Waarom is dat nou weer kinderachtig? Wanneer mannen daar iets over zeggen tegen vrouwen dan wordt de man gelijk gekwalificeerd als 'emotioneel onvolwassen' of nog erger 'jaloers'. Veel vrouwen zijn zo naïef om te denken dan je echt een gelijkwaardige vriendschap kunt hebben met het andere geslacht en dat het écht geen probleem is dat je als vrouw tot in de late uurtjes doorzakt met je 'gezellige' mannelijke collega's. In mijn opzicht vertoon je dan als vrouw gewoon risicovol gedrag en schuif je daarbij elke eigen verantwoordelijkheid af op je partner want die is 'wantrouwend' enzo. Bovendien gaan mannen echt geen massa's tijd investeren in vrouwen om de leukigheid of gezellig kletsen als er geen seks valt te halen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.
Ja hoor, knul, hartstikke stoer ben je en ga nu maar weer snel naar je mama en papa.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
Eerste waar ik naar kijk is:
1. Is ze zwanger?
2. Heeft ze kinderen van een ander vent?
3. Heeft ze bodycounts (seksuele verleden met mannen waardoor haar gaten compleet gesloopt zijn)
4. Ze moet FEMENINE zijn en geen dominante ''boss bitch''.
Als ze een van deze hebben is al een no-go voor mij. Gebruiken en dumpen die hap.
En toch....het kan wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer kinderachtig? Wanneer mannen daar iets over zeggen tegen vrouwen dan wordt de man gelijk gekwalificeerd als 'emotioneel onvolwassen' of nog erger 'jaloers'. Veel vrouwen zijn zo naïef om te denken dan je echt een gelijkwaardige vriendschap kunt hebben met het andere geslacht en dat het écht geen probleem is dat je als vrouw tot in de late uurtjes doorzakt met je 'gezellige' mannelijke collega's. In mijn opzicht vertoon je dan als vrouw gewoon risicovol gedrag en schuif je daarbij elke eigen verantwoordelijkheid af op je partner want die is 'wantrouwend' enzo. Bovendien gaan mannen echt geen massa's tijd investeren in vrouwen om de leukigheid of gezellig kletsen als er geen seks valt te halen.
Jij valt niet op kleine mannen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:29 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die kleuter kleding dragen. Ook een rode vlag.
Geen Marvel of DC shirt dus?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:29 schreef woxxel2 het volgende:
Mannen die kleuter kleding dragen. Ook een rode vlag.
Een eerlijke vrouw dus, dat is dan wel een green flag. Klinkt meer als een compatibiliteits probleem dan een red flag, dat ze niet zo geil is kan ze ook niet veel aan doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb eens een vrouw gedate die tijdens de derde date vertelde dat ze niet zo’n geweldige drive in bed had. Die bleek 1 keer per maand al teveel te vinden. Was echt een hele leuke vrouw verder dus echt zonde maar dat vond ik op 26-jarige leeftijd toch wel echt een no-go.
Later nog eens op Facebook tegengekomen. Die bleek dus net voor ze ging daten 50kg te zijn afgevallen met een maagbandje.
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
Eerste waar ik naar kijk is:
1. Is ze zwanger?
2. Heeft ze kinderen van een ander vent?
3. Heeft ze bodycounts (seksuele verleden met mannen waardoor haar gaten compleet gesloopt zijn)
4. Ze moet FEMENINE zijn en geen dominante ''boss bitch''.
Als ze een van deze hebben is al een no-go voor mij. Gebruiken en dumpen die hap.
Kun jij verklaren waarom ten aanzien van Johnny Depp voormalig partners en mensen in zijn omgeving zich totaal niet herkennen in wat er gebeurd is in hun relatie, maar bij Amber Heard wel sprake is van geweld (inclusief dat ze minimaal 1 keer gearresteerd is b.v. in 2009 vanwege gebruik van geweld) zowel in haar relaties, als ook ten aanzien van derden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat het bewijs gefabriceerd is, bestaat alleen in jouw fantasie natuurlijk.
Heard heeft een vergelijkbare case tegen Johnny in de VK wel gewonnen.
De Amerikaanse rechtszaak heeft vrouwenrechten 20 jaar teruggetrokken met die smerige heksenjachtenactie van Johnny.
https://www.theguardian.c(...)trial-metoo-backlash
Vreselijk voor mishandelde vrouwen die na tijden van fysieke en mentale mishandelingen terugvechten. En daar niet eens over mogen schrijven in de VS, niet eens zonder hun mishandelaar te benoemen.
En gaat blijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...
Gave post!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik echt nooit meer ga accepteren is het niet respecteren van mijn privacy
Het niet accepteren dat ik over zaken niet mijn eigen mening mag hebben.
Niet accepteren dat bepaalde beloftes heilig zijn voor mij
Geen bemoeienis over mijn medicatie of met mijn begeleiding etc
Maaaaaar ik ben zelf ook een rondwandelende rode vlag; psychische problemen, controlfreak en dwangmatig. Te graag alleen op mezelf en een People pleaser op een wijze die niet gezond is voor een relatie.
Dus conclusie; ik ben alleen en blijf alleen
Goede red flag is dat ook: van die complotdenkers die alleen in rechtbanken geloven als het hen uitkomt, en zich prima thuis zouden voelen in een samenleving waarin mensen gelyncht worden op basis van onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener he?
Deze zaak is zo publiekelijk uitgevochten dat ik het met het beschikbare bewijs wat vrij op tafel ligt wel wonderlijk vind als je je nog steeds achter Heard schaart
En als er kinderen zijn? Ik denk toch wel dat het belangrijk is dat dan beide 'exen' een beetje volwassen met elkaar om dienen te gaan voor de kinders en dan zou ik ook geen stampvoetende 'nieuwe' liefde willen hebben die het hele verleden het liefst wil uitgummen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.
En ben sowieso geen voorstander van hele intensieve vriendschappen onderhouden met het andere geslacht. Misschien vanuit het perspectief van de vrouw kan dat prima voor de leuk en gezelligheid, maar mannen zijn in dat opzicht nooit helemaal te vertrouwen.
Je kan prima op een fatsoenlijke manier zakelijk bespreken als het om of over de kinderen gaat.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En als er kinderen zijn? Ik denk toch wel dat het belangrijk is dat dan beide 'exen' een beetje volwassen met elkaar om dienen te gaan voor de kinders en dan zou ik ook geen stampvoetende 'nieuwe' liefde willen hebben die het hele verleden het liefst wil uitgummen.
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 13:45 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Goede red flag is dat ook: van die complotdenkers die alleen in rechtbanken geloven als het hen uitkomt, en zich prima thuis zouden voelen in een samenleving waarin mensen gelyncht worden op basis van onderbuikgevoelens.
Als je graag niet blootgesteld wil worden aan mannelijkheid is dat op zichzelf een uitstekende strategie.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijn
Deze houding van jou zou ook als een red flag beschouwd kunnen worden. Zo krampachtig en angstvallig de boot van een van de exen afhouden, is ergens ook niet gezond.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan prima op een fatsoenlijke manier zakelijk bespreken als het om of over de kinderen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |