Dit geld nu voor mijquote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
46 Punten, AZ verpest het feestje.
15 puntjes koekoekquote:
De punten van de inhaalwedstrijd Feyenoord-Ajax lijken wel verwerkt te zijn in enkele overzichten, maar de rankings en het uitgedeelde budget lijken (nog) niet aangepast te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 03:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar zijn de punten toegekend van de Feyenoord Ajax inhaal wedstrijd ?
quote:Op zaterdag 2 november 2024 03:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar zijn de punten toegekend van de Feyenoord Ajax inhaal wedstrijd ?
Standaard updatet ie alleen de laatste drie ronden, dit was net wat te lang geleden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:42 schreef Wazaa het volgende:
[..]
De punten van de inhaalwedstrijd Feyenoord-Ajax lijken wel verwerkt te zijn in enkele overzichten, maar de rankings en het uitgedeelde budget lijken (nog) niet aangepast te zijn.
Dankjewel! Alles is succesvol bijgewerkt!quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Standaard updatet ie alleen de laatste drie ronden, dit was net wat te lang geleden.
Graag om 8.15 even weer kijken of het klopt.
Die zitten ook nog niet in de manager.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef stpn het volgende:
Het gaat eindelijk weer beginnen, paar leuke potjes dit weekend!
Linssen bij NEC en Haller bij Utrecht, zullen beiden vast nog niet spelen gok ik.
Benieuwd wat die twee toe gaan voegen en of er nog een paar transfers bij de traditionele top plaats gaan vinden
Update is er meestal na het einde van de ronde, meen ik me van vorige jaren te herinneren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zitten ook nog niet in de manager.
Niet dat we nu al kunnen wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |