SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Kiepkluifjes, broccoli en geluchtfrituurde aardappeltjesquote:
een gameboy maar dan ander uiterlijkquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, broccoli en geluchtfrituurde aardappeltjes
Heb serieus nog spelcomputers in dozen staan hier, nooit iets mee gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een draagbare spelcomputer begrijp ik.
Zo'n houten deck bij de veranda waar je lekker kunt gaan zitten stomenquote:
das net wat voor @Nattekat met zijn verkoudheidquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n houten deck bij de veranda waar je lekker kunt gaan zitten stomen
Kom je mee net nu het over isquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das net wat voor @:nattekat met zijn verkoudheid
Ik bied tien euro voor de Switchquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb serieus nog spelcomputers in dozen staan hier, nooit iets mee gedaan
ess, niet ikquote:
Beetje kamille erinquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das net wat voor @:nattekat met zijn verkoudheid
dampoquote:
Ik ben nou eenmaal een beetje traagquote:
hijzelf ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een beetje traag
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crispy skin salmon met limoen-kappertjesmayonnaise
Dan heeft ie er misschien nog wat aanquote:
hdptjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag 2 dikke sneetjes landbrood met gerookte zalm en dille-mayonaise
ja ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal voor Thailand gekocht ook?
[..]
[..]
I knowquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar maak maar lekker grapjes over stoom, het is een beproefde methode om je holtes te legen
Heerlijk voor je poriënquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar maak maar lekker grapjes over stoom, het is een beproefde methode om je holtes te legen
welke ben je geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dierentuin was leuk. Dochter wilde al bij het eerste dier (de zeeleeuw) blijven staan. Moest meegesleept worden.
wie maakt er grappen over dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Jij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie maakt er grappen over dan?
Het ging gewoon over een steamdeck
dat is dan wat jij er in wilt lezen. ik stak de draak met een steamdeck niet met stomenquote:
nou zoiets.... denk dat we de brandweer moeten bellen, hij is in plaats van op de kast gejaagd ineens in de hoogste boom terecht gekomenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nattekat reageert zo fel, lijkt wel of er stoom uit zijn oren komt
ja wildlands geeft hun toegangskaarten graag weg via loterijen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga als het goed is in september ook naar Wildlands. Mijn vader wil er graag heen en hij had kaartjes gewonnen bij de vriendenloterij...
Ja, de kaartjes zijn wel duur geworden. Tandjes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga als het goed is in september ook naar Wildlands. Mijn vader wil er graag heen en hij had kaartjes gewonnen bij de vriendenloterij...
uhuh ja ze weten wel wat hoge prijzen zijn daarquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de kaartjes zijn wel duur geworden. Tandjes.
En dan het eten en drinken on site. Meer dan 4 euro voor een colaatje, godsamme he.
Ja dat is altijd kut.quote:
Mijn oom zegt ook altijd tandjes. Maar hoor het verder eigenlijk nooitquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de kaartjes zijn wel duur geworden. Tandjes.
En dan het eten en drinken on site. Meer dan 4 euro voor een colaatje, godsamme he.
M'n moeder was laatst een kast aan het uitruimen en kwam onze oude jaarabonnementen uit de jaren 80 tegen. 30 gulden voor kinderenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
Leukste dierenpark vind ik die in Arnhem. Burgers Zoo
Dan moet hij harder praten!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom zegt ook altijd tandjes. Maar hoor het verder eigenlijk nooit
dat was toen prijzig... tegenwoordig zou je er voor tekenenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder was laatst een kast aan het uitruimen en kwam onze oude jaarabonnementen uit de jaren 80 tegen. 30 gulden voor kinderen
Lol dat betaal je nu per bezoek, en wellicht nog iets meer dan dat in euro's.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder was laatst een kast aan het uitruimen en kwam onze oude jaarabonnementen uit de jaren 80 tegen. 30 gulden voor kinderen
Zo'n abonnement is nu 68 euro.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol dat betaal je nu per bezoek, en wellicht nog iets meer dan dat in euro's.
Burgersquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
Leukste dierenpark vind ik die in Arnhem. Burgers Zoo
Geen idee waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom zegt ook altijd tandjes. Maar hoor het verder eigenlijk nooit
28 aan de kassa, online 27quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een los ticket dan?
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol dat betaal je nu per bezoek, en wellicht nog iets meer dan dat in euro's.
Ik zei het eerst ook vaak en ik had het van een collega uit Arnhem.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaan komt.
dan heb je tegenwoordig bij 3 keer bezoeken de kaart er al uit.... dat vind ik best netjesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
VIP Taylor Swift was 500 euro per kaartjequote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ik ben in 1999 naar Dynamo Open Air geweest. 3 dagen + camping 110 gulden
Tegenwoordig ben je voor een concert van de absolute topartiesten meer dan 100 Euro kwijt...
Ik heb er wel naar zitten kijken ja maar het is toch een hap geld in een keer, en dan komt er nog een parkeerabonnement bij van 20 euro.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je tegenwoordig bij 3 keer bezoeken de kaart er al uit.... dat vind ik best netjes
Ik heb juist oordopjes in voor Minder Horenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of Essie moet naar Beter Horen
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
de tandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja dat dan weer wel iddquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er wel naar zitten kijken ja maar het is toch een hap geld in een keer, en dan komt er nog een parkeerabonnement bij van 20 euro.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaan komt.
Mijn oom komt uit Andijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei het eerst ook vaak en ik had het van een collega uit Arnhem.
Dat kleine dierenparkje in Best heeft opvallend mooie beestjes die je zelden ziet in dierentuinen, je kunt merken dat de eigenaren multimiljonairs in ruste zijn met een passie voor exotische dieren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stuk beterquote:
Ik heb vanmiddag ook aan die van mij gesnuffeldquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef essnhills het volgende:
Zo'n vlinderstruik in bloei ruikt echt heerlijk
Leiden, Arnhem, Andijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik uit Leiden.
Zie geen verband.
Ik zit er weer onder en de geur komt me aan alle kanten tegemoetquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook aan die van mij gesnuffeld
Het antwoord is westen. Leiden ligt in het westen, Andijk in West-Friesland, Arnhem in west Duitsland. Stop de tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden, Arnhem, Andijk
Lijkt me duidelijk
ik zou twee jokers inzettenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het antwoord is westen. Leiden ligt in het westen, Andijk in West-Friesland, Arnhem in west Duitsland. Stop de tijd.
Ja dit lijkt me de meest logische uitlegquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het antwoord is westen. Leiden ligt in het westen, Andijk in West-Friesland, Arnhem in west Duitsland. Stop de tijd.
2 jokers?quote:
Allemaal 6 letters. Westen: ook zes letters. Dus het klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien zelfs 3quote:
Waterdichte redenatiequote:Op woensdag 24 juli 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal 6 letters. Westen: ook zes letters. Dus het klopt.
Jij gaat all-in?quote:
ja... bij per seconde wijzer kun je geen fout antwoord hebben hequote:
ik ken het ook als de tandjes, maar hoor de uitspraak al sinds de jaren 80 niet meerquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken 'm als "de tandjes", maar volgens mij niet vanuit de westfriese hoek.
Hangt af van welke ronde.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... bij per seconde wijzer kun je geen fout antwoord hebben he
Ja. daar ben ik vorig jaar geweest. Wallaroo's of zo zie je zelden en er was ook een baby Wombat geboren. Die zie je ook niet in iedere dierentuin. Dat babietje heb ik overigens toen niet gezien. Wel een volwassen vierkantpoepertquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kleine dierenparkje in Best heeft opvallend mooie beestjes die je zelden ziet in dierentuinen, je kunt merken dat de eigenaren multimiljonairs in ruste zijn met een passie voor exotische dieren.
Ik ben inmiddels ook gewoon belegen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken het ook als de tandjes, maar hoor de uitspraak al sinds de jaren 80 niet meer
Ik ken het als 'tandjes', 'de tandjes', en 'krijg nou tandjes'quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken 'm als "de tandjes", maar volgens mij niet vanuit de westfriese hoek.
Maar ik heb al tandjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken het als 'tandjes', 'de tandjes', en 'krijg nou tandjes'
Kaaskop dan krijg je datquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook gewoon belegen.
ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook gewoon belegen.
Setje op reserve. Heeft @bitterbal vast ookquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken het als 'tandjes', 'de tandjes', en 'krijg nou tandjes'
Paar extra rijen zoals bij sommige haaien.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Setje op reserve. Heeft @:bitterbal vast ook
vervelendquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:51 schreef essnhills het volgende:
Ik had nog geen zin in avondeten. Dus heb een stukje pure chocolade gepakt
Dat iemand je tanden uit je mond slaat en jij dan vrolijk een nieuwe rij naar voren schuiftquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Paar extra rijen zoals bij sommige haaien.
Die zit daar helemaal vooraan ook ja die vierkantpoepert en ik vind die zware en gewone jaguar ook wel erg vet die ze daar bij elkaar hebben zitten, evenals een broedend nestje felblauwe kroonduiven, dat is echt zeldzaam.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. daar ben ik vorig jaar geweest. Wallaroo's of zo zie je zelden en er was ook een baby Wombat geboren. Die zie je ook niet in iedere dierentuin. Dat babietje heb ik overigens toen niet gezien. Wel een volwassen vierkantpoepert
'k Sta niet al te gauw met m'n mond vol tandenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat iemand je tanden uit je mond slaat en jij dan vrolijk een nieuwe rij naar voren schuift
Maarja, sta je wel altijd met je bek vol tanden
Ik heb altijd een bek vol tandenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
Wat een gare uitdrukking eigenlijk, met je bek vol tanden staan
Ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bek vol tanden
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik twijfelde of ik nou ramen ging halen of sushi. Het is sushi geworden.
Mjam, sushi. Maar heb het al heel lang niet op. Is zo godsgruwelijk duur hierquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik twijfelde of ik nou ramen ging halen of sushi. Het is sushi geworden.
Cool!quote:Met je mond vol tanden staan is eigenlijk een grapje. Uiteraard zitten er behoorlijk wat tanden in je mond, maar de uitdrukking zinspeelt erop dat de inhoud van je mond alléén maar uit tanden bestaat. Je tong ontbreekt dus. En als je iets wilt zeggen (om verstandig of ad rem uit de hoek te komen), heb je je tong juist nodig. Je zou met je mond vol tanden staan dus een variant van je tong verloren hebben kunnen noemen, waarmee ook bedoeld is dat je niets weet te zeggen.
De uitdrukking met je mond vol tanden staan kwam al in de zeventiende eeuw voor. In een politiek pamflet uit 1612 staat bijvoorbeeld: “Daer staen wy dan en kijcken met een mondt vol tanden.”
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een foto @:dezwabber ?
heb echt al onwijs lang geen sushi op
Ja vaak eet ik het ook niet. Maar zo af en toe.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mjam, sushi. Maar heb het al heel lang niet op. Is zo godsgruwelijk duur hier
Hoeveel betaal je daar voor sushi?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
goed te wetenquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:06 schreef essnhills het volgende:
De uitdrukking met je mond vol tanden staan kwam al in de zeventiende eeuw voor. In een politiek pamflet uit 1612 staat bijvoorbeeld: “Daer staen wy dan en kijcken met een mondt vol tanden.”
was het wel lekker?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zat ook heel sfeervol in een kartonnen box van de Shabo to go.
Jaquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vissen met mensentanden.
Thxquote:
Essiequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Ze zaten wel een beetje erg gezellig tegen elkaar geplakt. Maar verder prima.
Omdat jullie geen zee hebben?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor wat?quote:
Omdat het kan, denk ik eerder. Daarom betaal ik hier ook 12 euro voor een bakje Mövenpick ijs en in Duitsland 2,50quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat jullie geen zee hebben?
Hopelijk valt het meequote:Op woensdag 24 juli 2024 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Arm. Goedaardige vaatvergroeiing
Ben jij een watch girl?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb je die Breitling () nou al gekocht @:uitstraling? Of gewoon 20?
zwitserland is niet voor het plebsquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het kan, denk ik eerder. Daarom betaal ik hier ook 12 euro voor een bakje Mövenpick ijs en in Duitsland 2,50
Niet meer gezocht maar Breitling klinkt zo bejaard en jaren 80 of vergis ik me?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb je die Breitling () nou al gekocht @:uitstraling? Of gewoon 20?
succes. Hoe lang is het herstel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja het is mijn halve bovenarm dus word denk ik wel pittig
Nee joh, gergi heeft laatst een hele mooie gekocht. Elegant horloge en toch nog een beetje sportief ook.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet meer gezocht maar Breitling klinkt zo bejaard en jaren 80 of vergis ik me?
Klinkt als een flinke operatie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar dagen plat. Het is sws een two stage op dus moet nog een keer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
succes. Hoe lang is het herstel?
als die er van af moet mag ik hem dan? Want heb die 3 koffers
wat lief van jequote:Op woensdag 24 juli 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar dagen plat. Het is sws een two stage op dus moet nog een keer.
Als die er af valt mag je 'm hebben
Deze is wel mooi, elegant en lekker duur.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee joh, gergi heeft laatst een hele mooie gekocht. Elegant horloge en toch nog een beetje sportief ook.
Dat is veel sushiquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is wel mooi, elegant en lekker duur.
https://www.breitling.com(...)edition/LB0920131C1/
Lol, lijkt op wat ie heeft, ook bruin met blauwquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel goed als de arts zegt dat het easy peasy is natuurlijk. Dan weet je in ieder geval dat het risico op complicaties of fouten beperkt isquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de arts vindt van niet, maar ik vind het niet echt leuk![]()
Ik vind het lelijk en ik merk dat ik altijd voorzichtig moet zijn met dat stuk van mijn lichaam. Het klemt ook heel erg met knopen enzo.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Wat merk je aan die vaatvergroeiing ? @:datismijnmening
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ohh je kan het zien? Zoals spatader ofzo?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk en ik merk dat ik altijd voorzichtig moet zijn met dat stuk van mijn lichaam. Het klemt ook heel erg met knopen enzo.
Ja heb even nagevraagd bij wat vrienden en bekenden een ze is wel heel goed in wat ze doet dus dat stelt wel gerustquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel goed als de arts zegt dat het easy peasy is natuurlijk. Dan weet je in ieder geval dat het risico op complicaties of fouten beperkt is
Vind ze toch wel wat hebben, ik ben in ieder geval van dat jaren '80 Breitling idee af.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, lijkt op wat ie heeft, ook bruin met blauw
Ja ik denk dat dat heel normaal isquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de arts vindt van niet, maar ik vind het niet echt leuk![]()
Komt vast goed jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja heb even nagevraagd bij wat vrienden en bekenden een ze is wel heel goed in wat ze doet dus dat stelt wel gerust
Extra bandjes 200. Zonder gespquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh had niet eens in de gaten dat het al begonnen wasquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
De olumpiese spele zijn begonnen en we zullen het weten ook. Argentinië - Marokko tot twee keer toe gestaakt door supporters op het veld
Bepaalde toernooien duren te lang. Vrijdag is de opening pasquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh had niet eens in de gaten dat het al begonnen was
Ja want meestal heb je ook alleen een nieuw bandje nodig na verloop van tijd, niet de gesp ookquote:
Kijk je bepaalde sporten?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde toernooien duren te lang. Vrijdag is de opening pas
Ik vind dat er bij een klokkie van 41 ruggen levenslang gratis bandjes zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want meestal heb je ook alleen een nieuw bandje nodig na verloop van tijd, niet de gesp ook
Ja maar wat is die 200 nou op een horloge van 41k, daar lig je dan ook niet meer wakker van denk ikquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat er bij een klokkie van 41 ruggen levenslang gratis bandjes zitten.
Maar kennelijk zijn bragging rights ook veel waard
Heb me nog niet in het schema verdiept dus ik kijk wel wat er langs komt denk ik. Mooiste vind ik altijd de Moderne Vijfkamp, en dan vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen de deelnemers paarden toegewezen van de organisatie, die ze helemaal niet kennen. Dan moeten ze daarmee een hindernisparkoers afleggen maar dat is pure slapstickquote:
Wat kost zo'n gespie dan nog? 500?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar wat is die 200 nou op een horloge van 41k, daar lig je dan ook niet meer wakker van denk ik
Nee het is een rustige hemangioom.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh je kan het zien? Zoals spatader ofzo?
is het dan ook meer een cosmetische operatie?
Wacht wat, dit kende ik niet. Lijkt me goed entertainment jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb me nog niet in het schema verdiept dus ik kijk wel wat er langs komt denk ik. Mooiste vind ik altijd de Moderne Vijfkamp, en dan vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen de deelnemers paarden toegewezen van de organisatie, die ze helemaal niet kennen. Dan moeten ze daarmee een hindernisparkoers afleggen maar dat is pure slapstick
Mannen met zulke horloges herkennen elkaar op grote afstand en in elke ruimte bij elke gelegenheid en verdienen op die manier zo'n klokje als bij toverslag terug.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat er bij een klokkie van 41 ruggen levenslang gratis bandjes zitten.
Maar kennelijk zijn bragging rights ook veel waard
Nou dit is ergens wel een beetje zo ja, het wordt vaak als gespreksstarter gebruikt merk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen met zulke horloges herkennen elkaar op grote afstand en in elke ruimte bij elke gelegenheid en verdienen op die manier zo'n klokje als bij toverslag terug.
"Hoe laat gaat jouw trein? Oh, dan mag je wel gaan rennen!"quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit is ergens wel een beetje zo ja, het wordt vaak als gespreksstarter gebruikt merk ik.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hoe laat gaat jouw trein? Oh, dan mag je wel gaan rennen!"
Yeps, zat laatst ergens aan tafel en als bij toverslag hadden de klokjesmannen elkaar gevondenquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit is ergens wel een beetje zo ja, het wordt vaak als gespreksstarter gebruikt merk ik.
"Weet jij hoe laat het is?"quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hoe laat gaat jouw trein? Oh, dan mag je wel gaan rennen!"
https://en.wikipedia.org/(...)2024_Summer_Olympicsquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht wat, dit kende ik niet. Lijkt me goed entertainment ja
ohhhhh. oke. krijg je het wel van de verzekering vergoed?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het is een rustige hemangioom.
Het is voor 80% cosmetisch
Boei0nt. Heb je een mooi klokkie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
Jesus. Heb even een halve paniekaanval omdat ik mijn telefoon niet kon vinden![]()
Leuk onderdeel, ga ik ook eens kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)2024_Summer_Olympics
Gaat om de basisvaardigheden van een soldaat: rennen, schieten, schermen, zwemmen en paardrijden dus.
Nou ja de soldaat van 1896 dan, toen de moderne OS begonnen zijn.
Oh, 1912 dusquote:The event was first held in 1912, inspired by the traditional pentathlon held during the ancient Olympics, and designed to model skills needed by a soldier of that time.
Ja dat welquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhh. oke. krijg je het wel van de verzekering vergoed?
Had je hem toevallig in je hand?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
Jesus. Heb even een halve paniekaanval omdat ik mijn telefoon niet kon vinden![]()
Dit is de kern van het verhaal dus.quote:Athletes attempt a show-jumping course with 12 obstacles. Athletes do not bring a horse to the event; they are assigned an unfamiliar horse and have 20 minutes to practice with the animal.
Oh zonde, dat kun je gewoon goed trainenquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
vanaf 2028 wordt het paardrijden vervangen door een obstacle run![]()
Laatste keer dus!
Je gebruikt 'm nooit?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt in de kluis. Ooit van dinnetje gekregen
Ja maar in Tokio was er een rel omdat eoa Duitse snol een paard mishandeld had. Dusjah dan schaf je het onderdeel maar ofquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zonde, dat kun je gewoon goed trainen
Altijd weer die Duitsers..quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar in Tokio was er een rel omdat eoa Duitse snol een paard mishandeld had. Dusjah dan schaf je het onderdeel maar of
is je huis trouwens al verkocht?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
De omega die mijn vader voor mijn geboorte heeft gekregen is wel unisex dat vind ik ergens wel hilarisch toevallig omdat de horloges van mijn zussen echt dikke mannenklokken zijn
Dit is het enige wat ik erin zie. Ik zie nog steeds niet wat er moet staan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"hope you brought urine".Dit kun je nu niet niet meer zien.
Thxquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil je eigenlijk ook feliciteren @:CRV, maar ook sterkte wensen...
Thxquote:
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb me nog niet in het schema verdiept dus ik kijk wel wat er langs komt denk ik. Mooiste vind ik altijd de Moderne Vijfkamp, en dan vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen de deelnemers paarden toegewezen van de organisatie, die ze helemaal niet kennen. Dan moeten ze daarmee een hindernisparkoers afleggen maar dat is pure slapstick
ohh vinden jullie het spannend dat proces?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Wel kijkers gehad maar allemaal onderbod
Hopelijk zijn die paarden wel allemaal gelijkwaardig van elkaar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de kern van het verhaal dus.
De verkoop? Nee. Wat daarna? Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh vinden jullie het spannend dat proces?
Niet bang dat je spijt krijgt van de verkoop?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De verkoop? Nee. Wat daarna? Ja
Als reserveonderdelen in je koffer?quote:
In een van je koffers?quote:
zou daar wel verkopen denk ik. Ze houden van lang en blondquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als reserveonderdelen in je koffer?
vooral niet toegeven voor je eigen veiligheid inderdaad.quote:Vrouwen mijden park niet, ook al slaat vrouwenbelager er toe: ‘Ik geef niet toe aan angst’
Rotterdam-Hoogvliet is in de ban van een fietsende man die willekeurig vrouwen aanvalt. De afgelopen weken gebeurde dat zeker vijf keer. Een van de slachtoffers brak haar schouder. ,,De ene keer gooit hij ze van de fiets, de andere keer probeert hij ze vast te pakken’’, laat de politie weten.
Nee het is tijd voor iets nieuws. We hebben hier nu ruim tien jaar gewoond, mijn schoonzusje is er inmiddels uit en heeft een gezinnetje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet bang dat je spijt krijgt van de verkoop?
Gewoon lekker eigenwijs doen ja. Nou ja, misschien vinden ze 'm sneller met zulk lokaas.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral niet toegeven voor je eigen veiligheid inderdaad.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dimmy het dubbele aan koffers heeft
Lekker naar Drenthe?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het is tijd voor iets nieuws. We hebben hier nu ruim tien jaar gewoond, mijn schoonzusje is er inmiddels uit en heeft een gezinnetje.
Amsterdam is leuk geweest
hoop dat jullie er een mooie prijs voor krijgenquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het is tijd voor iets nieuws. We hebben hier nu ruim tien jaar gewoond, mijn schoonzusje is er inmiddels uit en heeft een gezinnetje.
Amsterdam is leuk geweest
das best heftigquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Techmiljardair Robert Vis weg uit Nederland omdat Wilders aan de macht is.
hij heeft het inderdaad beter voor met nederlandersquote:Begin dit jaar maakte Robert Vis in NRC bekend dat 20% van het personeelsbestand is vervangen door kunstmatige intelligentie. Dat betekende het ontslag voor 90 van de 450 werknemers. Vis zei tegenover die krant dat het bedrijf door automatisering met minder mensen hetzelfde werk kan doen. Al eerder verdwenen er veel banen bij het bedrijf: een een ontslagronde eind 2022 verloor een op de drie werknemers zijn plek.
yupquote:
Had gisteren al een kansloze discussie in NWS met precies dezelfde strekkingquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het gaat samen met het appartement van mijn vriendins zusje in de verkoop. Dat is direct boven ons dus de kopen kan doorbreken. Dus komt wel goed qua prijsquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat jullie er een mooie prijs voor krijgen
nopequote:Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had gisteren al een kansloze discussie in NWS met precies dezelfde strekking
Ik had aan een bekende van me die in Parijs woont gevraagd waar ik iets meer op m'n hoede moet zijn, bleek precies een wijk waar een groepsverkrachting plaats had gevonden. Krijg ik als antwoord:
"Ik voelde me gewoon veilig toen ik in Parijs was op die plek"
Hebben dit soort figuren nou echt niet in de gaten hoe dom zo'n opmerking is?
Je bent bang voor een groepsverkrachting?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had aan een bekende van me die in Parijs woont gevraagd waar ik iets meer op m'n hoede moet zijn, bleek precies een wijk waar een groepsverkrachting plaats had gevonden. Krijg ik als antwoord:
dat valt toch mee? Gaat toch om kansen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
behalve slangetjes in mijn friteuse bereikquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Tenminste 1 gebeurtenis is toch niet gelijk bepalend over hoe veilig je ergens bent
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve slangetjes in mijn friteuse bereik
vraag me af hoezeer die mensen bekend zijn met Parijs want mijn dinnie is daar opgegroeid maar komt er al jaren niet meer omdat het zo onveilig is geworden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wat minder, maar ik kom ook graag met al m'n spullen weer thuis.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent bang voor een groepsverkrachting?
Je moet dat topic even opzoekenquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vraag me af hoezeer die mensen bekend zijn met Parijs want mijn dinnie is daar opgegroeid maar komt er al jaren niet meer omdat het zo onveilig is geworden.
Ik durf er ook niet in m'n eentje naartoe.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vraag me af hoezeer die mensen bekend zijn met Parijs want mijn dinnie is daar opgegroeid maar komt er al jaren niet meer omdat het zo onveilig is geworden.
Toen ik als student in een container achter de Bijlmerbajes woonde was het daar s avonds laat en s nachts ook een tijdje onveilig. Je moest in het donker van Spaklerweg naar de containers lopen en er was daar niets. Aan de ene kant de hoge muur van de bajes en aan de andere kant braakliggend bouwterrein. Verlichting stuk..quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
kan me nog herinneren dat hier in de stad een gek rond liep... dan fiets ik gerust even een paar KM om
Vlissingen of Den Helder?quote:
Wanneer de komst van een AZC een plek juist veiliger maaktquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:36 schreef essnhills het volgende:
Het werd allemaal een stuk beter toen de bajes werd omgebouwd tot AZC. Er kwam beveiliging, verlichting, de muur werd opengebroken, continu volk aanwezig. Nooit meer onveilig gevoeld en ook geen incidenten meer geweest
Terecht. Ze herkent het Parijs dat ze kende uit de jaren '90 ook niet meer terug. Toen speelde ze nog gewoon in het park, nu durft ze niet alleen over straat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet in m'n eentje naartoe.
viel te proberenquote:
Ja dat was wel apartquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de komst van een AZC een plek juist veiliger maakt
Jij bent daar te jong voor, maar hadden er ook 1 in Leiden. Tussen Leiderdorp en Merenwijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de komst van een AZC een plek juist veiliger maakt
De islamitisering die de Franse bevolking zo omarmt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Terecht. Ze herkent het Parijs dat ze kende uit de jaren '90 ook niet meer terug. Toen speelde ze nog gewoon in het park, nu durft ze niet alleen over straat.
Mja. 40% stemde RN in de laatste verkiezing. Maar ja het is immigratie en islamisatie wat het probleem is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De islamitisering die de Franse bevolking zo omarmt.
Ga je mijn ribben eruit trekken?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
ook nog even de Dimmy's ontgraten voor op de bbq
lekker malsquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je mijn ribben eruit trekken?
In de Zijlquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent daar te jong voor, maar hadden er ook 1 in Leiden. Tussen Leiderdorp en Merenwijk.
Er werd en heleboel onder het tapijt geveegd. Gemeente moest overuren draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |