Dit is erg moeilijk als je verliefd ben. Ik hoop ergens op een soort gesprek/ afsluiting.. maar denk niet dat ik dat hoef te verwachten van hem.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
Of gewoon alle contact verbreken. Klinkt als een waardeloze relatie.
Dat klopt. Echter gaat het om het patroon wat je gewend ben van iemand. Van wel regelmatig berichten naar complete radiostilte van een paar dagen is gewoon vreemd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:16 schreef Origami94 het volgende:
Of hij is gewoon niet 24/7 bereikbaar
Er zijn daadwerkelijk nog mensen (al dan niet van de oudere generatie die TikTok niet kennen) die niet elk uur op hun telefoon zitten
Zou kunnen maar ik zie vooral een patroon in zijn gedrag van afgelopen jaren. Iedere keer uit het niets verdween hij en na een aantal maanden nam hij dan weer contact op. Omdat het contact toen oppervlakkig was, zocht ik er niets achter. Nu is het anders omdat we afgelopen tijd bijna elke dag samen waren, er komen dus meer gevoel bij kijken.quote:
Ik zit ermee in mijn maag dat ik onveilig sex heb gehad ( op vruchtbare dagen) Ik moet nu dus wachten tot ik ongesteld word. Dit vind ik moeilijk want ik kan het nu niet met hem bespreken aangezien ik genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
Heel veel red flags als ik zo lees, je vrienden heb gelijk.
Zsm dumpen en verder gaan met je leven.
Lieve meid, ik denk dat als je je los wilt maken van hem, dat je dan professionele hulp moet zoeken. Als steun en het is inzichtgevend. Denk er eens over. Ook voor je kinderen (!)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik zie vooral een patroon in zijn gedrag van afgelopen jaren. Iedere keer uit het niets verdween hij en na een aantal maanden nam hij dan weer contact op. Omdat het contact toen oppervlakkig was, zocht ik er niets achter. Nu is het anders omdat we afgelopen tijd bijna elke dag samen waren, er komen dus meer gevoel bij kijken.
Ik heb al gesprekken met de psycholoog over dit globaal met hem gehad. Bij mijn volgende afspraak zal ik hem dit ook vertellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lieve meid, ik denk dat als je je los wilt maken van hem, dat je dan professionele hulp moet zoeken. Als steun en het is inzichtgevend. Denk er eens over. Ook voor je kinderen (!)
Heb je er baat bij, bij de gesprekken? Voel je je sterker?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb al gesprekken met de psycholoog over dit globaal met hem gehad. Bij mijn volgende afspraak zal ik hem dit ook vertellen.
Goh klinkt net als mijn kennissenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik zie vooral een patroon in zijn gedrag van afgelopen jaren. Iedere keer uit het niets verdween hij en na een aantal maanden nam hij dan weer contact op. Omdat het contact toen oppervlakkig was, zocht ik er niets achter. Nu is het anders omdat we afgelopen tijd bijna elke dag samen waren, er komen dus meer gevoel bij kijken.
Ok, morning-afterpil?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zit ermee in mijn maag dat ik onveilig sex heb gehad ( op vruchtbare dagen) Ik moet nu dus wachten tot ik ongesteld word. Dit vind ik moeilijk want ik kan het nu niet met hem bespreken aangezien ik genegeerd wordt.
Mijn vrienden zeggen het is heel simpel: Hem blokkeren en abortus.
Nog niet. Mijn psycholoog zei dat het gedrag van een ander niet wat met mij te maken hoeft te hebben. Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je er baat bij, bij de gesprekken? Voel je je sterker?
Als je na enkele weken al zo ongelukkig word van de situatie, denk je dat het na verloop van tijd beter zal worden?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nog niet. Mijn psycholoog zei dat het gedrag van een ander niet wat met mij te maken hoeft te hebben. Daar kan ik mij wel in vinden.
Goed bezig. Niet opgeven!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nog niet. Mijn psycholoog zei dat het gedrag van een ander niet wat met mij te maken hoeft te hebben. Daar kan ik mij wel in vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |