SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon een beetje lomp denk ik? Ik heb het niet van een vreemde he.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch niet normaal. Waar komt het door?
Moet ze geen bril ofzo? Dat ze misschien geen diepte kan zien?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lomp denk ik? Ik heb het niet van een vreemde he.
Ja mijn zussie heeft illegale vapes van 2 euro, maar als ik nu even snel reken dan rookt mijn moeder voor 200 euro in de maand wegquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:38 schreef bitterbal het volgende: [..] ja heb het even overwogen
ja als nu rookt moet je echt goed verdienen omdat te kunnen bekostigen
Of evenwichtsstoornis.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet ze geen bril ofzo? Dat ze misschien geen diepte kan zien?
Die heeft ze. Die is nu kapot.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet ze geen bril ofzo? Dat ze misschien geen diepte kan zien?
Dat is echt zooooo chill.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is geen dieet het is een lifestyledus ja dit zal ik voor altijd moeten doen.
Maar het wisselt nog wel bij veel winkels. Ik val nu een beetje tussen maar 46 en 48 in, maar ik kan wel bij de normale maten terecht
Ah, helderquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is geen dieet het is een lifestyledus ja dit zal ik voor altijd moeten doen.
Maar het wisselt nog wel bij veel winkels. Ik val nu een beetje tussen maar 46 en 48 in, maar ik kan wel bij de normale maten terecht
Uhm, ik koop ook nooit wat bij de Zara, maar weet ook niet of ik het leuke kleding vind? Geen idee ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit. Winkels als Zara begin ik gewoon niet aan, maar ook in de winkel zelf zit er gewoon te veel verschil tussen.
Ja, helemaalquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit, bij de ene is me 38 te groot en bij de ander 42 te klein
Ga je extra snel dood van die illegale vapes?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja mijn zussie heeft illegale vapes van 2 euro, maar als ik nu even snel reken dan rookt mijn moeder voor 200 euro in de maand weg
Kom klagen Nattekatquote:
Kost het roken je nķg minderquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je extra snel dood van die illegale vapes?
Nee maar deze hebben nog een smaakjequote:Op woensdag 24 juli 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je extra snel dood van die illegale vapes?
Voor basics lijkt het me wel ok ofzo? Ik weet het ook vooral omdat ik een keer broeken moest en ik uit ellende bij alle fysieke winkels maar ben gaan proberen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, helder![]()
En fijn dat je nu weer normale maten kan kopen
[..]
Uhm, ik koop ook nooit wat bij de Zara, maar weet ook niet of ik het leuke kleding vind? Geen idee ?
[..]
Ja, helemaal
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor basics lijkt het me wel ok ofzo? Ik weet het ook vooral omdat ik een keer broeken moest en ik uit ellende bij alle fysieke winkels maar ben gaan proberen.
En dat was bij 10kg minder en toen paste het al niet.
Oh mij ook niet hoor. Ik kan niet omgaan met geen vaste grond onder m'n voeten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
En ik blijf dan binnen als er ijs ligt, daarom dusJe krijgt me dan met geen stok op de fiets.
Nee met ijs lijkt me dat ook niet heel verstandig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
En ik blijf dan binnen als er ijs ligt, daarom dusJe krijgt me dan met geen stok op de fiets.
De webshop heeft stomme foto’s. In het echt ziet het er vaak leuker uitquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zal eens naar de Zara webshop gaan om te kijken
https://www.zara.com/nl/e(...)364113021&v2=2419517quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De webshop heeft stomme foto’s. In het echt ziet het er vaak leuker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |