SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Das ook een reden dat ik naar thailand ga. gevoel van veiligheid wat ik daar wel heb en hier niet
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En snap je nu waar het mis gaat?
Hoop toch dat het nu de laatste operatie wasquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:16 schreef IJsdraakje het volgende: Oh damn, da's weer flink wat sleutelwerk @:crv
![]()
Nou ja , denk grootste reden is boeddhismequote:Op woensdag 24 juli 2024 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat een homogene samenleving je veiliger doet voelen.
Rob "HET IS TWEE VOOR 12 WE GAAN ALLEMAAL DOOD TROUWENS EVEN NAAR ARGENTINIË VLIEGEN OMDAT IK NATUURLIJK NIET EEN GEWONE NEDERLANDSE RELATIE WIL HEBBEN MAAR EEN SUPER EXOTISCHE VRIEND" Jetten?quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rob "HET IS TWEE VOOR 12 WE GAAN ALLEMAAL DOOD TROUWENS EVEN NAAR ARGENTINIË VLIEGEN OMDAT IK NATUURLIJK NIET EEN GEWONE NEDERLANDSE RELATIE WIL HEBBEN MAAR EN EXOTISCHE VRIEND" Jetten?
West Europa was altijd primair christelijk en had een high trust society.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja , denk grootste reden is boeddhisme
Najaaaa zeg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's buiten sodemieteren trouwens
nou ja denk toch altijd dat het meer te maken heeft met iemands sociale positie in de samenleving dan iemands afkomst als het op criminaliteit aankomtquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
West Europa was altijd primair christelijk en had een high trust society.
Dan zou de veiligheid in steden niet fors achteruit moeten gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk toch altijd dat het meer te maken heeft met iemands sociale positie in de samenleving dan iemands afkomst als het op criminaliteit aankomt
ben een stripverhaal aan het maken... DE WRAAK VAN AMA. Waarin je mij in Helmond komt opzoeken en alles doet wat ik met jou 'even' doe.quote:
nou jawel als grote delen in steden in relatieve armoede leven. Kijk maar naar parijs met hun banlieusquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou de veiligheid in steden niet fors achteruit moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |