Als dat wel zo was zou ik mij ontzettend zorgen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag wil ik even duidelijk maken dat ik niet achter de woorden van Wotte sta.
wie wel?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me onheus bejegend bovendien ik slinger vrij regelmatig een goede discussie aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat wel zo was zou ik mij ontzettend zorgen maken.
Zeer jammer deze nuancering. Anders had ik de quote van de desbetreffende user vrij schaamteloos nog een aantal keren dit seizoen omhoog kunnen vissen als exemplarisch voor Ajacieden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ken jou langer dan vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeer jammer deze nuancering. Anders had ik de quote van de desbetreffende user vrij schaamteloos nog een aantal keren dit seizoen omhoog kunnen vissen als exemplarisch voor Ajacieden.![]()
Ik zou gaan afvallen beste Tjackaquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Zin in de wedstrijd maar geen zin in de trappen. Ben met vestje naar de trein gegaan maar het is warm gek
Zo’n vestje dat handig is in bepaalde sietewaassies?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Zin in de wedstrijd maar geen zin in de trappen. Ben met vestje naar de trein gegaan maar het is warm gek
RTquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Geschiedkundige staat niet achter je post!quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken jou langer dan vandaag
[..]
Ik zou gaan afvallen beste Tjacka
nee gewoon Tommy Hilfiger, maat. Mijn Noord Fees periode ligt al een paar jaar achter mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n vestje dat handig is in bepaalde sietewaassies?
Verstandig maatje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon Tommy Hilfiger, maat. Mijn Noord Fees periode ligt al een paar jaar achter mij.
Geen stoney dragenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon Tommy Hilfiger, maat. Mijn Noord Fees periode ligt al een paar jaar achter mij.
Ik sta achter deze woorden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind ik wel fijn op pizza met gekarameliseerde rode ui.
Ik voorzie je graag van munitie vriend.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeer jammer deze nuancering. Anders had ik de quote van de desbetreffende user vrij schaamteloos nog een aantal keren dit seizoen omhoog kunnen vissen als exemplarisch voor Ajacieden.![]()
Wat tag je mij in een Ajax-topicquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geschiedkundige staat niet achter je post!
Ben al 10 kilo kwijt in 5 maanden vriend.
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Wotte het volgende:
Iedereen die niet achter mijn post staat heeft gewoon een kleine piemel.
Dan ben ik blij dat ik van gecarameliseerde rode ui houdquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Wotte het volgende:
Iedereen die niet achter mijn post staat heeft gewoon een kleine piemel.
Goed spul. Geitenkaas, gekarameliseerde rode ui en spinazie is ook fantastische combinatie. Crema Balsamico er overheen paar walnootjes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik van gecarameliseerde rode ui houd
heb daar echt 0 minuten iets van gezien. Maar siwieso godts opstellen. Maar niet fit lees ik ergens?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Rasmussen kan toch niet zoveel? Zou altijd Godts opstellen
Jij hebt smaak. Evt met brie kan ook trouwens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goed spul. Geitenkaas, gekarameliseerde rode ui en spinazie is ook fantastische combinatie. Crema Balsamico er overheen paar walnootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |