een podium plekkie![]()
Als ik dat verklap ben jij steeds 1equote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Hoe doe je dat toch steeds![]()
![]()
Ja dat is dus niet eerlijk! Je speelt altijd thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:12 schreef MissHobje het volgende:
En misschien helpt het dat ik in de Bilt woon
Gefelicitaart!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gefeliciteerdgaat lekker zo wel he
![]()
en @:Garlandbriggs ook gefeliciteerd
![]()
Ik pak weer een podium plekkie![]()
Jij ook gefelicitaart! Ik vind het wel leuk zo verspreid over verschillende topicsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha verkeerde topic denk ik?![]()
Gefeliciteerd @:Misshobje en @:GarlandbriggsEn cool dat ik 2e ben! Had ik niet verwacht!
OMG ik pak augustus gewoon ff 1e plekquote:Op zondag 1 september 2024 21:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Een mooie en soms warme dagen werden afgewisseld door wat mindere dagen, toch heeft De Bilt maar liefst 30 dagen van temperatuur boven de 20 graden en kende we 2x een tropische dag. Deze maand verliep in De Bilt droger dan normaal, qua zonuren was het prima en dat zien we ook terug in de uitslag die deze maand wat hoger is qua punten dan de vorige maand. Laten we snel kijken wie er deze maand het beste hebben gepresteerd.
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 25,43 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 2de plek met 26,58 punten is geworden: @:INViCTuS
Op de 3de plek met 27,73 punten is geworden: @:FrutselGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Deze maand geen gedeelde plek.
Misser van de maand
@:SpeedyGJ heeft de misser van de maand te pakken, vooral de zonuren en de warme dagen waren de boosdoeners. Volgende keer goed opletten met die warme dagen![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:Houtenbeen met 0,2 graden verschil.
Temp min: @:SpeedyGJ met 1,0 graden verschil.
Neerslag: @:MissHobje met 20,5mm verschil.
Zon uren: @:Starhopper met 3 uren verschil.
Gem wind: @:INViCTuS met 0,0km/h verschil.
20+ Graad: @:Aloa met 5 dagen verschil
25+ Graad: @:MissHobje met 2 dagen verschil
30+ Graad: @:INViCTuS / @:Frutsel / @:Houtenbeen met 0 dagen verschil
De nieuwe maand staat inmiddels ook online en kan in dit topic worden ingevuld: WKN / Voorspel hier het weer van september 2024
@:12Beaufort / @:Butz0rs / @:Dick_laurent / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu
Zelfs met die 100mm minder had Starhopper de winst kunnen pakken, dan waren de punten 19.58 geweest wat resulteerde in een 1ste plekquote:Op zondag 1 september 2024 23:57 schreef Frutsel het volgende:
Qua zonuren had @:Starhopper hier de winst moeten pakken... maar ondanks dat hoge aantal heeft hij/zij ook een hoog neerslagsignaal afgegeven wat hem/haar uiteindelijk doet verzuipen
Alweer eerstequote:Op zondag 1 september 2024 22:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG ik pak augustus gewoon ff 1e plek![]()
![]()
![]()
Ook van harte gefeliciteerd @:INViCTuS en @:Frutsel , goedmakertje voor de week score
quote:Op zondag 1 september 2024 23:57 schreef Frutsel het volgende:
Qua zonuren had @:Starhopper hier de winst moeten pakken... maar ondanks dat hoge aantal heeft hij/zij ook een hoog neerslagsignaal afgegeven wat hem/haar uiteindelijk doet verzuipen
Ja. Ik had gegokt op een dag met megabuienquote:Op maandag 2 september 2024 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs met die 100mm minder had Starhopper de winst kunnen pakken, dan waren de punten 19.58 geweest wat resulteerde in een 1ste plek
Nou echt hequote:Op maandag 2 september 2024 06:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alweer eerste![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
![]()
Anderen ook gefeliciteerd
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |