SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Groot fan van User Wotte
Ramaj zou wel niet tegen die Italiaanse van Gaal kennenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:18 schreef Parafernalia het volgende:
Redelijk bizar wel van die 40. Iemand die weet hoe zit zit? Die Diant is toch een prima keep?
Ingraven? Je hebt Pasveer op de goal. Dat is toch gewoon een betrouwbare sluitpost.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit. Die gaan zich geheid ingraven.
Ik zou zeggen grofweg twee opties. Het zou kunnen dat hij Janse voor de leeuwen wil gooien. Meent dat het te jong is om daar nog een jonge keeper achter te zetten. Maakt ook niet heel veel uit qua ervaring als Kaplan daar staat. Denk dat Hato linksback speelt dan gok ik dat je een wingback op rechts opstelt. Dat is allemaal vrij jong. Zou een overweging kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:18 schreef Parafernalia het volgende:
Redelijk bizar wel van die 40. Iemand die weet hoe zit zit? Die Diant is toch een prima keep?
De tegenstander he.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ingraven? Je hebt Pasveer op de goal. Dat is toch gewoon een betrouwbare sluitpost.
En omdat hij er niks van kanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Of Pasveer speelt gewoon beter dan Ramaj. Voor mijn gevoel is Pasveer alleen maar uit de basis gegaan omdat ie oud is.
En omdat hij veel blessures had.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Of Pasveer speelt gewoon beter dan Ramaj. Voor mijn gevoel is Pasveer alleen maar uit de basis gegaan omdat ie oud is.
Pasveer trainde nog een weekje langer solo door en kwam toen toevallig de nieuwe trainer tegen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:31 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Was er afgelopen jaar één Sven-aankoop waar ze tevreden over waren…
Pasveer zal wel op de club slapen
Amen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Moeten ook weer niet overdrijven. Ramaj heeft ondanks dat hij echt wel een talent is ook aardig wat blunders gehad afgelopen seizoen (kan Go Ahead thuis nog wel herinneren). Daarnaast een recordaantal tegendoelpunten vorig jaar met vrijwel dezelfde verdediging waarmee we dit seizoen ook weer beginnen. Snap wel dat Farioli voor nu dan misschien een andere keuze maakt. Een ervaren keeper die volgens mij ook een stuk mondiger is qua coaching achterin.
Ik vind het vooral jammer dat hij meteen de handdoek in de ring gooit na een keer tegenslag (mochten de berichten kloppen). Pasveer is 40 jaar dus de kans is groot dat je na een half jaar/jaar alweer in de basis staat. Zegt ook wel iets over zijn mentaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |