Je mag praten over een platte aarde en aliens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
David Icke ... de man die decennia lang mocht zeggen wat hij wou, maar compleet werd verbannen toen hij het had over covid, 5G & vaccins.
Makes you wonder ...
Ik hoorde die verhalen 25 jaar geleden al.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:36 schreef Viesdik het volgende:
Ik geloof wat hij zegt
[ x ]
Dit soort mensen bepaalt de koers van de mensheid..
Wat hij op het laatste ook zegt: "je bent een antisemiet"
Ook ik interesseert het me echt geen reet wat andere mensen van me vinden. Ik weet wie het zeggen
en zij dit het zeggen zijn per definitie minderwaardig
Vervang Rothschild Zionisme met de Israël lobby en zijn verhaal klopt gewoonquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:40 schreef HowardRoark het volgende:
Wat zou een 'Rothschild Zionist' überhaupt betekenen? Het lijkt mij handig om eerst eens met een definitie te beginnen en dan tevens waarom dit van toepassing zou zijn op alle namen in dit lijstje, alvorens er zulke kolderieke claims worden gedeeld.
Toen die Nederland niet mocht binnen komen. Werd er als reden opgegeven dat die antisemitisme zou verspreiden en dat die zich schuldig zou maken aan Holocaust ontkenning.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
David Icke ... de man die decennia lang mocht zeggen wat hij wou, maar compleet werd verbannen toen hij het had over covid, 5G & vaccins.
Makes you wonder ...
Hmm, het verhaal in de OP komt in elk geval over als een onsamenhangend verhaal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vervang Rothschild Zionisme met de Israël lobby en zijn verhaal klopt gewoon
Waarom kiest die dan om het woord toch te gebruiken? Kan alleen maar gissen. Om een onderscheid te maken tussen de gewone Israëliër en de problematische elementen binnen het Zionisme. Dat is mijn gok
Wat wil je dat ik zeg?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaat TS @:viesdik trouwens nog zelf reageren in zijn topic of is dit zijn zoveelste linkdumptopic zonder eigen inbreng?
Je zou kunnen reageren op de reacties in dit topic. Bijvoorbeeld op post #10 van HowardRoark die aangeeft dat de familie Rothschild weinig meer met het Jodendom van doen heeft, laat staan met de Joodse lobby. Dat alleen al zou jouw stelling onderuit halen.quote:
Het zijn de rijkste en machtigste mensen op aarde die het lot van de mensheid bepalen. Helaas zitten er verhoudingsgewijs veel zionisten tussen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zou kunnen reageren op de reacties in dit topic. Bijvoorbeeld op post #10 van HowardRoark die aangeeft dat de familie Rothschild weinig meer met het Jodendom van doen heeft, laat staan met de Joodse lobby. Dat alleen al zou jouw stelling onderuit halen.
Kun je hier ook voorbeelden van geven?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het zijn de rijkste en machtigste mensen op aarde die het lot van de mensheid bepalen. Helaas zitten er verhoudingsgewijs veel zionisten tussen.
Maar waardoor komt dit?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:52 schreef pokkerdepok het volgende:
anti joodse consperacy theorieen is van alle tijden, hier in het westen. is gewoon traditie, al vele eeuwen lang.
het zou eerder opmerkelijk zijn als men niet dit soort dingen verzint.
Die voorbeelden zie je in het filmpjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je hier ook voorbeelden van geven?
Niet eens alle mensen die daar zijn opgenoemd zijn Joods en ook de Rothschild familie hebben tegenwoordig weinig met het Jodendom of Israël te maken. Het blijft dus een heel raar verhaal, dat ook nog eens onjuist is op verscheidene punten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Die voorbeelden zie je in het filmpje
begon waarschijnlijk omdat het christendom denkt dat joden jesus hebben gekruisigd.quote:
Je noemt slechts 6 namen die onder 8 jaar Obama een rol speelden. Enig idee hoeveel ministers en adviseurs Obama in die 8 jaren in totaal heeft gehad?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het zijn de rijkste en machtigste mensen op aarde die het lot van de mensheid bepalen. Helaas zitten er verhoudingsgewijs veel zionisten tussen.
Wannneer je als linksgeindoctrineerde jongere je tegen Israel keert vanwege hun genocide op de Palestijnen. Dan wordt je ook heel snel opgeruimd. Terwijl je wel maandenlang hele steden mocht affikken in naam van de Black Lives Matter mits dit extremisme tegen blanke mensen werd gevoerd. Dit laat duidelijk zien wie hier daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft. Namelijk diegenen die je nooit en te nimmer enige kritiek mag geven. En wat de politieke doelen zijn van dit clubje. Namelijk de omvolking van het blanke ras (Europa, Amerika). En hun oorlog tegen de Christenen. En nee ik heb het hier niet over Moslims.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je mag praten over een platte aarde en aliens.
Maar zodra je te dicht bij de plannetjes van de globalistische elite komt wordt je aangepakt.
Er was een politicus die bij Tucker Carlson beweerde dat vrijwel elke politicus in Washingtom, op links en op rechts. Een Joodse handler zou hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vervang Rothschild Zionisme met de Israël lobby en zijn verhaal klopt gewoon
Waarom kiest die dan om het woord toch te gebruiken? Kan alleen maar gissen. Om een onderscheid te maken tussen de gewone Israëliër en de problematische elementen binnen het Zionisme. Dat is mijn gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |