Alleen voorlopigquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef Black-Death het volgende:
Zijn de definitieve rugnummers eigenlijk al bekend?
Beste onlogischquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Je kan een Ziggo Free account aanmaken, kost niets en kan je tot de finales Europees kijken met een SmartTV / lap-top / tablet met de Ziggo app.
Je hebt alleen wel je ziel verkocht aan de marketingboys van Ziggoquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste onlogisch
Je hebt een Ziggo Sport Free-account. Vanaf nu kijk je alle Europese voetbalwedstrijden van Nederlandse clubs en finales gratis met de Ziggo GO app.
Blijkbaar kijk je gewoon alles gratis. Ziggogoden.
Komt gewoon op 14 dacht ikquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb wel Ziggo Sport maar geen Ziggo Sport 2, dus dan moet ik eerst een account aanmaken zodat ik via de Ziggo Go app (die ik wel heb) wat wedstrijdjes gratis extra kan kijken.
Lekker omslachtig weer maar goed.
Volgens mij eerst Go Ahead, daarna Ajax op primaire kanaal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen Go Ahead komt op Ziggo Sport 1, Ajax komt op Ziggo Sport 2 volgens mij.
Geen throwaway-accounts hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel je ziel verkocht aan de marketingboys van Ziggo
O ja hoor. Bij winterstop repectievelijk 5 en 9 punten achter AZ en Twente, maar die moesten nog 2x tegen elkaar. Moet ik wel bij zeggen dat ik echt in de veronderstelling was dat de winterse transferperiode gebruikt zou worden om de selectie enigszins te repareren. Toen alleen Henderson kwam in plaats van fatsoenlijke backs en eventueel een 'zes' had ik er ook weinig vertrouwen meer in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren inderdaad Ajacieden te vinden die na het verlies tegen Hercules nog steeds dachten dat ze het gat tot CL voetbal nog konden inlopen.
Boeie. Het is gratisquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel je ziel verkocht aan de marketingboys van Ziggo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als hij op miraculeuze wijze er kampioen mee weet te worden is hij beter dan Ten Hag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:44 schreef Simmertje het volgende:
Als het Farioli lukt om met deze selectie derde te eindigen heeft hij het gewoon goed gedaan. Bij een tweede plek is hij gewoon een held.
Het kan toch onmogelijk slechter dan afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als we minder tegengoals (61![]()
![]()
) krijgen, en op zijn minst iedere wedstrijd zien dat er een gedachte achter het spel zit, ben ik al tevreden. Nooit meer Excelsior-thuis.
Dat dacht ik ook toen Steijn werd aangesteldquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan toch onmogelijk slechter dan afgelopen seizoen?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeie. Het is gratisIk hoop persoonlijk dat ze eens een app lanceren waar je alle Europese competities kan kijken voor een redelijk maandbedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die kalende mannen van middelbare leeftijd met 33 merchandise is de prijs voor de Premier League belachelijk hoog.
Nee die was er niet, je moet wel corrigeren voor gemiste wedstrijden etc.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Er was zelfs een speelronde dat jullie 18e stonden![]()
![]()
Die was er wel makker. Teletekst liegt niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee die was er niet, je moet wel corrigeren voor gemiste wedstrijden etc.
Dit niet snappenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die was er wel makker. Teletekst liegt niet.
[ afbeelding ]
Ajax v Excelsior zou normaal gesproken nooit meer kunnen gebeuren. Spelers die zonder ziel of idee, maar vooral zonder zelfvertrouwen over het veld liepen en niet twee keer normaal naar elkaar over konden spelen. Normaal gesproken kan het niet meer gebeuren, maar wat is normaal?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan toch onmogelijk slechter dan afgelopen seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |