SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Kiepkluifjes, broccoli en geluchtfrituurde aardappeltjesquote:
een gameboy maar dan ander uiterlijkquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, broccoli en geluchtfrituurde aardappeltjes
Heb serieus nog spelcomputers in dozen staan hier, nooit iets mee gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een draagbare spelcomputer begrijp ik.
Zo'n houten deck bij de veranda waar je lekker kunt gaan zitten stomenquote:
das net wat voor @Nattekat met zijn verkoudheidquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n houten deck bij de veranda waar je lekker kunt gaan zitten stomen
Kom je mee net nu het over isquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das net wat voor @:nattekat met zijn verkoudheid
Ik bied tien euro voor de Switchquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb serieus nog spelcomputers in dozen staan hier, nooit iets mee gedaan
ess, niet ikquote:
Beetje kamille erinquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das net wat voor @:nattekat met zijn verkoudheid
dampoquote:
Ik ben nou eenmaal een beetje traagquote:
hijzelf ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een beetje traag
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crispy skin salmon met limoen-kappertjesmayonnaise
Dan heeft ie er misschien nog wat aanquote:
hdptjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag 2 dikke sneetjes landbrood met gerookte zalm en dille-mayonaise
ja ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal voor Thailand gekocht ook?
[..]
[..]
I knowquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar maak maar lekker grapjes over stoom, het is een beproefde methode om je holtes te legen
Heerlijk voor je poriënquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar maak maar lekker grapjes over stoom, het is een beproefde methode om je holtes te legen
welke ben je geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dierentuin was leuk. Dochter wilde al bij het eerste dier (de zeeleeuw) blijven staan. Moest meegesleept worden.
wie maakt er grappen over dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Jij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie maakt er grappen over dan?
Het ging gewoon over een steamdeck
dat is dan wat jij er in wilt lezen. ik stak de draak met een steamdeck niet met stomenquote:
nou zoiets.... denk dat we de brandweer moeten bellen, hij is in plaats van op de kast gejaagd ineens in de hoogste boom terecht gekomenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nattekat reageert zo fel, lijkt wel of er stoom uit zijn oren komt
ja wildlands geeft hun toegangskaarten graag weg via loterijen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga als het goed is in september ook naar Wildlands. Mijn vader wil er graag heen en hij had kaartjes gewonnen bij de vriendenloterij...
Ja, de kaartjes zijn wel duur geworden. Tandjes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga als het goed is in september ook naar Wildlands. Mijn vader wil er graag heen en hij had kaartjes gewonnen bij de vriendenloterij...
uhuh ja ze weten wel wat hoge prijzen zijn daarquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de kaartjes zijn wel duur geworden. Tandjes.
En dan het eten en drinken on site. Meer dan 4 euro voor een colaatje, godsamme he.
Ja dat is altijd kut.quote:
Mijn oom zegt ook altijd tandjes. Maar hoor het verder eigenlijk nooitquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de kaartjes zijn wel duur geworden. Tandjes.
En dan het eten en drinken on site. Meer dan 4 euro voor een colaatje, godsamme he.
M'n moeder was laatst een kast aan het uitruimen en kwam onze oude jaarabonnementen uit de jaren 80 tegen. 30 gulden voor kinderenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
Leukste dierenpark vind ik die in Arnhem. Burgers Zoo
Dan moet hij harder praten!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom zegt ook altijd tandjes. Maar hoor het verder eigenlijk nooit
dat was toen prijzig... tegenwoordig zou je er voor tekenenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder was laatst een kast aan het uitruimen en kwam onze oude jaarabonnementen uit de jaren 80 tegen. 30 gulden voor kinderen
Lol dat betaal je nu per bezoek, en wellicht nog iets meer dan dat in euro's.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder was laatst een kast aan het uitruimen en kwam onze oude jaarabonnementen uit de jaren 80 tegen. 30 gulden voor kinderen
Zo'n abonnement is nu 68 euro.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol dat betaal je nu per bezoek, en wellicht nog iets meer dan dat in euro's.
Burgersquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
Leukste dierenpark vind ik die in Arnhem. Burgers Zoo
Geen idee waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom zegt ook altijd tandjes. Maar hoor het verder eigenlijk nooit
28 aan de kassa, online 27quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een los ticket dan?
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol dat betaal je nu per bezoek, en wellicht nog iets meer dan dat in euro's.
Ik zei het eerst ook vaak en ik had het van een collega uit Arnhem.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaan komt.
dan heb je tegenwoordig bij 3 keer bezoeken de kaart er al uit.... dat vind ik best netjesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
VIP Taylor Swift was 500 euro per kaartjequote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ik ben in 1999 naar Dynamo Open Air geweest. 3 dagen + camping 110 gulden
Tegenwoordig ben je voor een concert van de absolute topartiesten meer dan 100 Euro kwijt...
Ik heb er wel naar zitten kijken ja maar het is toch een hap geld in een keer, en dan komt er nog een parkeerabonnement bij van 20 euro.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je tegenwoordig bij 3 keer bezoeken de kaart er al uit.... dat vind ik best netjes
Ik heb juist oordopjes in voor Minder Horenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of Essie moet naar Beter Horen
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
de tandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja dat dan weer wel iddquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er wel naar zitten kijken ja maar het is toch een hap geld in een keer, en dan komt er nog een parkeerabonnement bij van 20 euro.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaan komt.
Mijn oom komt uit Andijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei het eerst ook vaak en ik had het van een collega uit Arnhem.
Dat kleine dierenparkje in Best heeft opvallend mooie beestjes die je zelden ziet in dierentuinen, je kunt merken dat de eigenaren multimiljonairs in ruste zijn met een passie voor exotische dieren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stuk beterquote:
Ik heb vanmiddag ook aan die van mij gesnuffeldquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef essnhills het volgende:
Zo'n vlinderstruik in bloei ruikt echt heerlijk
Leiden, Arnhem, Andijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik uit Leiden.
Zie geen verband.
Ik zit er weer onder en de geur komt me aan alle kanten tegemoetquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook aan die van mij gesnuffeld
Het antwoord is westen. Leiden ligt in het westen, Andijk in West-Friesland, Arnhem in west Duitsland. Stop de tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden, Arnhem, Andijk
Lijkt me duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |