abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2024 @ 22:26:16 #101
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214410905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat is dat toch voor kinderachtigs iets dat je geen intensief contact meer mag hebben met exen. Ik praat ook bijna dagelijks met m'n ex (nu m'n allerbeste vriend) en we videobellen ook zo nu en dan. Ik denk dat vooral je eigen instelling er voor zorgt dat het een probleem is.
Waarom is dat nou weer kinderachtig? Wanneer mannen daar iets over zeggen tegen vrouwen dan wordt de man gelijk gekwalificeerd als 'emotioneel onvolwassen' of nog erger 'jaloers'. Veel vrouwen zijn zo naïef om te denken dan je echt een gelijkwaardige vriendschap kunt hebben met het andere geslacht en dat het écht geen probleem is dat je als vrouw tot in de late uurtjes doorzakt met je 'gezellige' mannelijke collega's. In mijn opzicht vertoon je dan als vrouw gewoon risicovol gedrag en schuif je daarbij elke eigen verantwoordelijkheid af op je partner want die is 'wantrouwend' enzo. Bovendien gaan mannen echt geen massa's tijd investeren in vrouwen om de leukigheid of gezellig kletsen als er geen seks valt te halen.
Le Diable
pi_214411044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
Eerste waar ik naar kijk is:

1. Is ze zwanger?
2. Heeft ze kinderen van een ander vent?
3. Heeft ze bodycounts (seksuele verleden met mannen waardoor haar gaten compleet gesloopt zijn)
4. Ze moet FEMENINE zijn en geen dominante ''boss bitch''.

Als ze een van deze hebben is al een no-go voor mij. Gebruiken en dumpen die hap.
Ja hoor, knul, hartstikke stoer ben je en ga nu maar weer snel naar je mama en papa.
Tails tell tales
pi_214411422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Waarom is dat nou weer kinderachtig? Wanneer mannen daar iets over zeggen tegen vrouwen dan wordt de man gelijk gekwalificeerd als 'emotioneel onvolwassen' of nog erger 'jaloers'. Veel vrouwen zijn zo naïef om te denken dan je echt een gelijkwaardige vriendschap kunt hebben met het andere geslacht en dat het écht geen probleem is dat je als vrouw tot in de late uurtjes doorzakt met je 'gezellige' mannelijke collega's. In mijn opzicht vertoon je dan als vrouw gewoon risicovol gedrag en schuif je daarbij elke eigen verantwoordelijkheid af op je partner want die is 'wantrouwend' enzo. Bovendien gaan mannen echt geen massa's tijd investeren in vrouwen om de leukigheid of gezellig kletsen als er geen seks valt te halen.
En toch....het kan wel.
Ik ben al bijna 20 jaar bevriend met de buurman.
Ik snap je punt, daar niet van, er is altijd wel een van de twee die iets wilt, echter als duidelijk de grens aangegeven is en er wordt niet op ingegaan...
Als ik in een relatie zit ben ik er voor verantwoordelijk dat niemand anders een bedreiging wordt.
Er kunnen 100 mannen aandacht willen van mij, dat boeit niet, zodra ik mijn aandacht geef aan een van 100 andere.....dat is een probleem.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214411472
Mannen die kleuter kleding dragen. Ook een rode vlag.
pi_214411944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:29 schreef woxxel2 het volgende:
Jij valt niet op kleine mannen? ;)
pi_214411947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:29 schreef woxxel2 het volgende:
Geen Marvel of DC shirt dus?
Life is a highway...let's ride it!
pi_214412064
Ik heb helaas maar weinig ervaring met relaties en dus ook met rode vlaggen in een relatie. Wat voor mij wel een rode vlag zou zijn, is claimend gedrag van een vrouw, vooral in het begin als je eigenlijk nog geen relatie hebt en nog in de kennismakingsfase zit.
pi_214412515
Ik heb ontzettend veel red flags en tegelijkertijd ook niet, want het gaat vaak meer om een combinatie van dingen en 'red flags' komen daarnaast nogal eens voort uit een bepaalde intuïtie i.p.v. echt concrete feiten.

Maar in zijn algemeenheid vind ik - zonder goede reden - 'gemeen zijn' denk ik de grootste red flag, vooral als dat binnen een bepaalde groepsdynamiek plaatsvindt en/of achter mensen hun rug om.

Verder: Totaal geen humor hebben.

Ik kan daarnaast ook heel slecht tegen irrationaliteit (tenzij vanuit intuïtie of tijdelijk door bepaalde zware omstandigheden) en/of labiliteit.

En verder zie ik het tussen mij en een religieus iemand ook niet snel werken, aangezien ik religie één van de meest (ver)achterlijke dingen vind.

Iemand die aan korfbal doet vind ik dan weer een grote plus. :+

Toevoegingen:
Gebrek aan moraal/principes
Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 26-07-2024 09:11:44 ]
Tails tell tales
pi_214412710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb eens een vrouw gedate die tijdens de derde date vertelde dat ze niet zo’n geweldige drive in bed had. Die bleek 1 keer per maand al teveel te vinden. Was echt een hele leuke vrouw verder dus echt zonde maar dat vond ik op 26-jarige leeftijd toch wel echt een no-go.

Later nog eens op Facebook tegengekomen. Die bleek dus net voor ze ging daten 50kg te zijn afgevallen met een maagbandje.
Een eerlijke vrouw dus, dat is dan wel een green flag. Klinkt meer als een compatibiliteits probleem dan een red flag, dat ze niet zo geil is kan ze ook niet veel aan doen

OT: iemand die eisen stelt aan hoe ik me kleed en hoe ik mijn tijd spendeer, iemand die na een keer neuken al verliefd is, iemand die elke dag de hele dag door om aandacht vraagt, iemand die uit de pan flipt als ik naar een andere vrouw kijk (ja Irna, dit gaat over jou)
pi_214414366
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:05 schreef armegozer het volgende:
Eerste waar ik naar kijk is:

1. Is ze zwanger?
2. Heeft ze kinderen van een ander vent?
3. Heeft ze bodycounts (seksuele verleden met mannen waardoor haar gaten compleet gesloopt zijn)
4. Ze moet FEMENINE zijn en geen dominante ''boss bitch''.

Als ze een van deze hebben is al een no-go voor mij. Gebruiken en dumpen die hap.
Als ik dit zo lees vermoed ik dat jouw bodycount nog op of omstreeks 0 is...
pi_214414499
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat het bewijs gefabriceerd is, bestaat alleen in jouw fantasie natuurlijk.
Heard heeft een vergelijkbare case tegen Johnny in de VK wel gewonnen.

De Amerikaanse rechtszaak heeft vrouwenrechten 20 jaar teruggetrokken met die smerige heksenjachtenactie van Johnny.

https://www.theguardian.c(...)trial-metoo-backlash

Vreselijk voor mishandelde vrouwen die na tijden van fysieke en mentale mishandelingen terugvechten. En daar niet eens over mogen schrijven in de VS, niet eens zonder hun mishandelaar te benoemen.
Kun jij verklaren waarom ten aanzien van Johnny Depp voormalig partners en mensen in zijn omgeving zich totaal niet herkennen in wat er gebeurd is in hun relatie, maar bij Amber Heard wel sprake is van geweld (inclusief dat ze minimaal 1 keer gearresteerd is b.v. in 2009 vanwege gebruik van geweld) zowel in haar relaties, als ook ten aanzien van derden?

Ik heb de zaak aandachtig gevolgd en je kan toch moeilijk volhouden dat het vooral erop lijkt alsof Depp de aanstichter was. Dat Depp zich misdragen heeft, ja. Maar de aanstichter? Dat heb ik niet gezien. En dat Heard puur het slachtoffer was en alleen maar iets terug heeft gedaan? Leek bepaald niet zo.

De zaak in het Verenigd Koninkrijk was overigens wezenlijk anders, namelijk gericht tegen The Sun.

Niemand weet hoe het exact is gegaan behalve Depp en Heard zelf natuurlijk. Maar hetgeen jij kennelijk een ander wenst te verwijten, doe je zelf: namelijk, je gelooft een van de partijen. En dat mag natuurlijk. Maar heel consequent is het niet. :)
pi_214414628
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En gaat blijven :P
Tails tell tales
pi_214414717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:31 schreef Forbry het volgende:

[..]
En gaat blijven :P
Hij kan nog volwassen worden. Maar met deze instelling gaat het inderdaad niet goedkomen.
pi_214414824
Stipt op 1 staat egoisme inclusief daaruit voortvloeiende manipulerende en claimerige gedragingen, alsmede verminderde empathie en verminderd respect voor anderen. Een rode vlag is het gevoel dat geen rekening met je wordt gehouden.

Daarna komt het onvermogen eigen verantwoordelijkheid te nemen, w.o. slachtofferrol-gedrag (zoals alles buiten jezelf verleggen). Deze mensen zullen weinig reflecteren op het eigen gedrag en ontwikkelen zich op persoonlijk vlak nauwelijks. Een rode vlag daarbij is dat deze personen snel spreken over dat hen van alles overkomt.

Beide zijn soms moeilijk op te merken, maar een oplettend persoon zal de subtiliteiten wel opmerken. Een rode vlag betekent bij mij overigens niet automatisch 'wegwezen', maar meer een signaal om op te letten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Justinn op 26-07-2024 12:57:33 ]
pi_214416358
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tails tell tales
pi_214418321
Wat ik echt nooit meer ga accepteren is het niet respecteren van mijn privacy

Het niet accepteren dat ik over zaken niet mijn eigen mening mag hebben.

Niet accepteren dat bepaalde beloftes heilig zijn voor mij

Geen bemoeienis over mijn medicatie of met mijn begeleiding etc

Maaaaaar ik ben zelf ook een rondwandelende rode vlag; psychische problemen, controlfreak en dwangmatig. Te graag alleen op mezelf en een People pleaser op een wijze die niet gezond is voor een relatie.

Dus conclusie; ik ben alleen en blijf alleen
  vrijdag 26 juli 2024 @ 19:46:40 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214418674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik echt nooit meer ga accepteren is het niet respecteren van mijn privacy

Het niet accepteren dat ik over zaken niet mijn eigen mening mag hebben.

Niet accepteren dat bepaalde beloftes heilig zijn voor mij

Geen bemoeienis over mijn medicatie of met mijn begeleiding etc

Maaaaaar ik ben zelf ook een rondwandelende rode vlag; psychische problemen, controlfreak en dwangmatig. Te graag alleen op mezelf en een People pleaser op een wijze die niet gezond is voor een relatie.

Dus conclusie; ik ben alleen en blijf alleen
Gave post!!! ^O^
pi_214446272
Wat betreft zorgverleners vind ik het een enorme red flag als iemand overkomt als een lieve moeder.

Oftewel iedereen die in een bepaalde rol kruipt om het vertrouwen van clienten te winnen.

Als je als behandelaar of begeleider wilt dat clienten jou vertrouwen, moet je betrouwbaar ZIJN. Dat houdt niks meer in dan dat je eerlijk bent in wat je wel en niet voor iemand kunt betekenen en dat je geen beloftes maakt die je niet kunt nakomen.

Ik heb heel vaak gehoord "Behandelaars zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken!"

Ik zou willen dat ze andersom ook kunnen beseffen dat clienten net zo goed volwaardige mensen zijn die het beste van hun leven willen maken. Ik had nota bene uiteindelijk hulp geaccepteerd met de bedoeling dat ik niet mijn hele leven zou verpesten door mij door angsten en depressies te laten leiden. In plaats van dat zetje om meer in mijn kracht te kunnen komen, kreeg ik vaker een zetje precies de andere kant op. En dan vooral de stelligheid van hen dat ik moet doen wat zij zeggen, want zij zijn de experts en ik met mijn psychisch gestoorde geest en mijn vermeende zwartwit-denken, kan niet op mijn perceptie vertrouwen.

Ik ontdekte pas geleden dit filmpje. Het is griezelig hoe herkenbaar dit is.
pi_214447331
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:30 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Beetje een dooddoener he?
Deze zaak is zo publiekelijk uitgevochten dat ik het met het beschikbare bewijs wat vrij op tafel ligt wel wonderlijk vind als je je nog steeds achter Heard schaart
Goede red flag is dat ook: van die complotdenkers die alleen in rechtbanken geloven als het hen uitkomt, en zich prima thuis zouden voelen in een samenleving waarin mensen gelyncht worden op basis van onderbuikgevoelens.
pi_214447575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 00:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Niks kinderachtig aan. Je bent niet voor niks exen van elkaar, het is een relatie die voorbij is. Die laat je achter je en je gaat beiden verder met je nieuwe leven zonder elkaar.

En ben sowieso geen voorstander van hele intensieve vriendschappen onderhouden met het andere geslacht. Misschien vanuit het perspectief van de vrouw kan dat prima voor de leuk en gezelligheid, maar mannen zijn in dat opzicht nooit helemaal te vertrouwen.
En als er kinderen zijn? Ik denk toch wel dat het belangrijk is dat dan beide 'exen' een beetje volwassen met elkaar om dienen te gaan voor de kinders en dan zou ik ook geen stampvoetende 'nieuwe' liefde willen hebben die het hele verleden het liefst wil uitgummen.
pi_214449292
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 14:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En als er kinderen zijn? Ik denk toch wel dat het belangrijk is dat dan beide 'exen' een beetje volwassen met elkaar om dienen te gaan voor de kinders en dan zou ik ook geen stampvoetende 'nieuwe' liefde willen hebben die het hele verleden het liefst wil uitgummen.
Je kan prima op een fatsoenlijke manier zakelijk bespreken als het om of over de kinderen gaat.
blablablabla
pi_214449952
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 13:45 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Goede red flag is dat ook: van die complotdenkers die alleen in rechtbanken geloven als het hen uitkomt, en zich prima thuis zouden voelen in een samenleving waarin mensen gelyncht worden op basis van onderbuikgevoelens.
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijn
pi_214450000
Dat is ook de reden dat ze dat erin zetten hè.
pi_214450005
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2024 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Op Bumble swipe ik profielen met teksten als: hobby's: boos zijn op het patriarchaat en dislike masculinity as a concept (beiden in het wild gezien) met een lanceerkracht naar links waar Elon Musk jaloers op zou zijn
Als je graag niet blootgesteld wil worden aan mannelijkheid is dat op zichzelf een uitstekende strategie.
pi_214452229
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan prima op een fatsoenlijke manier zakelijk bespreken als het om of over de kinderen gaat.
Deze houding van jou zou ook als een red flag beschouwd kunnen worden. Zo krampachtig en angstvallig de boot van een van de exen afhouden, is ergens ook niet gezond.
Je bent óf heel onzeker óf je bent een ontzettende controlfreak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')